149 Reacties

4 maanden geleden

Hey! Hier ook gister termijnecho gehad en ook 10 weken. 14 november dus. Super spannend! Was moeilijk meten want beebje stuiterde alle kanten op 😅 Heb gister ook meteen nipt gedaan, dat vind ik wel heel spannend. Hoe voel jij je?

4 maanden geleden

Reactie op Merel30

Hey! Hier ook gister termijnecho gehad en ook 10 weken. 14 november dus. Su ...
Wat leuk! Ons frummel was ook lekker aan het dansen haha! Werd uiteindelijk gemeten op 3,2cm 😊 Ooh dat is zeker heel spannend! Ben benieuwd hoe snel je de uitslag krijgt! Wij hebben dinsdag de intake en counseling en gaan dan alles inplannen. Wij willen de NIPT doen met nevenbevindingen en de 13 weken echo. Laten jullie ook alles doen? Ik voel me vooral heel moe en ben hele tijd wel wat misselijk, maar heb nog niet echt hoeven overgeven gelukkig.. en jij?

4 maanden geleden

Heb vd verloskundige nog geen datum gekregen maar volgens eigen berekeningen en zwangerschapsapps ben ik 15 nov uitgerekend..🙂

4 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Wat leuk! Ons frummel was ook lekker aan het dansen haha! Werd uiteindelijk ...
Ja ik ben ook heel benieuwd hoe snel het gaat. Begrijp hier op het forum dat het vaak wel sneller gaat. Ja ook met nevenbevindingen en 13 weken echo ook al ingepland. Ja eigenlijk wel beetje hetzelfde. Ook beetje lamlendig en niet vooruit te branden 😅 Hopelijk gaat dat gauw beter.

4 maanden geleden

Present 😍 Woensdag eerste termijnecho gehad met 9+6, en die was helemaal perfect. En waar ik last van heb? Waar heb ik geen last van 🤢 Mega moe, misselijk, kortademig, onder de pukkels en ik slaap slecht, niks aan zo! Hopen dat het snel beter gaat haha. Ergens komende week bloed laten prikken voor de NIPT, wij doen de simpele zonder nevenbevindingen!

4 maanden geleden

Voor nu ben ik ook 14-11 uitgerekend maar ik heb maandag mijn termijn echo maandag dus dan weet ik het echt 🥰

4 maanden geleden

Voor nu ben ik ook 14-11 uitgerekend maar ik heb maandag mijn termijn echo ...
Hier precies hetzelfde haha! Met 7 weken een vitaliteitsecho gehad en toen op 14 november gezet. Ben benieuwd maandag met de termijnecho!

4 maanden geleden

Wat toevallig, hier ook. Laatst 1ste echo gehad en dinsdag de termijn echo, maar verwacht dat het 14 november blijft ;) Vanmiddag al heen geweest voor het bloedprikken van Nipt.

4 maanden geleden

🙋🏼‍♀️ Ik ben ook op 14 november uitgerekend. Bij mij kan die datum niet meer wijzigen vanwege ICSI. Onze termijnecho was vanochtend en alles was goed! Ik voel me best prima, wat minder energie en meer trek 😅 10 mei 13 weken echo en in diezelfde week prikken voor de NIPT

4 maanden geleden

Ik sluit me hierbij aan! Ook ik ben op 14 november uitgerekend. Mijn zoon kwam 3 weken eerder dus ben wel benieuwd! Ik voel me prima buiten dat ik continu honger heb, en vermoeid. Alsof ik mezelf iedere minuut dikker voel worden terwijl ik gezond probeer te eten.. Maar voor de rest mag ik niet klagen!

4 maanden geleden

Vooralsnog sta ik ook op 14 november, dinsdag dan de termijn echo welke de datum definitief maakt, maar wist zeker van innestelingsdatum en bij vorige echos wat termijn steeds correct. Jongste is van 6 november, dus kan nog spannend zijn wanneer deze komt!

4 maanden geleden

Hier ook 14 november, populaire datum 😅 Heb volgende week de termijnecho, dus het zou nog kunnen veranderen. Maar het klopt tot nu toe met de laatste menstruatie en twee echo’s die ik heb gehad. Wij laten de nipt doen zonder nevenbevindingen en slaan de 13 weken echo over. Ik hoor en lees te veel over alle onzekerheden die ze kunnen vinden en waar ze nog geen duidelijkheid over kunnen geven, omdat het nog te vroeg is. 20 weken echo doen we wel, maar dan is alles veel completer en kunnen ze meer duidelijkheid geven als er iets afwijkends gevonden wordt. Dit na overleg met de verloskundige.

4 maanden geleden

Ik heb zojuist bloed laten prikken voor de nipt met nevenbevindingen, nu afwachten.. super spannend! Jullie al geprikt?

4 maanden geleden

Ik ook 14 november! Gisteren de Nipt gedaan. Termijnecho was ook goed. Nu nog erg misselijk, duizelig en vooral moe. Hopelijk na volgende week donderdag beter 🤞

4 maanden geleden

Ik heb net mijn termijn echo gehad🥰 ben ook de 14e uitgerekend ❤️

4 maanden geleden

Mag 13 november ook? Dinsdag termijn echo gehad, maar ivm ICSI zou de datum sowieso niet veranderen! Alles zat gelukkig goed! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik heb zojuist bloed laten prikken voor de nipt met nevenbevindingen, nu af ...
Ja, en gelukkig was alles goed! Voelt toch als een opluchting ♡

4 maanden geleden

Gisteren termijnecho gehad en 14 november is nu vastgezet! Vandaag bloed prikken voor van alles en nipt.

4 maanden geleden

Mijn uitgerekende datum is ook 14 november, is vast gezet met de termijn echo. ❤️

4 maanden geleden

Zojuist de Nipt uitslag gekregen, geen afwijkingen gevonden 😊