48 Reacties

2 maanden geleden

Nee gelukkig nog niet. Ze mag nog zeker 5/6 weekjes blijven zitten. Gelukkig hebben we wel een datum voor m'n geplande KS. Dus ik ben wel langzaam aan het aftellen 🥰

2 maanden geleden

Nee gelukkig nog niet. Eerst nog een aantal groei echo's omdat baby wat aan de grote kant blijkt te zijn en mocht dat nog steeds zo zijn hopelijk inleiden in oktober. Zo niet, afwachten maar!

2 maanden geleden

Hier wel even een angst gehad. Verloor enorm veel vloeistof vorige week dinsdag. Testte positief voor vruchtwater. Ziekenhuis geweest en nog meer testen. Gelukkig geen vruchtwater maar ze weten niet wat het wel was. Alles zit nog potje dicht dus goed teken. Ik ben nu 30+4 weken

2 maanden geleden

Ik ben nu 31+6. Ik hoop dat ze met 37 weken uit zichzelf komt 🤞🏼maar dat zal vast niet.

2 maanden geleden

Gelukkig nog niet! Ben nu 31+6. Al 2/3 dagen enorm last van ofwel lage buikpijn ofwel hoge buikpijn (bovenkant van baarmoeder) tijdens harde buiken. Blijken voorweeen te zijn… donderdag met 32+2 mag ik op controle, ik hoop dat alles nog mooi toe zit 🙈 Stiekem hoop ik op eind oktober… 😅

2 maanden geleden

Afgelopen week in het ziekenhuis gelegen met weeën remmers. Die kwamen op gang door bronchitis en een nierbekken ontsteking maar ze is gelukkig blijven zitten. Ik ben bijna 30 weken

2 maanden geleden

Gelukkig nog niet, maar wel net te horen gekregen dat ze eerder gehaald wordt.

2 maanden geleden

Nee. Ben nu 31+3, maar denk niet dat ze vroeg geboren zal worden (gewoon een vermoeden)

2 maanden geleden

Nee en ik hoop dat mijn kind 4 dagen langer blijft zitten en sterrenbeeld Boogschutter krijgt ^^'

2 maanden geleden

Gelukkig nog niet. 30+5 nu👶🏼🩵

2 maanden geleden

Hier 32 wk. Hoop ook dat oktober baby word haha mooi geweest na 38 wk. Maar ze komen bij mij allemaal op de uitgerekende datum tot nu toe

2 maanden geleden

Morgen 32 weken! Ik zei gisteren nog: wat nou als wij een Halloween baby krijgen!?! 😂

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Morgen 32 weken! Ik zei gisteren nog: wat nou als wij een Halloween baby kr ...
Even lang zwanger als jij dus ook uitgerekend 5 november ;) Mijn vriend zou 31 oktober niet leuk vinden, maar ik zou liever 31 oktober ons kindje verwelkomen dan 1 november 😅 vind dat zo’n zwaar beladen dag… bij ons in de familie worden nog vaak herdenkingsmissen gehouden…

2 maanden geleden

Ik denk ook dat als er een kindje op deze termijn al geboren zou zijn, de ouders nu even wat anders aan hun hoofd hebben dan het forum.. hopelijk blijven ze allemaal nog even gezellig zitten tot minstens 37 weken!

2 maanden geleden

Reactie op EMBO

Even lang zwanger als jij dus ook uitgerekend 5 november ;) Mijn vriend zo ...
Ja klopt! 5 november! Hier hebben ze op Halloween altijd leuke verkleedtochten voor kleine kindjes. Opzich wel een leuke dag dan om jarig te zijn 😁. Maar ook wel weer gek hahaha

2 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik denk ook dat als er een kindje op deze termijn al geboren zou zijn, de o ...
Soms wel, soms niet. Op overige geboortemaanden zijn er best heel veel die t juist melden en fijn vinden om t ook van anderen te zien. Maar we wachten rustig een geboorte topic af

2 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik denk ook dat als er een kindje op deze termijn al geboren zou zijn, de o ...
Ik zit ook in geboortegroep vanoktober, had mezelf de 31e uitgerekend. Nu iets later, dus beetje op de rand. Daar zijn al een aantal trotse ouders met kindjes tussen zo een 28-33weken bevallen, waarmee het goed gaat!! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ja klopt! 5 november! Hier hebben ze op Halloween altijd leuke verkleedtoch ...
Ik zat bij iemand in de klas die op 31 oktober verjaarde, die had echt de leukste verjaardagsfeestjes 🙈 en op latere leeftijd: altijd een vrije dag na je verjaardag dus je kan savonds lekker vieren 😎 zo zie ik het dan weer 🙃

2 maanden geleden

Reactie op Aaker52

Ik zit ook in geboortegroep vanoktober, had mezelf de 31e uitgerekend. Nu i ...
Maar hopelijk blijft de rest nog even zitten idd!

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ja klopt! 5 november! Hier hebben ze op Halloween altijd leuke verkleedtoch ...
Hier ook uitgerekend op 5 november, ik heb een voorgevoel dat onze kleine meid op 31 oktober komt hahaha. Zou het echt leuk vinden, dat is de verjaardag van m'n opa :)