441 Reacties
één maand geleden
Reactie op Momtobe🤍
Gefeliciteerd 🩷 Alles goed met jullie? Geniet er lekker van 🥰
Dankjewel☺️ alles gaat goed gelukkig!
één maand geleden
Reactie op Naomiiixxx
Vandaag bevallen van onze dochter Faylinn🩷. Ze had er genoeg van na 37+3 i ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. En fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie. Geniet van jullie kleine meid🩷
één maand geleden
Reactie op Momtobe🤍
Wij hebben gisteren zelf nog even gestoeid met de camera en daar is deze si ...
Mooie foto😊
Wij hebben gister nog een zwangerschapsshoot gedaan ik ben oom heel benieuwd naar die resultaten🫣😊
één maand geleden
Reactie op Momtobe🤍
Wij hebben gisteren zelf nog even gestoeid met de camera en daar is deze si ...
Wat fijn dat je een foto hebt
Ik dacht ook van, ik moet nog een foto hebben, zal partner even vragen later die avond.
Uiteindelijk niet eens aan toegekomen, want de bevalling was al begonnen.
Helaas geen foto van mijn hoogzwangere buik 😔
één maand geleden
Reactie op babymoon
Iemand van jullie ook last van harde buiken die ongemakkelijk zijn en komen ...
Ja heel herkenbaar! Overdag soms, maar vooral in de avond. Krijg er vaak ook een heel naar soort benauwd gevoel bij en verhoogde hartslag.
Mijn schoonmoeder (die 2x per week op onze peuter last) ligt sinds zaterdag op bed met corona….. ik hoop echt dat we die niet al hebben gekregen vorige week en nu nog ‘even’ ziek worden…..
Nog maar 1,5 week tot de geplande keizersnede 😒
één maand geleden
Reactie op babymoon
Ja herkenbaar. En gewoon een aanhoudende zeurende rugpijn…
één maand geleden
Reactie op babymoon
Zeker! Eerst alleen savonds maar nu ook steeds meer overdag.
één maand geleden
Reactie op Maiss
Gefeliciteerd!!❤️ Als het goed is dan wordt ze niet meer als prematuur gezi ...
Klopt, echt net op het randje.
Om 22.00 de verloskundige gebeld wegens vruchtwater en weeën en bij controle volledige ontsluiting, hierdoor niet eens naar het ziekenhuis gegaan, maar werd het een thuisbevalling.
Het protocol is na 1,5 uur pers weeën een ambulance laten komen, bij 2 uur aan pers weeën wordt het insturen. Ze had het ziekenhuis al laten weten dat ik er misschien aan kwam maar dat het echt om mm werk ging.
Gelukkig is onze dochter alsnog thuis geboren en hoefde we niet met de ambu mee.
Wel was de temp 36.1 en ging dit niet omhoog waardoor ze voor controle in de nacht naar het ziekenhuis ging en eind van de middag waren we weer thuis.
Het was even een hectische bevalling, maar ik kijk er goed op terug en ben ook wel tevreden dat het een thuis bevalling is geworden.
Gelukkig was het avonds/nachts waardoor niet de hele buurt wist dat ik aan het bevallen was en dan ook nog met een ambu voor de deur. 😅😅
één maand geleden
Reactie op babymoon
Ah wauw! Gefeliciteerd! Is het je eerste?
Ja klopt het is mijn eerste😊
één maand geleden
Reactie op ff19
Klopt, echt net op het randje.
Om 22.00 de verloskundige gebeld wegens vruc ...
Mijn zoontje is dus nog nét wel prematuur omdat ik om 21.24 ben bevallen. Ze hoopte dat het na 12u zou gebeuren ivm protocollen enzo maar uiteindelijk moesten wij toch nog een paar dagen naar de medium care van de neo. Wel fijn dat jullie na een kort ziekenhuis bezoekje weer lekker naar huis konden. Wij zijn sinds zaterdag thuis, helaas had hij in die dagen wel een infuusje en van allerlei bedrading😞