446 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op BabyMamaNovember

Hier sinds vanmorgen al veel pijn aan de onderrug die erg voelt als menstru ...
Bij mijn vorige bevalling heb ik alleen maar rugweeën gehad. Bij twijfel altijd even bellen denk ik 🙂

22 dagen geleden

Hier sinds vanmorgen al veel pijn aan de onderrug die erg voelt als menstru ...
Jazeker, voorweeen of oefenweeen. In mijn geval waren het al weeën, avond en nacht ervoor en ochtends/overdag geen last van, de volgende avond bij gesprongen vruchtwater gelijk volop weeën en volledige ontsluiting 😅 Je hebt een speciale app ervoor om te timen, heel handig, mocht het aanhouden. 😉

22 dagen geleden

Reactie op ff19

Jazeker, voorweeen of oefenweeen. In mijn geval waren het al weeën, avond e ...
Ja het kwam vanmorgen rond een uurtje of 8 opzetten, krampen in de rug, trekkende pijn en eigenlijk sinds die tijd al constant aanwezig. Probeer voor nu vooral afleiding te zoeken en kijken of het doorzet, ik ben benieuwd haha!

22 dagen geleden

Reactie op YLM

Bij mijn vorige bevalling heb ik alleen maar rugweeën gehad. Bij twijfel al ...
Vind het zo lastig te bepalen of iets een wee is haha. Eigenlijk is het al sinds 9 uur vanmorgen een constante zeurende en drukkende pijn in de onderrug. Voor nu zoek ik lekker afleiding en kijk ik even of het doorzet!

21 dagen geleden

Heb sinds een aantal dagen echt onwijs pijnlijke steken richting mijn liezen/vagina. Is dit herkenbaar ? Jeetje.. 😅

21 dagen geleden

Ja het kwam vanmorgen rond een uurtje of 8 opzetten, krampen in de rug, tre ...
Inmiddels al meer gebeurt ? 😉

21 dagen geleden

Reactie op ff19

Inmiddels al meer gebeurt ? 😉
Nop haha, de rugpijn houd nog steeds aan, maar verder nog niks doorgezet, we wachten het maar weer af haha!

21 dagen geleden

Ik moet zeggen dat ik er op dit moment best wel klaar mee ben. Meer met dit gevoel? Bij mijn eerste nergens last van gehad en dacht ik dat ik echt over de 40 weken zou gaan. Maar nu heb ik al weken last van mijn boven benen als ik probeer te slapen. Het is gewoon pijnlijk. Mijn gynaecoloog heeft gezegd dat ik voor ik ga slapen paracetamol moet nemen dat zou moeten helpen. Maar ook dit helpt niet. En nu naar weken last te hebben en van alles geprobeerd te hebben, zou ik het zo erg waarderen om gewoon een nacht normaal te kunnen slapen. Nu moet ik zeggen de rugpijn helpt er dan ook niet bij. Ik ben wel blij dat de kleine meid zich nog goed vermaakt daarbinnen. Maar op dit moment heb ik der liever in mijn armen🤣 Sorry moest het even van mezelf afschrijven😬🤣

19 dagen geleden

Hoe gaat het met jullie dames? Nu richting de 39 weken 🤍🤍🤍

19 dagen geleden

Hoe gaat het met jullie dames? Nu richting de 39 weken 🤍🤍🤍
Ik begin het wachten wel een beetje beu te raken terwijl het nog lang kan duren als het wilt! Haha hoop bij ieder krampje dat dat het begin is... Al geniet ik nu extra meer met mijn zoontje omdat ik straks mijn aandacht moet verdelen. Lekker dubbel dus. Fysiek voel ik me verder wel prima dus daar is gelukkig niks mis mee! ♡

19 dagen geleden

Hoop bij elk krampje dat de weeën beginnen 😂 van mij mag ze komen🥰 snap dat de bevalling pittig zal zijn, maar kan niet wachten om haar te ontmoeten😍 lichamelijk soms wat bekkenpijn, mentaal voel ik me eigk best oké.. het wachten duurt gewoon lang🤣

19 dagen geleden

Hier alles nog goed! Al denk ik ook wel bij elk krampje “zou het?’ 😅 Maar ik vind het prima om nog even lekker te wachten hoor. Inderdaad wat meer tijd nog met m’n dochter en gaat lichamelijk en mentaal nog prima!

19 dagen geleden

Nog maar een paar dagen en dan gaan we ons wondertje al ontmoeten!! Ik krijg een geplande keizersnede. Maar afgelopen nacht ineens intense kramp; Ojee! Hij besluit toch niet om eerder te komen? Maar trok gelukkig weer weg en de rest van de dag weer de normale bewegingen.

18 dagen geleden

Hier alles nog rustig… begin steeds meer te denken dat ik met deze baby ook richting de 42 weken ga 😅. Ben er op zich wel klaar mee, maar iedereen in huis is nog licht griepig dus nog even wachten zou ook prima zijn.

18 dagen geleden

Hier morgen afspraak bij de gynaecoloog. Ik denk dat ik deze zwangerschap langer ga lopen dan bij de eerste(39+3) dus dat komt al heel snel heel dichtbij 🤣

18 dagen geleden

Hier vooral ontzettend moe, sinds 5 nachten slaap ik niet langer dan 45 minuten achter elkaar, dus ben volledig uitgeput zo nu en dan. Maar goed, nog eventjes doorzetten 😁

18 dagen geleden

Jullie kleintjes blijven nog lekker zitten zie ik dames, dat jullie ze maar snel in de armen mogen hebben❤️🥰

18 dagen geleden

Reactie op An0ukkkk

Hier alles nog rustig… begin steeds meer te denken dat ik met deze baby ook ...
Heel veel beterschap met de rest, en snap dat je er dan nog niet op zit te wachten fat de kleine al komt. Ik had dit afgelopen zaterdag. Mijn dochter heeft meerdere malen overgegeven dus had ooknecht zoiets het is maar beter dat de kleine zich niet meld.

16 dagen geleden

Ons zoontje is donderdag geboren, precies op 39 weken, middels een geplande keizersnede. Alles is goed gegaan, nu lekker genieten en herstellen ❤️‍🩹

15 dagen geleden

Reactie op Smos

Ons zoontje is donderdag geboren, precies op 39 weken, middels een geplande ...
Gefeliciteerd!! Lekker gaan genieten en een voorspoedig herstel gewenst💙