441 Reacties

één maand geleden

Gefeliciteerd! Je eerste kindje?
Dankjewel! Ja het is mijn 1e 💙

één maand geleden

Reactie op Momtobe🤍

Gefeliciteerd🩵 Gaat alles goed met jullie?
Dankjewel! Ja alles gaat goed met ons!! Ik heb een stortbevalling gehad van 2 uur met een enorme weeenstorm. Ineens was hij er en gelukkig kern gezond! Wel 2 dagen in het ziekenhuis moeten blijven 👶

één maand geleden

Reactie op Maiss

Gefeliciteerd!! Gaat alles goed met jullie?🥰
Dankjewel! Gelukkig zijn we alle 2 kern gezond😊

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

Gefeliciteerd, hoop dat alles goed is gegaan en gaat met jullie? Geniet erv ...
Dankjewel!! Ja alles is goed gegaan. Kleine stond met 2 uur op de wereld👶

één maand geleden

Hier is gisteren avond om 21:24 onze lieve Adam geboren. Het was een heftige maar goede bevalling. Hij heeft nog wel wat moeite met zijn suikerwaarde en temperatuur & officieel is hij prematuur dus we moeten nog wel eventjes blijven. Wat voelen wij ons gezegend🩵

één maand geleden

Reactie op Maiss

Hier is gisteren avond om 21:24 onze lieve Adam geboren. Het was een heftig ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Hopelijk heeft hij zijn suikerwaarde en temperatuur snel onder controle. Geniet ervan en ik hoop dat jullie snel met hem naar huis mogen🥰

één maand geleden

Reactie op Maiss

Hier is gisteren avond om 21:24 onze lieve Adam geboren. Het was een heftig ...
Gefeliciteerd 🩵 Nu lekker genieten van jullie zoon!

één maand geleden

Inmiddels is onze dochter thuis geboren 24-10-24 om 01:01 🥰🥰

één maand geleden

Reactie op ff19

Gefeliciteerd, hoop dat alles goed is gegaan en dat het jullie beide goed gaat. Geniet van jullie dochter❤️

één maand geleden

Reactie op ff19

Gefeliciteerd🩷 Geniet ervan 😊

één maand geleden

Het wordt nu echt spannend, bij elke pijntje denk ik dat het gaat beginnen.

één maand geleden

Meer dames die meer last hebben van lage rugpijn, menstruatie achtig gevoel en steken in de liezen?? Auw die doen echt zeer zeg 😝😅🙈…

één maand geleden

Meer dames die meer last hebben van lage rugpijn, menstruatie achtig gevoel ...
Ik heb wel sinds een dag of 3 af en toe menstruatie achtige krampjes.. niet heel heftig maar wel vervelend haha. Zouden het indalingsweeen kunnen zijn?

één maand geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik heb wel sinds een dag of 3 af en toe menstruatie achtige krampjes.. niet ...
Ja dat snap ik… ja het zou goed kunnen.. spannend, je gaat overal ineens veel meer over nadenken in dit termijn 🙃

één maand geleden

Af en toe wel pijn/menstruatiekramp onderin mijn rug inderdaad. Kleine is al wel helemaal ingedaald bij mij. Spannend he, bevalling kan zo maar beginnen maar het kan ook nog bijna 5 weken duren…. Fijn dat er al gezonde baby’s zijn geboren! 💕

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Af en toe wel pijn/menstruatiekramp onderin mijn rug inderdaad. Kleine is a ...
Oké.. ja zo onwijs spannend en “onzeker” allemaal.. je gaat over veel meer “pijntjes” nadenken nu toch..?🥰

één maand geleden

Wij zijn bezig met de kerstboom opzetten omdat ik niet weet hoe ik me anders tegen die tijd voel 🤣🤣

één maand geleden

Ik merk ook dat de menstruatie krampen steeds heftiger worden dat ik ze ook echt opmerk. Ook heb ik sinds vandaag hoofdpijn, ik heb echt nooit hoofdpijn. M’n borsten doen zeer en m’n hele onderkantje, alsof ik te lang op een fiets gezeten heb :’)

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Af en toe wel pijn/menstruatiekramp onderin mijn rug inderdaad. Kleine is a ...
Same here! Vooral in de avond merk ik het goed. Spannend inderdaad 🤩

één maand geleden

Vandaag bevallen van onze dochter Faylinn🩷. Ze had er genoeg van na 37+3 in de buik. Ik had van de week wat lichte menstruatiekrampen en ik was niet fit. Vanmorgen vanaf ongeveer 10:00 uur wat weeen maar ik dacht dat het oefenweeen waren. Rond 11:30 werden de weeen sterker en sneller achter elkaar en rond 12:00 vliezen gebroken. Gelijk door naar het ziekenhuis en om 15:38 is ze uiteindelijk geboren. Ging allemaal heel snel maar blij dat ze er nu is🥰