59 Reacties
6 maanden geleden
Dat komt wel. Mijn zoontje is over 1 week ook 8 maandjes en heeft de 2 onderste tandjes nu ongeveer 2 weken door. Dat gaat soms ineens heel snel. Voel je met je vinger ook nog geen puntje doorkomen of zie je witte vlekjes? Maak je geen zorgen!
6 maanden geleden
Hier ook nog niets hoor! Komt wel. Ik heb nog nooit een tiener zonder tanden gezien
6 maanden geleden
Hier ook 8 maanden en nog niks. Voel wel lichte bobbeltjes bij z’n onderkaak
6 maanden geleden
Hier ook niks.. al.maanden denken we nu gaat t gebeuren.. ma niks nada noppes.. gister op verjaardag mn neefje van 6 maand opeens 2 tandjes en mn zusje wist van niks.. alleen de hele nacht was die elke uur wakker.. hier is ze al bijna 9 maand trouwens ma mn moeder zei gister dat ik ook pas 9 maand was toen ik tandjes kreeg..
6 maanden geleden
Nee hoor, hier ook 8 maanden en geen tanden. Onze oudste had dat ook niet, die had met zn 1e verjaardag 2 ondertandjes.
Onze 2e had met dr 1e verjaardag dr hele mond vol
En deze baby dus niks.
Ze zeggen hoe later ze tanden krijgen hoe beter de kwaliteit. Geen idee of het klopt, maar ik vind het wel fijn dat wij nog geen tandjes hoeven te poetsen🤣
6 maanden geleden
Hier ook nog niks! Vind dat lachje zonder tandjes zo schattig en inderdaad met borstvoeding nog wel even fijn dat er nog niks is! 😂 komt vanzelf