149 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben ook uitgerekend op 14 november. Vandaag de termijnecho gehad maar datum stond eigenlijk al vast ivm IUI.

4 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Mag 13 november ook? Dinsdag termijn echo gehad, maar ivm ICSI zou de datum ...
Hier ook 13 november 🥰

4 maanden geleden

Reactie op poiuytrewq

Hier ook 13 november 🥰
Oh wat een mooie echo foto's! Die van mij lag er steeds niet goed voor of wiebelde te veel!

4 maanden geleden

Hier afgelopen week de termijnecho gehad en 3 dagen vooruit gezet, 14 november uitgerekend. Mijn dochter kwam pas na de 42 weken dus ik ben benieuwd! Gisteren ook bloed laten prikken voor de nipt dus hopelijk snel de uitslag. Ik voel me verder prima, wel moe en ik ruik echt alles waardoor ik snel misselijk ben en moet kokhalzen maar mag niet klagen 🥰

4 maanden geleden

Deze wilde ik nog toevoegen ❤️

4 maanden geleden

Goede uitslag van de nipt 🎉 (Precies 1 week nadat ik ben wezen prikken)

4 maanden geleden

Ik heb gisteren ook een goede uitslag gehad van de NIPT met nevenbevindingen 🥹 Wat een opluchting🤍 Op naar de 13 weken echo, die heb ik woensdag😊

4 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie allemaal? Wij hebben gisteren een mooie 13 weken echo gehad waarbij alles er helemaal mooi uitzag🤍 Zo ontzettend fijn! Het kindje bewoog veel en zwaaide zelfs even naar ons 🥰 Verder heb ik nog steeds wel last van misselijkheid en vermoeidheid. Ik ben vandaag precies 13 weken dus hopelijk gaat dat binnenkort iets minder worden🙏🏼 Ik vertrek vanmiddag voor een weekje op vakantie naar de zon, zoveel zin in! ☀️

4 maanden geleden

Ik sluit me aan bij dit groepje, maandag (opnieuw) termijnecho gehad en 2 daagjes vooruit gezet naar 14 nov. Dinsdag had ik gelijk de 13 weken echo en alles was goed gelukkig. Gaan jullie een geslachtsecho doen of wachten tot de 20 weken?🥰

4 maanden geleden

Wij eergisteren ook een goede NIPT uitslag gehad, zo opgelucht! Aanstaande maandag de 13 weken echo.

4 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ik sluit me aan bij dit groepje, maandag (opnieuw) termijnecho gehad en 2 d ...
Fijn!! Wij wachten gewoon tot 20 weken. Daarna heb je nog 20 weken om te wachten op de baby 😅

4 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ik sluit me aan bij dit groepje, maandag (opnieuw) termijnecho gehad en 2 d ...
Wat fijn! Wij hebben een geslachtsecho gepland staan als ik 16 weken ben. Eerst dachten we gewoon te wachten tot de 20 weken echo, want het maakt mij niet zoveel uit of ik het een paar weken eerder weet.. maar ik merk dat ik het wel heel fijn vindt om af en toe op de echo te zien dat alles goed gaat met de baby, en dan vond ik van 13 tot 20 weken wel erg lang..🙈 Dat is dus vooral de reden dat we ervoor gekozen hebben om hem toch door te laten gaan 😊

4 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ik sluit me aan bij dit groepje, maandag (opnieuw) termijnecho gehad en 2 d ...
Wij hadden vandaag een pretecho, maar het geslacht was zo overduidelijk in beeld dat het niet te missen was 🤣

4 maanden geleden

Ook 14/11 uitgerekend.. zo spannend!!🥰🩷🩵

4 maanden geleden

Hier ook 14 nov uitgerekend😍 1e kindje. Spannend, maar zo leuk!

4 maanden geleden

Hier ook 14 nov uitgerekend. Dit is onze termijnecho

4 maanden geleden

🙋🏼‍♀️hi! Ik ben ook 14 november uitgerekend. Mijn zoontje kwam pas met 42 weken dus ben benieuwd welke datum het zal worden. Morgen 13w echo en wacht nog op de uitslag van de nipt.

4 maanden geleden

Afgelopen vrijdag een goede 13 weken echo gehad 🙏🏻

4 maanden geleden

Hier ook 14 november uitgerekend! Ik heb over 2 dagen de 13 weken echo. Ik merk dat ik ineens weer zo gespannen ben of het kindje nog wel leeft…. Ik maak mijzelf gek. Ik heb minder symptomen sinds 1 week en kleine steekjes in de baarmoeder… je merkt verder nog niks van het kindje natuurlijk. Ik maak mijzelf zo gek. Zonder reden omdat alles er goed uit zag alle keren. Elke keer wanneer ik naar de wc ga checken of er geen bloed is. Dit had ik in het begin ook…

4 maanden geleden

Reactie op An0ukkkk

🙋🏼‍♀️hi! Ik ben ook 14 november uitgerekend. Mijn zoontje kwam pas met 42 ...
Mijn dochter bleef ook maar zitten, uiteindelijk met 42+2 geboren middels inleiding. Hoop dat het deze keer wel spontaan mag beginnen 😅 Ook morgen de 13 weken echo!