8 Reacties

5 maanden geleden

Hier het zelfde hoor normaal geen probleem en sinds 3 weken ofzo moeilijker en moet dan langs haar bedje gaan zitten

5 maanden geleden

Hier ook, misschien verlatingsangst? Ons zoontje sliep altijd lekker door en viel vrij snel in slaap en sinds een paar dagen ellende, zodra ik de kamer uitloop is het alsof hij vermoord wordt

5 maanden geleden

Hier ook, ook weer hulp nodig. Maar ga er vanuit dat het een fase is en dan het binnenkort weer beter gaat. Blijven proberen.

5 maanden geleden

Ja is echt een fase…. Wel een pittige fase. Mijn dochter lijkt er doorheen te zijn nu. Maar durf dat nog niet hardop te zeggen. 5 weken lang veel moeite met inslapen en doorslapen. Maar nu gaat ze al rustiger slapen. Lijkt echt verlatingsangst, want zodra ik haar kamer in kwam was het vrij snel over als ik haar knuffelde.

5 maanden geleden

Reactie op xxsillyxx

Hier ook, misschien verlatingsangst? Ons zoontje sliep altijd lekker door e ...
Papa zegt dat ook want overdag die 3dagen hij huilt ook als hij mee niet in de beurt ziet, volgt mij overal

5 maanden geleden

Reactie op Mamagirl11

Ja is echt een fase…. Wel een pittige fase. Mijn dochter lijkt er doorheen ...
Hier ook stopt direct met huilen en begint te lachen 🤣🤦🏻‍♀️ oof 5 weken is idd te lange ik hoop het dat hier minder zou worden want is echt te vermoeiend en de peuter van 2 jaar begint jaloers te worden dat ik met de baby vaak bezig ben 🥲

5 maanden geleden

Reactie op Suraya88

Hier het zelfde hoor normaal geen probleem en sinds 3 weken ofzo moeilijker ...
Gelukkig dat bij jou naast het bed lukt en de baby kalmeert! Ik hoop het dat het snel achter rug wordt

5 maanden geleden

Klinkt als de 8 maanden slaapregressie! Wij hebben hetzelfde gehad. Was echt wel 2,5 (waarvan de eerste week ziek dus misschien dat het anders korter had geduurd) flinke drama. En daarna werd het steeds iets beter. Nu is het weer helemaal prima en zeggen we steeds wat een makkelijke slaper het is. Ongekend hoe snel dat kan omslaan! Je denkt als je er in zit dat hij nooit weer kan slapen en ineens is het over! Hou vol!!