16 Reacties

6 maanden geleden

Ik had vanaf 8 weken al uitwendige echo en ze konden alles heel goed bij mij zien dus met 10 weken zou ik me daar geen druk om maken dit was mijn echo met 8 weken

6 maanden geleden

En dit zagen ze met 10 weken met een uitwendige echo

6 maanden geleden

Hier mijn termijn echo met 10 weken! Uitwendig gemaakt!

6 maanden geleden

Dit is met 10+4 uitwendig. Prima te zien! Wel lag de baby bij ons lang verkeerd waardoor ze niet volledig goed de meting kon doen, in enkele gevallen gaf ze aan dat ze dan soms nog inwendig kijken als de baby niet wil draaien en precies goed ligt voor een inwendige echo.

6 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! Dit stelt me gerust 😍

6 maanden geleden

Ik ben nu 11 + 3 vorige week een inwendige echo gehad. Mijn baarmoeder ligt verder naar achter waardoor ze uitwendig niet veel zullen zien, ( dit was ook zo bij mijn eerste zwangerschap) zo weet ik ook bijv. Dat de 13 weken echo ook inwendig zal zijn. Vanaf 15 weken zullen ze misschien uitwendig kunnen zien. Dit is btw ook de reden dat ik geen doppler wil, zou in paniek raken als ik de hartslag niet vind🙈🙈

6 maanden geleden

Deze was met 8+5 uitwendig.

6 maanden geleden

Ik heb zelfs met 7+3 al een goede uitwendige echo gehad. Met 9+2 weer (toen konden we ook al armpjes en beentjes zien en deze zien bewegen 🥰) dus zou goed moeten komen. Wat ik altijd als advies meekrijg is een half uur vantevoren 2 glazen water drinken, dan kunnen ze het beter zien. Lijkt te helpen tot nu toe 😀

6 maanden geleden

Reactie op melissa0912

Ik ben nu 11 + 3 vorige week een inwendige echo gehad. Mijn baarmoeder lig ...
Bij mij hetzelfde! 13 weken echo gehad en de kleine zit nog steeds lekker naar achteren. Moest ook inwendig😫 voor eerste keer ook bloed verlies na een inwendige echo, maar dat is logisch want ze ging nog al goed kijken😖

6 maanden geleden

Was bij mij inwending, alles was nog niet goed in kaart te brengen. De 13 weken echo gaat waarschijnlijk ook inwendig gebeuren omdat je dan ook alles natuurlijk goed moet zien. Tja, it is what it is 😄 Ze wisten mij te vertellen dat je uitwendig 8 cm van de baby afzit en inwendig 4 cm, dus dat scheelt echt een hoop met wat zichtbaar is!

6 maanden geleden

Ik had met 9, 11 en 13 weken uitwendig. Bij de 9 weken zeiden ze wel tegen me dat als ze uitwendig het niet goed konden zien, dat ze het dan inwendig zouden doen. Bij de termijn en 13 weken echo zeiden ze als ze het uitwendig niet goed konden zien, dat er een nieuwe afspraak gemaakt zou worden.

6 maanden geleden

Ik ben nu 13+4 en ik heb tot nu toe alle echo’s inwendig gehad. Dit komt grotendeels omdat mijn placenta aan de voorkant ligt en erg dik is, waardoor ze het beeld gewoon niet goed kunnen waarnemen en een inwendige echo voor (voorlopig) de keuze zal blijven

6 maanden geleden

Ik heb inwendige echo's gehad tot 9 weken. Toen hebben ze voor het eerst uitwendig geprobeert. Met 10 weken de termijn echo en die deden ze ook uitwendig al zeiden ze wel dat als ze het niet goed kunnen meten ze het alsnog even inwendig willen doen. Was uiteindelijk niet nodig

6 maanden geleden

Bij mij was het ook uitwendig !0

6 maanden geleden

Bij mij deed ze ook uitwendig maar kindje was zo druk dat meten lastig ging dus uiteindelijk inwendig ook gedaan haha

6 maanden geleden

Ik had met 10.3 een uitwendige termijnecho en het was onwijs goed te zien!