9 Reacties

21 dagen geleden

Wat een gedoe. Heb je dit al overlegd met je verloskundige of kraamzorg? Vaak vinden zij het niet eens zo nodig die klossen

21 dagen geleden

Heb je een hoog bed/boxspring? Dan is het wellicht niet eens nodig om klossen te gebruiken.

21 dagen geleden

Luchtbed, goedkoop en gemakkelijk. En wie weet gebruik je em wel weer.

21 dagen geleden

Reactie op Annesoof83

Wat een gedoe. Heb je dit al overlegd met je verloskundige of kraamzorg? Va ...
Ja, ik de kraamzorg vond het niet erg, maar verloskundige zei dat ze dit werk nog lang wil blijven doen en dat het echt nodig is. Wat ik ook wel begrijp

21 dagen geleden

Heb je een hoog bed/boxspring? Dan is het wellicht niet eens nodig om kloss ...
Nee, het is wel een redelijk hoog bed, maar geen boxspring. Zo'n ikeabed met van die lades. Ik heb net voor zekerheid matras gekocht, maar dat voelt zo zonde van het geld. Een luchtbed is veel goedkoper. Misschien dat ik nog ga ruilen

18 dagen geleden

Bij ons zei de kraamhulp, dat het niet eens nodig was geweest voor die 5 minuten controleren. Ik kon niet meer in en uit bed, dat achteraf gezien was dus niet eens nodig geweest 😅! Wellicht een luchtbed in huis hebben die je terug kan sturen / brengen als je hem niet gebruikt? Of bestellen als de kraamhulp er om vraagt ? 🙊

18 dagen geleden

Ben je van plan thuis te bevallen? Zo niet, waarom zou je verloskundige het dan nodig vinden? Zeker als de kraamzorg het goed vind. Hoe hoog is je bed nu? Er zit nogal een verschil tussen 50 en 70cm bijvoorbeeld. Ik ben absoluut voorstander van ergonomisch werken en zou het ook echt aanmoedigen. Wil je dan een luchtbed bovenop je bed plaatsen? Dit lijkt mij namelijk erg onstabiel. Is er niet een luchtbed of matras die je zou kunnen lenen van je omgeving? Zonde om enkel hiervoor iets nieuws te kopen wat je waarschijnlijk hierna niet meer gaat gebruiken.

17 dagen geleden

Reactie op Moma35

Nee, het is wel een redelijk hoog bed, maar geen boxspring. Zo'n ikeabed me ...
Ons bed staat op kratjes. Het statiegeld krijg je achteraf terug dus kost niets. Zelf besloten er wel nog planken tussen te doen, maar dat lijkt me niet te hoeven bij zo’n bed als jij hebt.

17 dagen geleden

Reactie op Moma35

Nee, het is wel een redelijk hoog bed, maar geen boxspring. Zo'n ikeabed me ...
Wij hebben precies hetzelfde bed en bij ons staat het bed op bierkratten. Niet een mooie oplossing maar het is niet anders 😅