881 Reacties

7 maanden geleden

💖💙

7 maanden geleden

Vandaag mijn echo gehad met 9 weken bij de verloskundige, volgende week bij het echo centrum. Wat groeit het snel! En we zagen al wat bewegingkjes. Zo gek!

7 maanden geleden

Yay! Vandaag eindelijk eerste echo om 12:15! 🥰 zo lang naar uitgekeken, maar zo spannend.

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Yay! Vandaag eindelijk eerste echo om 12:15! 🥰 zo lang naar uitgekeken, ma ...
Spannend is het zeker !! Hoop zo dat alles goed is 😊

7 maanden geleden

Spannend is het zeker !! Hoop zo dat alles goed is 😊
Was vanochtend weer kots misselijk na gisteren bijna geen last gehad te hebben … alleen heel de dag een weeïg gevoel.. 🤷🏼‍♀️ ik zie het maar als een indicatie dat alles goed zit 🥰

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Was vanochtend weer kots misselijk na gisteren bijna geen last gehad te heb ...
Ah neee, dat is minder. Goed blijven drinken zodra het lukt. Jaa anders was je vast niet zo beroerd!

7 maanden geleden

Ah neee, dat is minder. Goed blijven drinken zodra het lukt. Jaa anders wa ...
Heb al thee met honing gemaakt.. kleine slokjes.. na boven de wc gehangen te hebben is het wel weggetrokken .. nu alleen weer zo’n zware maag/weeïg gevoel. En probeer een banaan naar binnen te werken. 🍌 ik durf te wedden dat ik na deze zwangerschap een paar maand geen banaan meer aanraak

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Heb al thee met honing gemaakt.. kleine slokjes.. na boven de wc gehangen t ...
Hahah awhhh. Nee als je dat zoveel eet… maar helpt het??

7 maanden geleden

Hahah awhhh. Nee als je dat zoveel eet… maar helpt het??
Het helpt wel om m’n maag wat te kalmeren.. ik heb last van een hele droge mond vooral in de ochtend… crackers krijg ik niet weg (te lang kauwen) en met een banaan omdat dat toch al nat is werkt dat veel beter.

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Het helpt wel om m’n maag wat te kalmeren.. ik heb last van een hele droge ...
Ohh ja droge mond is herkenbaar inderdaad. Wel een goede tip ook

7 maanden geleden

Morgen weer heerlijk weer 🥳

7 maanden geleden

Reactie op desmaxpom

Morgen weer heerlijk weer 🥳
Vandaag ook 18 graden en zonnig! 😍

7 maanden geleden

Goedemorgen! Hier in het noorden schijnt het zonnetje! Ik hoop bij jullie ook 💛 Fijne dag en een goed weekend toegewenst! Hebben jullie plannen? Wij ‘t huis lekker opruimen/organiseren. ✨

7 maanden geleden

Goedemorgen! Hier in het noorden schijnt het zonnetje! Ik hoop bij jullie o ...
Bij ons in het noorden komt hij er ook al aan. 🌞🌞 Lekker opruim tik te pakken meid? Hahaha Hier niks, ik ga de hele dag op de bank hangen #moe🤗

7 maanden geleden

Is dit in de buurt van Emmen toevallig ? Rietlanden/parcsandur? Lijkt er op namelijk

7 maanden geleden

Na de echo het onkruid en dode plantjes uit de tuin halen. 🙈 en klaarmaken voor de hogedruk voor morgen. Wij trouwen over 3 weken en de voor en achtertuin moeten nog zomer klaar gemaakt worden. Omdat er ook foto’s gemaakt gaan worden 😂

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Na de echo het onkruid en dode plantjes uit de tuin halen. 🙈 en klaarmaken ...
Wel handschoenen aan hè! Ah gefeliciteerd wat leuk ja!! 😍🤍

7 maanden geleden

Wel handschoenen aan hè! Ah gefeliciteerd wat leuk ja!! 😍🤍
Goeie! onderweg passeren we een karwei. Op terugweg even stoppen voor handschoenen. 😄 Dank je! Zo bijzonder ook dat we nu met z’n “3” zijn op onze trouw 🥺

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Goeie! onderweg passeren we een karwei. Op terugweg even stoppen voor hands ...
Jaa moet je mee oppassen met kattenpoep enzo… Goedzooo, Ah ja snap ik !! Is bijzonder. 😍

7 maanden geleden

Jaa moet je mee oppassen met kattenpoep enzo… Goedzooo, Ah ja snap ik ! ...
Ja dat hebben we helaas genoeg in de tuin van de 2 boefjes die wij verzorgen van de achterburen… echt goede tip dus! 😄 Ik ga het laatste half uurtje vullen… hartslag is nog een steady 91 spm 🙈 Zo heeeel rustig douche en haar drogen 😂 en dan is het tijd om te gaan.