60 Reacties
4 maanden geleden
Je verhaal gelezen met tranen over mijn wangen. Wat een intens verdrietig bericht. Ik hoop dat jullie samen de kracht mogen vinden om de zware periode die komen gaat te kunnen dragen. ❤️
4 maanden geleden
Ach wat een ontzettend naar bericht. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen. Mijn zus heeft helaas iets soortgelijks meegemaakt. Zij heeft ontzettend veel gehad aan de foto’s die na de geboorte door Stichting Still zijn gemaakt, ook heeft ze haar dochtertje een week lang thuis gehad om goed afscheid van haar te kunnen nemen en een bronzen beeldje laten maken van haar handen, die van haar partner, zoontje en dochtertje in elkaar. Wellicht heb je hier iets aan voor in een later stadium. Nogmaals heel veel liefde en kracht toegewenst! 💕
4 maanden geleden
Ooh jeetje wat heftig om te lezen heel veel sterkte met komende weken 🥺🙏🏻❤️
4 maanden geleden
Jeetje wat heftig zeg, Het zit jullie inderdaad niet echt mee . Ik wens jullie veel moed en kracht toe in deze moeilijke periode.
Sterkte.....ooit komt het goed en verwachten jullie ook een kindje.
4 maanden geleden
Ik vind het dapper van je. Dit is het moeilijkste wat kan gebeuren. Maar ze is er nu nog en leeft. Hopelijk kan je dat voor nu troost bieden ❤️
4 maanden geleden
Wat een heftig en verdrietig nieuws. Heel veel sterkte, je bent echt dapper en sterk.
Zelf recentelijk ook een uitslag van de nipt gekregen en moeilijke gesprekken gehad, dus ik weet dat dat geen pretje is.
4 maanden geleden
Wat een verdrietig bericht. En wat zijn jullie dapper. Ik wens jullie heel veel sterkte toe!
4 maanden geleden
Verdrietig dit bericht, maar wat mooi hoe jullie ermee om gaan. Ze heeft top ouders! Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe!