881 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Zoo benieuwd voor jou!! 😁
Hoe gaat het met je kwaaltjes?
Ik nog 2 dagen ...
Ik ook bij jouu!
Ben ook super benieuwd, zijn het er 1 of 2 is mijn grootste vraag hahaha.
Nou vandaag iets minder, ik had gister al wat misselijkheid en buikpijn wat bleef hangen de hele dag. Dus vandaag mooi thuis gebleven van werk. (Heb intensief werk) waarbij je gewoon niet niet fit kan zijn.
En steeds zo moe 😂😂🙈 kan wel de hele dag slapen en om 20:00 slaapt mevrouw hoor 🙈
Verder goed wel!
En jij??
7 maanden geleden
Ik ook bij jouu!
Ben ook super benieuwd, zijn het er 1 of 2 is mijn groots ...
Die gedachten houdt mij ook wel bezig haha.
M’n partner en ik werken in hetzelfde bedrijf en onze teamleiders weten het al.. in verband met echo’s etc ..
En zijn teamleider kwam naar hem, heb het gevoel dat het een tweeling is. 🙈🤯
Oh balen :( goed dat je dan thuis bent gebleven. Genoeg rust nemen is belangrijk. Zeker met intensief werk.
Die vermoeidheid valt mee bij mij denk ik.. ben tegen 15u best moe, en sommige dagen kan ik in de middag wel slapen.. maar andere keren val ik ook niet extra vroeg in slaap 🤷🏼♀️ het wisselt nogal
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Die gedachten houdt mij ook wel bezig haha.
M’n partner en ik werken in he ...
Hahaha echt?? Hoe zou je dat lijken dan? 😋
Bij ons hetzelfde trouwens, we werken ook in hetzelfde bedrijf.
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Zou even slikken worden, maar even welkom. 😍 we hebben de ruimte..
Oh e ...
Jaa dat scheelt wel als je ruimte ervoor hebt
7 maanden geleden
Zo fijn om hier alle positieve verhalen te lezen!
Ik ben ook helemaal in de wolken. Gisteren de echo gehad en alles zag er goed uit. Termijn klopte precies met mijn berekening (7+1). Zelfs het hartje horen kloppen 😍Zo bijzonder!
Ik wil het nu echt van de daken schreeuwen, maar we gaan het pas volgende week aan de ouders vertellen. Ik weet niet of ik het nog zolang voor me kan houden. Hoe doen jullie dat? Wanneer gaan jullie het delen?
M'n beste vriendinnen weten het al wel. Dat was ook heel bijzonder 🥰
7 maanden geleden
Hier ook een blije moeder in spe! Net de eerste echo gehad met een sterk kloppend hartje. Fijn om wat positieve vibes hier mee te pakken.. ik heb nogal een doemdenkende moeder die de angstige topics hier zou kunnen hebben geschreven lijkt het wel ;) dat is soms moeilijk te plaatsen. Terwijl het zo fantastisch en kalm was om vandaag te zien dat alles goed is! Ga vandaag even proberen op mijn blije wolk te blijven.
7 maanden geleden
Hier ook super blij en dankbaar! Vandaag tweede echo gehad, alles perfect. We zagen zoveel: armen, benen, handjes en zo mooi bewegen al! Zoooo fijn en bijzonder.
9 + 2 vandaag 🙌🏻🤍
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Spannend!!! 😁
Ja echt de tijd gaat ook zo langzaaaaam
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Ben nog steeds thuis vandaag?
Mss kan je leuke serie binge? 😎
Ja ben nog thuis 🤭
Jaaa dat kan ik wel even gaan doen inderdaad
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Zou ik doen… nog een keertje Bridgerton kijken 😏 The duke of Hastings is n ...
Hmm ken ik niet zal eeens kijken. Ik volg de verraders maar kan nu niet verder kijken 👀