513 Reacties

één maand geleden

Vandaag 9+5 en dalijk termijn echo.. super spannend❤️❤️

één maand geleden

Vanochtend een hele fijne echo gehad. Ben voorlopig uitgerekend op 11.11. Wij zijn nu 8 weken.

één maand geleden

Reactie op Caglatt

Vanochtend een hele fijne echo gehad. Ben voorlopig uitgerekend op 11.11. W ...
Wat een mooie datum 😍

één maand geleden

Wat een verademing! 🤩💞🙏🏻 bedankt voor het openen van dit topic!!! Ik denk dat ik mijn eerste cravings heb ontdekt: lasagna en fristi!!! Ohhh zo hemels! 🤣🤭 met mn lasagna op! En de fristi staat koel te worden in de koelkast! Ik was heel erg benieuwd of en wasvoor cravings ik eventueel zou hebben! 😜 &na 4 weken wachten bijna de echoooo 😁🥳 woensdag 10 april!! Wij zijn dan 8 weken zwanger

één maand geleden

Reactie op Lina2894

Vandaag 9+5 en dalijk termijn echo.. super spannend❤️❤️
Oee. Super spannend. 🙈 Wij hebben de eerste op 11/4. Wachten duurt lang 😝😝

één maand geleden

Reactie op deniece23

Wat een mooie datum 😍
Jaaa🙊 nu even afwachten of hij/zij daadwerkelijk op die datum komt!!

één maand geleden

Ik zat hier op te wachten !!!!!! Ik mag ook de 11e voor de 3e echo. ♡ mega spannend maar ook veel zin in. Ik voel me steeds meer gezegend dat wij zo snel een tweede baby mogen verwachten. Ondanks de kwalen dus echt wel heel dankbaar en ben heel benieuwd hoe hij of zij gaat worden ♡♡♡

één maand geleden

Wat een verademing! 🤩💞🙏🏻 bedankt voor het openen van dit topic!!! Ik ...
Graag gedaan🤗🩷. Hopelijk niet de fristi over de lasagna 😂😂 Hier is het paprika mais wafels van de Jumbo. Die dunne😂

één maand geleden

Reactie op desmaxpom

Ik zat hier op te wachten !!!!!! Ik mag ook de 11e voor de 3e echo. ♡ mega ...
Yaaay. Leuk om te zien dat jullie dit allemaal goed doet. Hoever ben je nuu? 🤍

één maand geleden

Reactie op deniece23

Graag gedaan🤗🩷. Hopelijk niet de fristi over de lasagna 😂😂 Hier is ...
Ahhh ik weet welke je bedoeld inderdaad! Lang niet gehad 😍

één maand geleden

Reactie op deniece23

Yaaay. Leuk om te zien dat jullie dit allemaal goed doet. Hoever ben je nu ...
Tussen 8 en 10 weken.. hoor ik hopelijk de 11e ook !

één maand geleden

Hier 9+2! Eerste echo met 7+6 gehad en alles was goed! 11/4 eerste termijnecho en info over NIPT. Vind het nog steeds heel spannend allemaal! 😁

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Hier 9+2! Eerste echo met 7+6 gehad en alles was goed! 11/4 eerste termijne ...
Begrijpelijk! Duurt lang hè zo’n weekje 😝

één maand geleden

Hier ook een vreugdendansje want wij zijn na een pittig jaar met enkele zwangerschapsverliezen nu 'goed' zwanger! Hcg is mooi hoog, goede eerste echo gehad en alle zwangerschapskwaaltjes zijn er. 😁 Hadden normaal vorige week een afspraak in een fertiliteitskliniek, maar die hebben we dus mooi mogen afzeggen! We zijn nu stilaan tegen dichte familie en vrienden aan het zeggen dat we in verwachting zijn en iedereen is door het dolle heen (incl. traantjes). 🥰

één maand geleden

Reactie op deniece23

Begrijpelijk! Duurt lang hè zo’n weekje 😝
Zo ja! Haha kan echt niet meer wachten! Maandag ook intake in het ziekenhuis. Door schildklier ben ik medisch dus alles in het ziekenhuis. Leuke tip tegen misselijkheid: Seabands! Gisteren gehaald en eerste avond in weken dat ik niet moest overgeven 🎉. En kon eindelijk een glas water drinken zonder te kokhalzen haha. Thee en water gingen echt niet meer de afgelopen week. Team ranja en cola geworden. Dronk ik nooit haha

één maand geleden

Heel fijn deze topic! Zat ook al te twijfelen om te verwijderen met al het negatieve 🙈 Hier nu 6 weken en 3 dagen. Ik heb volgende week donderdag 11 april mijn eerste echo, kan niet wachten 🥰

één maand geleden

Reactie op melissa199524

Heel fijn deze topic! Zat ook al te twijfelen om te verwijderen met al het ...
Heee wij zitten heel erg gelijk! Ik nu 6 weken en 4 dagen en ook do 11 1e echo. Kijk je er naar uit? Ik enorm! Zo'n zin in! Tuurlijk spannend maar vooral zin in!

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Zo ja! Haha kan echt niet meer wachten! Maandag ook intake in het ziekenhui ...
Ja de seaband werkt hier ook goed !!! Zeker goede tip.

één maand geleden

Reactie op Iet123

Heee wij zitten heel erg gelijk! Ik nu 6 weken en 4 dagen en ook do 11 1e e ...
Oh wat leuk zeg! Ik kijk er heel erg naar uit maar vind het ook spannend. Hopen dat alles goed is en we een mooie echo krijgen 🥰

één maand geleden

Reactie op melissa199524

Oh wat leuk zeg! Ik kijk er heel erg naar uit maar vind het ook spannend. H ...
Yes hoop t ook! Ik zal je volgen.