441 Reacties
één maand geleden
Reactie op Smos
Ja jammer hè, nu besef je pas hoe bijzonder dat verlof was bij de eerste 😅 ...
Nog een maandje dat is niks meer gelukkig tegenover de rest die er al op zit. En hoogst waarschijnlijk eet je die eerste week alles wat je niet meer mocht eten op dat moment. Maar het is voor een goed doel, een mooi klein mensje erbij in je leven.
Ik merk het nu al wel hoe bijzonder de eerste x zwangerschap in zijn geheel was. Als je thuis was vrij van werk, kon en mocht je de dingen doen waar je op dat moment zin in had. Nu met een peuter is dat toch heel anders. Maar het belangrijkste is om goed naar je lichaam te luisteren en desnood iemand vragen in je familie die kan helpen met bepaalde dingen in het huishouden.
één maand geleden
Reactie op Smos
Wauw wat fijn zeg!! Ik kan nog geen half uur achter elkaar staan/lopen.
Su ...
Dankjewel, dat gaat wel goed komen. Ik vind hey ergens wel jammer dat ik moet stoppen want ik heb leuke collega's en het werk is ook leuk. Maar mijn lichaam begint er wel aan toe te raken om met verlof te gaan.
Ook vooral omdat ik een peuter heb rondlopen die op mijn vrije dagen ook aandacht nodig heeft.
één maand geleden
Reactie op An0ukkkk
Yesss verlof. Laatste week met halve dagen doorgekomen, veel pijn bij mijn ...
Bij mij was het omdat de groei wat achter liep. Maar inmiddels zitten we weer op P29, dus geen groeiecho’s meer.
één maand geleden
Hier ook van het weekend mijn vluchtkoffer de laatste spulletjes erin gedaan, ik wil alleen mijn camera nog inpakken maar wij gaan van het weekend nog familie foto's maken in het bos.
Ook hier van het weekend het babybedje opgemaakt.
Het komt zo dichtbij nu allemaal🥰
één maand geleden
Reactie op Maiss
Dames ik zou zeggen pak echt alvast je vluchtkoffer in want ik bleef het oo ...
Oh wauw!! Succes!!🫶🏻
één maand geleden
Reactie op Maiss
Heel veel succes♡
één maand geleden
Reactie op An0ukkkk
Gaat snel hè? Hebben jullie voor je gevoel alles een beetje op orde en moge ...
Hier is alles al klaar voor de kleine, maar van mij mag ze toch echt nog 2 weken blijven zitten🤣🤣 wij hebben namelijk volgende week zondag de zwangerschapsshoot gepland staan. Daarna mag ze komen.
Ook heb ik vandaag mijn laatste werkdagen gehad dus zou 2 weken even tot rust komen ( wat mogelijk is met een peuter) wel waarderen🤣🤣
Hoe voelt het voor jou? Ben je er al klaar voor of heb jij nog genoeg te regelen?
één maand geleden
Reactie op An0ukkkk
Gaat snel hè? Hebben jullie voor je gevoel alles een beetje op orde en moge ...
Ja ik denk van wel, bij een tweede sta je er toch wat anders in merk ik. Ze “moet” nog wel een weekje blijven zitten, want ik wil zo graag thuis bevallen 🩷
Merk wel dat de vermoeidheid weer toeslaat, er minste ruimte is in mijn buik en er bijna geen een houding fijn meer is.. herkenbaar??😁
één maand geleden
Reactie op Maiss
Inderdaad hoe gaat het met jou? Ik denk dat iedereen wel nieuwsgierig is hoe het ondertussen met jullie gaat.
één maand geleden
Reactie op KimberlyDM
Hier is alles al klaar voor de kleine, maar van mij mag ze toch echt nog 2 ...
Dan hoop ik voor je dat je nog even wat dagen voor jezelf kan pakken!
Hier nog wel veel dingetjes te organiseren in huis, cosleeper en box in elkaar zetten en vooral ook wel wat achterstallig opruim- en schoonmaakwerk waarvan ik het zelf fijn vindt als het even is gedaan 😅. Maar met mijn huidige energie i.c.m. peuter gaat alles in etappes.
één maand geleden
Reactie op An0ukkkk
Dan hoop ik voor je dat je nog even wat dagen voor jezelf kan pakken!
Hier ...
Groot gelijk denk aan jezelf dat is belangrijk en loop jezelf niet voorbij.
Ik moet zeggen mijn man en ik hebben afgelopen zondag nog samen heel het huis schoongemaakt. Dus het is hier vooral nu bijhouden en niet alles hoeft in 1 x. Wij hebben de box echt al sinds mei opstaan, zodat onze peuter eraan kon wensen dat er ook spullen zijn voor de baby. Nu is het voordeel dat ons neefje in die maand geboren is dus die maakt er zo eens gebruik van🤣.
Heel veel succes met de laatste dingetjes regelen en opletten you can do it😁
één maand geleden
Ik lig nog steeds opgenomen, mag ook niet meer naar huis voordat de kleine er is. Ik blijf heel de dag door veel vruchtwater verliezen maar zolang het helder is is het oké. Dagelijks krijg ik een uitgebreide ctg en ik wordt meerdere keren per dag gecheckt op tekenen van infectie. Vanochtend had ik een tijdje regelmatige weeën maar ze zijn weg getrokken. Als mijn lichaam het niet uit zichzelf doet wordt ik volgende week donderdag ingeleid. Het is mentaal wel erg pittig en met vlagen weet ik ook echt even niet waar ik het moet zoeken☹️