881 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Ove92

1e zwangerschap IUI, 2e keer spontaan zwanger maar helaas een miskraam en n ...
Wat mooi, gefeliciteerd ❣️

7 maanden geleden

Hmm ken ik niet zal eeens kijken. Ik volg de verraders maar kan nu niet ver ...
😲 zeker doen! Ik vind het echt een hele toffe serie, heel verslavend ook… of Wednesday 🕷️🖤

7 maanden geleden

Zojuist de eerste echo gehad, 9+1. Ik had er totaal geen zin in, spanning, maar nu een fijne opluchting. 🤗🥰

7 maanden geleden

Ik ga dit weekend aan mijn familie vertellen dat ik zwanger ben. Beetje vroeg wel ben dit weekend pas 10 weken, maar ik wil niet echt zo sneaky doen haha. Volgende week ook mijn tweede echo, ben benieuwd 😁

7 maanden geleden

Reactie op Xx2021

Zojuist de eerste echo gehad, 9+1. Ik had er totaal geen zin in, spanning, ...
Ahh nou fijn dat het een opluchting is. Wij mogen over een uur, vind t zo enorm spannend. Sta maar tot t einde lekker onder de douche want dat is nog enigszins ontspannend 🧐🙂🙈

7 maanden geleden

Echo dag 😏😏 14:20
Nog een uurtje!! 😍

7 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik ga dit weekend aan mijn familie vertellen dat ik zwanger ben. Beetje vro ...
Als het voor jou goed voelt, lekker vertellen er is geen vroeg of laat.. 🤗 Wij hebben morgen om 12:15 eerste echo met 7+3 en wij vertellen het daarna ook aan m’n schoonouders en vrienden 🥰

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Als het voor jou goed voelt, lekker vertellen er is geen vroeg of laat.. 🤗 ...
Onze vrienden weten t al, ik kan dat totaal niet voor me houden. Zoals je zegt; geen vroeg of laat 👏

7 maanden geleden

Onze vrienden weten t al, ik kan dat totaal niet voor me houden. Zoals je z ...
Haha nee je wil het van de daken schreeuwen. Ik had zaterdag mijn vrijgezellen in de Efteling en ze stonden er klaar met shotjes toen ik met m’n nicht kwam aanlopen… en normaal sla ik die niet af.. 😂. Dus heb het toen ook verteld aan mn vriendinnen. Moest ik ook geen smoes verzinnen waarom ik niet in overkop ging 😅

7 maanden geleden

Alles zag er weer goed uit! Was al lekker aan het bewegen! Morgen voor de NIPT en dan op naar de 13 weken echo van 29/4 😁.

7 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Alles zag er weer goed uit! Was al lekker aan het bewegen! Morgen voor de N ...
😍 wat een duidelijke echo!! Leuk!!

7 maanden geleden

Hier ook alles goed! Precies de schatting die we dachten! 7+2. Ze zei wel dat dat nog kan veranderen

7 maanden geleden

Hier ook alles goed! Precies de schatting die we dachten! 7+2. Ze zei wel ...
Jaaa!! 😍 zo leuk!! Ik zat hier maar te verversen tot je zou posten haha! 😂

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Jaaa!! 😍 zo leuk!! Ik zat hier maar te verversen tot je zou posten haha! ...
Jaaa heel blij maar moet ook steeds huilen nu, zullen die hormonen wel zijn. Nuuu jij nog

7 maanden geleden

Super fijn! En hoe lang heb je uiteindelijk onder de douche gestaan? 😂

7 maanden geleden

Jaaa heel blij maar moet ook steeds huilen nu, zullen die hormonen wel zijn ...
Haha, meid ik zit hier nu al emotioneel door je reactie 😂 #yayhormonen Al heb ik het idee dat het echt nog meevalt bij mij 😂 ben een kreeft en sowieso al erg emotioneel, dus wellicht merk ik nu nog niet veel verschil. 😅

7 maanden geleden

Reactie op Xx2021

Super fijn! En hoe lang heb je uiteindelijk onder de douche gestaan? 😂
Moet me echt schamen maar 35 min 🤣🤣

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Haha, meid ik zit hier nu al emotioneel door je reactie 😂 #yayhormonen ...
Hahahha awh 🩷 Hormonen zijn niet onze beste vrienden. Nou ik denk na morgen dat je er ook weer huilend bij zit 😋😋

7 maanden geleden

Ik zie nu op m’n eigen echo dat de datum daar wel 2 dagen achteruit staat 🧐 Ze zei 7 en 2 maar op de echo staat 7 en 0. Nouja we zien het wel, zolang er maar groei in blijft 🥰🌼🌼

7 maanden geleden

Positiever als dit word het voor mij niet vandaag! Mooi kloppend hartje en 2 sagen vooruit gezet naar 7+1 :)