16 Reacties

6 maanden geleden

Ons meisje helaas ook.. probeer het elke dag weer opnieuw

6 maanden geleden

Hier ook, consultatiebureau geeft aan dat het nog heel lang kan duren dat ze blijven weigeren maar wel blijven proberen

6 maanden geleden

Hier alleen uit een open beker of glas. Ben nu sinds 2 dagen thee aan het proberen, dat gaat een stuk beter!

6 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Hier alleen uit een open beker of glas. Ben nu sinds 2 dagen thee aan het p ...
Even ter nieuwsgierigheid, wat voor een thee gebruiken jullie?

6 maanden geleden

Reactie op roni12

Deze van de AH. Zag online dat er echt van alles mag, maar gebruik dan toch liever iets wat echt bij de baby artikelen te koop is

6 maanden geleden

Meerdere bekers geprobeerd, dit is de enige die hij nu snapt https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-avent-scf551-05-drinkbeker-6-m-200-ml-blauw/9300000006206097/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000006206097&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmOSrz5sHENAWVV-wKQ9R5n_B&gclid=CjwKCAjwkJm0BhBxEiwAwT1AXB-zypKJklxyX8H8U7PbuJQPX0BwjRQrzpyQwJmQ0Uupbaz0MG5fTxoCEvsQAvD_BwE

6 maanden geleden

Ik geef een paar slokjes na het fruit en groentehapje. Ze eet nog niet zoveel vaste voeding (brood weigert ze) dus krijgt voldoende vocht vanuit de flesvoedingen binnen. Maar water drinken vindt ze heel leuk dus als ze goed gegeten heeft mag ze een paar slokjes water 😁

6 maanden geleden

Wij geven water bij de groente en fruit hapjes. Verder als het zo warm is buiten geef ik wat meer tussendoor, maar dat is vooral omdat onze kleine erg zweet.

6 maanden geleden

Probeer verschillende flessen hier na 5 flessen eindelijk een flesje die mijn zoon water zuigt (avent) ik geef hem water na eten( groenten, fruit, brood..) of als te warm is

6 maanden geleden

Wij geven water gewoon uit een avent fles die we over hebben en ze vindt het he-le-maal geweldig 🤪 Geen idee waarom, maar ze is dus gek op water. We bieden het haar aan als ze een hapje krijgt of iets droogs zoals een cracotte of maisboogje. Als ze haar groentehap niet wil eten, foppen we haar ook met de waterfles, want voor die fles gaat het giecheltje altijd wijd open en dan stoppen we er snel een hapje in 🫢

6 maanden geleden

Hier wel. Hij drinkt uit zo'n munchkin beker: https://www.kruidvat.nl/munchkin-miracle-360-trainer-cup/p/5832552 Gaat heel goed en hij vindt het leuk.

6 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Hier alleen uit een open beker of glas. Ben nu sinds 2 dagen thee aan het p ...
Ja! Uit en klein bekertje gaat beter dan uit een flesje. Zeker als ik eerst en slokjr neem, dan wil hij ook graag een slokje!

6 maanden geleden

Hier vindt ze het heerlijk. Ik geef het gewoon in haar avent flesje en de eerste keren had ze wel zo iets van huh maar wilde wel meer. Gewoon blijven aanbieden. Ik biedt het ook aan in een tuitbekertje trouwens, misschien kan je dat proberen

6 maanden geleden

Hij vindt het heerlijk. Drinkt zelfs uit glas en 360 bekee

6 maanden geleden

Reactie op roni12

Rooibos thee met water verdund, ook gedaan bij m'n oudste en die drinkt dat nu nog steeds graag.

6 maanden geleden

Die van mij drinkt jet wel maar ligt er heel erg aan waaruit haha Een random flesje gevonden waar ze ineens uit wil drinken Top! Maar nu wil ze alles zelfstandig dus ben nu op zoek naar zo'n rietjesbeker van avent waar ze zelf uit kan drinken "Mama ik heb je hulp niet meer nodig, ben al 8 maanden hoor" 😂😂