441 Reacties

één maand geleden

Haha dat is zeker waar, ga er maar niet vanuit dat je baby snel doorslaapt, dat zijn de uitzonderingen. Hier sliep de peuter vanaf ongeveer 26 maanden wel (eindelijk) door, maar al een paar weken iedere nacht wel een keer weer wakker voor wat aandacht en knuffels. Ben benieuwd hoe dat straks gaat. Buikgriep in je zwangerschap is niet fijn! Ik heb het ook gehad. Het kan gelukkig geen kwaad voor je baby, rustig aan doen en vooral opletten dat je niet uitdroogt. Bij zorgen gewoon even met je verloskundige bespreken. Vandaag eerder naar huis gegaan van werk, die kleine zit zo erg met z’n billen tegen mijn ribben te duwen dat ik geen houding meer kan vinden zonder pijn. Precies hetzelfde als vorige zwangerschap. Morgen weer proberen te werken maar als het niet gaat dan toch een paar dagen eerder met verlof. Werkgever denkt wel mee gelukkig, hoop zelf dat ik nog even deze week kan afmaken zodat ik alles netjes kan afronden, we zullen t zien…

één maand geleden

Reactie op Smos

Dat gaat wel even duren , reken maar op een jaar vanaf nu 🤣 De verhalen ...
Haha maar die slaap te kort is echt heel anders dan van een zwangerschap. Ik ga 1000x liever voor de nachten met een baby dan de nachten van een zwangerschap. Is het voordeel dat ik al een kleine heb dat ik weet waarover het gaat xD

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

Ik hoop voor je dat het slapen zo blijft. Ik heb nu echt wel zoiets van Ik ...
Jaa hoop ik ook! Bij m’n dochter werd het de laatste weken ook minder hoor, dus 🤞🏼

één maand geleden

Ik heb vandaag mijn laatste groeiecho gehad. Hij is ietsjes kleiner als gemiddeld maar groeit mooi op zijn eigen curve. Geschat wordt dat hij nu rond de 2500gr zit. Ik heb momenteel echt het gevoel dat m’n bekken uit elkaar getrokken worden😅

één maand geleden

Reactie op Maiss

Ik heb vandaag mijn laatste groeiecho gehad. Hij is ietsjes kleiner als gem ...
Nog even volhouden… 🤍🫶🏻😅

één maand geleden

Hier vandaag mijn laatste groeitecho gehad. De kleine meid zit nu rond de P60 dus iets boven het gemiddelde. De gynaecoloog die zei dat het mooi en goed is en had ook terug gekeken naar mijn eerste dochter en die zat bij deze meeting al op p89. Dus klein verschilletje🤣

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

Hier vandaag mijn laatste groeitecho gehad. De kleine meid zit nu rond de P ...
Afgelopen donderdag de groeiecho gehad en zit op p64, mooi binnen de lijnen werd mij vertelt ;) Gewicht 2400

één maand geleden

Vandaag 35 weken dames🥳 Ik vind toch dat het even gezegd mag worden dat we het knap doen! Heel veel succes met de laatste loodjes🥰

één maand geleden

Reactie op Maiss

Vandaag 35 weken dames🥳 Ik vind toch dat het even gezegd mag worden dat we ...
🎉🎉🎉

één maand geleden

Reactie op ff19

Afgelopen donderdag de groeiecho gehad en zit op p64, mooi binnen de lijnen ...
Zo apart dat het overal weer anders word gezegd. Bij mij zeiden ze just dat ze iets boven het gemiddelde is van wat ze willen zien. Maar ik denk dan als je kijkt mijn 1ste kindje zat op p89 en deze op p60 dat scheelt al een hoop🤣🤣

één maand geleden

En alvast voor iedereen heel veel succes nog met de laatste lootjes en straks als de bevalling start.

één maand geleden

Yesss verlof. Laatste week met halve dagen doorgekomen, veel pijn bij mijn ribben bij het lange bureau zitten. Dat jullie allemaal groeiecho’s hebben! Bij mijn verloskundige doen ze alleen groeiecho bij twijfel over de groei. Met de hand voelt de groei goed. Of zijn jullie medisch?

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Yesss verlof. Laatste week met halve dagen doorgekomen, veel pijn bij mijn ...
Ik ben medisch. Zowel bij de eerste zwangerschap als bij deze. Maar ook dan betekend het niet altijd dat je groeiecho's krijgt ligt ook aan het ziekenhuis waar je zit.

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

En geniet van je verlof, probeer ook goed je rust te pakken Ik moet aankomende dinsdag en donderdag nog werken dan begint mijn verlof ook.

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Heerlijk! Geniet van je verlof! Als het je eerste is; geniet van je laatste dagen voor de komende jaren dat je écht kan doen wat je zelf wil zonder rekening te houden met van alles 😉 Ik heb 2 extra groeiecho’s gehad ivm zwangerschapsdiabetes en bovengemiddeld veel vruchtwater.

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

En geniet van je verlof, probeer ook goed je rust te pakken Ik moet aankom ...
Werk ze dan nog even! Is het nog goed te doen voor je?

één maand geleden

Reactie op Smos

Heerlijk! Geniet van je verlof! Als het je eerste is; geniet van je laatste ...
Helaas, de tweede 🤪, maar de opvangdagen zal ik goed benutten met efficiënte taken en veel bank of bed, haha. Ja dan begrijp ik de groeiecho’s goed! Lukt het goed om je suikers onder controle te houden?

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Werk ze dan nog even! Is het nog goed te doen voor je?
Jawel, zolang ik in beweging ben is het goed te doen en niet op een plek stil sta is het goed te doen. Maar als ik dan een langer tijd op 1 plek sta dan is het best wel zwaar.( Ik heb een staand beroep, dus sta 8 uur op een dag en dan 1 uurtje pauze). Moet wel zeggen dat ik blij ben als ik dan s avonds niks meer hoef te doen🤣🤣

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Helaas, de tweede 🤪, maar de opvangdagen zal ik goed benutten met efficiën ...
Ja jammer hè, nu besef je pas hoe bijzonder dat verlof was bij de eerste 😅 Hier ook de tweede, vind het lastig. Op de momenten dat hij er niet is, wil ik juist ook dingen in huis doen die gewoon makkelijker zijn zonder peuter om je heen. Maar de ander helft van mijn lijf wil inderdaad chillen op de bank. Suikers gaat prima, had het de vorige keer vanaf 35 weken. Nu vanaf 24 weken, maar gaat gelukkig goed. Begin zoete dingen wel echt te missen, maar gelukkig door die te mijden en alleen volkoren producten te eten blijven mijn waardes wel goed. Nog een maandje volhouden en dan kan ik ook weer ongegeneerd pepernoten eten 🥰

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

Jawel, zolang ik in beweging ben is het goed te doen en niet op een plek st ...
Wauw wat fijn zeg!! Ik kan nog geen half uur achter elkaar staan/lopen. Succes met je laatste uurtjes werken!