441 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Maiss
Ik lig nog steeds opgenomen, mag ook niet meer naar huis voordat de kleine ...
Heel veel succes, ik hoop voor je dat je de kleine zo snel mogelijk mag vasthouden. You can do it.
茅茅n maand geleden
Hier een wat mindere week,
Zondagochtend voelde ik een prop uit mn vagina vallen zo de wc pot in, niks te zien.
Avonds een kramp gevoel in vagina en dit trok weer weg.
Maandag afscheiding, maar vond het anders en veel meer dan wat voor mij normaal is betreft vaginale afscheiding.
Uiteindelijk dinsdag de verloskundige gebeld, doorverwezen naar het ziekenhuis. Doordat ik tussendoor kwam een uur langer moeten wachten dan de afspraak was, dit viel voor mij heel erg tegen, de stoelen zaten ook niet zo lekker daar.
Uiteindelijk ctg gehad, deze was goed. (Ik viel zelf in slaap toen ik op mijn zij mocht liggen 馃槄)
Echo was goed, vruchtwater was zichtbaar.
Geen blaas ontsteking.
Lichamelijk onderzoek gehad, met eendenbek erbij.
Uiteindelijk vermoedelijk geen vruchtwater, omdat ze niks extra's zag toen ik op mijn hand blies, het was lastig te zien wegens al het slijm dat er al zat. (Verloskundige zag ochtends wel wat, zonder eendenbek.
In elk geval mogelijk komt het door mijn hormonen dat ik zoveel slijm aanmaak...
Nu ook af en toe een oefenwee in mijn buik of rug.
Je wordt er best wel onzeker van, vooral als het je eerste is. Je hebt geen idee hoe vruchtwater echt ruikt... Nu wel meer geaccepteerd en gelukkig maandag weer een echo.
Mentaal had ik er woensdag en gisteren toch wel wat last van, vandaag gelukkig wat beter 馃槈
Als tip van de verloskundige, als je zeker wilt weten of het vruchtwater is en het is druppelsgewijs, je kan een boterhamzakje gebruiken om het zo op de vangen. Dit werkte best wel goed bij mij.
茅茅n maand geleden
Hoe gaat het dames? Merken jullie al verandering in je lichaam?馃馃徎
茅茅n maand geleden
Hier gaat alles goed op wat rugpijn naar dan xD. Veranderingen nog niet, merk wel dat ik pas een halve week thuis ben en me nu al verveel馃ぃ馃ぃ ook denk ik dat mijn kindje nog niet is ingedaald.
Ik moet wel zeggen ik kijk erg uit naar zondag, dan hebben we onze zwangerschapsshoot.
Hoe gaat het met jou? Voel jij al wel veranderingen?
茅茅n maand geleden
Reactie op KimberlyDM
Hier gaat alles goed op wat rugpijn naar dan xD. Veranderingen nog niet, me ...
Oh jee haha.. nog lekker genieten van de rust zou ik zeggen 馃構馃グ ja merk wel veranderingen, en ik denk een soort van voorwee毛n en krampen
茅茅n maand geleden
Oh jee haha.. nog lekker genieten van de rust zou ik zeggen 馃構馃グ ja merk we ...
Spannend! Hopelijk is het vol te houden en komt de actie niet eerder dan donderdag, al kan het maar zo nog veel langer duren.
Hier alles nog rustig. Op mijn vrije dagen waarop ik alleen ben heb ik wel moeite om echt wat te doen, snel moe en weinig puf. Gelukkig is het hoognodige gedaan in huis. Hoop ergens dat dit geen 42 weken baby wordt zoals de vorige 馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op An0ukkkk
Spannend! Hopelijk is het vol te houden en komt de actie niet eerder dan do ...
Nee precies.. die 37 weken wil ik sowieso halen haha 鈽猴笍oh dat is wel fijn! Nee precies.. hopelijk meldt jullie wondertje zich nu wat eerder!!
茅茅n maand geleden
Hier gaat morgen de inleiding starten, meneer is toch nog meer dan een week binnen gebleven tegen de verwachting in. Ik ben echt helemaal op. Ondanks dat ik hier niets anders te doen heb dan serie kijken en boeken lezen. Ik ben zo ready om deze kleine deugniet te ontmoeten馃グ
茅茅n maand geleden
Reactie op Maiss
Hier gaat morgen de inleiding starten, meneer is toch nog meer dan een week ...
Heel veel succes! En geniet van jullie klein wondertje!!
茅茅n maand geleden
Reactie op Maiss
Hier gaat morgen de inleiding starten, meneer is toch nog meer dan een week ...
Heel veel succes en hoop dat alles voorspoedig gaat. En geniet van jullie kleine zodra dat hij er is succes nog even.馃槉
茅茅n maand geleden
Oh jee haha.. nog lekker genieten van de rust zou ik zeggen 馃構馃グ ja merk we ...
Genieten doen we sowieso wel, maar zal toch wel blij zijn als de kleine er is. Het voelt toch anders om met zijn 2en thuis te zijn met onze dochter, dan alleen met een peuter馃ぃ
茅茅n maand geleden
Ik ben eergisteren al bevallen bij 36w3d 馃懚馃挋
茅茅n maand geleden
Reactie op daniquevdwouw
Gefeliciteerd! Je eerste kindje?
茅茅n maand geleden
Reactie op KimberlyDM
Genieten doen we sowieso wel, maar zal toch wel blij zijn als de kleine er ...
Ja dat sowieso haha!
茅茅n maand geleden
Reactie op daniquevdwouw
Gefeliciteerd, hoop dat alles goed is gegaan en gaat met jullie? Geniet ervan