241 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op melissa_1796

Ik heb heel sterk het gevoel van een jongetje. Ik ben helemaal niet misseli ...
Dat zijn gezonde cravings 🙃 Bij mij is ook een fase aan appels voorbij gekomen. Wij hebben het voorgevoel, mss ook een lichte voorkeur voor jongen. Precies zoals je zegt; een meisje is ook meer dan welkom, we zijn super blij met de komst van de kleine 🩷💙 Spannend! Heb je een pret echo gepland?

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Dat zijn gezonde cravings 🙃 Bij mij is ook een fase aan appels voorbij gek ...
Lekker gezond allebei! Wij hebben 24 mei de geslachtsbepalingsecho. En jij? Ben benieuwd!

6 maanden geleden

Wij hebben nog niks gepland voor de geslachtsbepaling. Leuk als je het laat weten 😃 Wij gaan eind van de maand eerst met zijn tweeën een week op vakantie. Hebben jullie vakantieplannen staan, voordat de nieuwe erbij komt? 😊

6 maanden geleden

Jullie al spulletjes gekocht? Hier zijn de eerste aankopen net gedaan , wij houden het geslacht een verrassing tot de bevalling dus lekker natuur tintjes.

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Wij hebben nog niks gepland voor de geslachtsbepaling. Leuk als je het laat ...
Zal ik doen! Jullie willen het wel weten? Ahh lekker. Ja we gaan heerlijk cliché 'babymoonen' in het tweede trimester, maar wel lekker in Nederland naar een Centerparcs. Heel veel zin in. Fijne vakantie alvast!

6 maanden geleden

Reactie op melissa_1796

Zal ik doen! Jullie willen het wel weten? Ahh lekker. Ja we gaan heerlijk ...
Dat klinkt ook heerlijk! Wij willen het zeker weten, al is dat voor ons niet het belangrijkste. Pretecho zullen we zeker nog inplannen.

6 maanden geleden

Hoe zit het met jullie conditie? Uitgeput na traplopen of lukt het om te blijven bewegen/sporten? 🙃🥵

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Hoe zit het met jullie conditie? Uitgeput na traplopen of lukt het om te bl ...
Hahaha ik neem me elke week voor om 2x te gaan zwemmen en ik ga bijna nooit en dan baal ik weer van mezelf! Maar merk wel dat de conditie echt een stuk minder is geworden ja! Ben sowieso echt druk van mezelf en dat is evbt een stuk minder. Kan echt nog wel een trap op, maar ren niet meer de hele dag rondjes zoals voorheen.

6 maanden geleden

Reactie op IK12342024

Ik heb precies met 10 weken de nipt afgenomen. Ben wel een beetje bang voor ...
Mijn nipt uitslag was goed! 🫶 nu uitkijken naar de echo’s 😍

6 maanden geleden

Reactie op IK12342024

Mijn nipt uitslag was goed! 🫶 nu uitkijken naar de echo’s 😍
Fijn zeg!

6 maanden geleden

Super!

6 maanden geleden

Reactie op Novemberbaby5

Jullie al spulletjes gekocht? Hier zijn de eerste aankopen net gedaan , wij ...
Ah wat een zoet berenhanddoekje! Waar is die van? Hier ook een baby waarvan we het geslacht pas in november te weten zullen krijgen, dus ook op zoek naar leuke dingetjes met neutrale kleuren!

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Ah wat een zoet berenhanddoekje! Waar is die van? Hier ook een baby waarvan ...
Alles van de hm! Gisteren hadden ze extra 20% dus was leuk shoppen.

6 maanden geleden

Reactie op KimberlyDM

17-11 maar krijg woensdag pas de termijn echo dus kan nog verschoven worden ...
Oeehh ik ook 17-11, staat hij bij jou ook nog steeds op de 17e? 😊

6 maanden geleden

Reactie op IK12342024

Ik heb precies met 10 weken de nipt afgenomen. Ben wel een beetje bang voor ...
Wij hebben het ook met 10 weken gedaan, dit omdat wij voor een langere tijd aan het reizen zijn (was de enige optie om het op tijd binnen te krijgen) Gelukkig is de uitslag goed bij ons. 🫶🏼 Bij jou inmiddels de uitslag binnen? 🍀

6 maanden geleden

Ja! Gisteren de termijnecho en 19 november te horen gekregen. Prachtig om het hartje te horen.

6 maanden geleden

Wij hebben het ook met 10 weken gedaan, dit omdat wij voor een langere tijd ...
Wat fijn! Hier ook goed bericht van de nipt 😃

6 maanden geleden

Hebben jullie aankomende week ook allemaal de 13 weken echo? 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Hebben jullie aankomende week ook allemaal de 13 weken echo? 🥰
Ja! Ik morgen om 10.00! Ben echt mega zenuwachtig 😬😅 en jij?

6 maanden geleden

Ja ik aankomende dinsdag middag.. spannend!! Succes ook voor jullie met de spanning