448 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Smos

Ons zoontje is donderdag geboren, precies op 39 weken, middels een geplande ...
Gefeliciteerd, geniet van jullie zoontje🩵 Ik hoop dat je herstel goed gaat, laat je lekker vertroetelen😊

16 dagen geleden

Dankjewel meiden! Dat vertroetelen komt helemaal goed, er wordt op dit moment een vers ontbijtje voor mij bereid door onze peuter 🥰

15 dagen geleden

Wat fijn Smos! Goed herstel gewenst. Hoe snel waren jullie weer thuis na de keizersnede? Ik zit er vandaag een beetje doorheen, zo veel ribbenpijn waar de paracetamol niet tegen helpt. Man moest werken, maar gelukkig heeft mijn vader de peuter even een paar uurtjes meegenomen zodat ik kon tukken. Nu lekker een warm bad en netflix, hopelijk morgen beter.

15 dagen geleden

Reactie op An0ukkkk

Wat fijn Smos! Goed herstel gewenst. Hoe snel waren jullie weer thuis na de ...
Sterkte met de laatste loodjes! Lastig hè als het je niet meer lukt om goed voor je eigen kindje te zorgen. Gelukkig een lieve opa in de buurt! Daar heb ik de laatste week ook veel gebruik van moeten maken. Wij mochten 20 uur na de operatie al naar huis. Stijn is om 14 uur geboren en de volgende ochtend had ik om 6.30 al akkoord van de kinderarts om naar huis te gaan en om 9.30 ook van de gynaecoloog. Nu voelde ik me ook echt prima. Was donderdag om 19 uur al voor de 1e keer uit bed en om 21 uur zat ik al onder de douche. Natuurlijk wel met een spiegel aan paracetamol en diclofenac hoor. Diclo is nu op, dus ben benieuwd of ik dat morgen ga merken. Pijn aan het litteken valt nu echt heel erg mee, het zijn vooral boze darmen die hun plek weer moeten vinden. Advies is om minimaal een week paracetamol te blijven slikken alvorens die af te bouwen. Stijn drinkt en slaapt goed, dus tot nu toe is het vooral genieten ☺️

14 dagen geleden

Reactie op Smos

Sterkte met de laatste loodjes! Lastig hè als het je niet meer lukt om goed ...
Wat fijn dat het tot nu toe meevalt, hopelijk blijft dit zo! Maar doe rustig aan en laat je zoveel mogelijk helpen. Fijn dat Stijn het goed doet!

13 dagen geleden

Nou, hier sinds gisterenavond buikpijn / krampen en sinds vanochtend ook diarree. Zouden het voortekenen van de bevalling zijn? Begint nu toch wel spannender te worden :) Bij de eerste ingeleid met 42 weken dus heb geen idee hoe het voelt wanneer het vanzelf op gang komt.

13 dagen geleden

Reactie op Katrien2021

Nou, hier sinds gisterenavond buikpijn / krampen en sinds vanochtend ook di ...
Heb precies hetzelfde sinds vanochtend.. voel me ook een beetje vaag en hoofdpijn en onwijs moe.. ook bij de eerste ingeleid, dus spannend hoe of wat je mag gaan voelen he?!🤍💪🏼

13 dagen geleden

Reactie op Katrien2021

Nou, hier sinds gisterenavond buikpijn / krampen en sinds vanochtend ook di ...
Meestal zijn het wel de eerste tekening dat de bevalling eraan zit te komen, maar wilt niet gelijk zeggen dat het vandaag al gebeurd. Hier loop ik al sinds zaterdag 18.15 met gebroken vliezen, als de kleine vandaag niet uit haarzelf komt word ik morgen ingeleid.

13 dagen geleden

Heb precies hetzelfde sinds vanochtend.. voel me ook een beetje vaag en hoo ...
Ja, dat heb ik dus ook. Moe, beetje verhouden achtig opeens (waterige ogen en loopneus). En ook lichte hoofdpijn. Ben heeeeeel benieuwd!!

13 dagen geleden

Reactie op KimberlyDM

Meestal zijn het wel de eerste tekening dat de bevalling eraan zit te komen ...
Oh dat is ook spannend zeg! Nog geen weeën of iets wat erop lijkt?

13 dagen geleden

Reactie op Katrien2021

Oh dat is ook spannend zeg! Nog geen weeën of iets wat erop lijkt?
Ik heb lichte samentrekkingen van mijn baarmoeder maar nog niet de weeen die ik bij onze eerste dochter wel had.

13 dagen geleden

Reactie op KimberlyDM

Ik heb lichte samentrekkingen van mijn baarmoeder maar nog niet de weeen di ...
Hopen dat dit voor morgenochtend nog komt dan 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🍀

13 dagen geleden

Wat wordt het nu spannend allemaal dames! Ik ben vanmorgen weer op controle in het ziekenhuis geweest (loop daar ivm bloeddruk die steeds op het randje van hoog zit). Ze hebben inwendig onderzoek gedaan en m’n baarmoederhals is wel aan het verkorten en verweken, maar nog geen ontsluiting dus konden ook nog niet strippen, anders hadden ze dat meteen gedaan. Nu donderdag terug om te kijken of we dan kunnen strippen. Anders vrijdag een ballonnetje plaatsen en als het voldoende effect heeft zaterdag inleiden.. zo spannend! Ik hoop eigenlijk dat het vanzelf op gang komt, want wil liever niet ingeleid worden..

13 dagen geleden

Hier ook controle gehad vandaag bij de verloskundige, alles was wederom in orde, ze zit volgensmij wel goed. Ondertussen wordt ik dag in dag uit gebeld en geappt vanuit alle kanten of er al nieuws is, lief maar soms ook een beetje vervelend haha. Van mij mag ze ook wel snel komen!

13 dagen geleden

Hier ook controle gehad . Kindje doet het goed en bloeddruk ook goed. Hier "helpen" ze pas vanaf 41 weken of langer.... dus nog 9 dagen uitzitten als de kleine zich niet eerder gaat melden. Kindje ook nog niet ingedaald 🤷‍♀️

13 dagen geleden

Ik denk dat zojuist mijn vliezen zijn gebroken, heb dit kunnen opvangen in een boterham zakje. Het is wittig, beetje licht melk achtig. Verder was m’n broek/onderbroek ook nog nat. Is dit een normale hoeveel om te verliezen of komt het steeds in delen?

13 dagen geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik denk dat zojuist mijn vliezen zijn gebroken, heb dit kunnen opvangen in ...
Bij mij kwam het in delen maar het ligt er ook aan waar dat de scheur zit van de gebroken vliezen.

13 dagen geleden

Hier is ondertussen onze dochtertje om 21.44 geboren🥰

13 dagen geleden

Reactie op KimberlyDM

Hier is ondertussen onze dochtertje om 21.44 geboren🥰
Gefeliciteerd 💕 Alles goed gegaan? Lekker genieten nu!

13 dagen geleden

Reactie op KimberlyDM

Bij mij kwam het in delen maar het ligt er ook aan waar dat de scheur zit v ...
Ik had al steeds het idee dat ik wat druppels verloor (ondergoed steeds beetje nat), maar was steeds te weinig om op te vangen. Toen dus boterham zakje en in gedaan en kwam er in 1x een golfje waarbij ik dit dus opving.. verder voelt alles nog ‘normaal’. Spannend!