881 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ja dat hebben we helaas genoeg in de tuin van de 2 boefjes die wij verzorge ...
Jaa nog 3 kwartier 😏😏 Wel eerst hier delen hè 🤣 nee grapje! Successs 👋🏻🍀🍀

7 maanden geleden

Jullie hadden aangegeven in het cravings-topic, dat jullie gek zijn op die zout-zure snoepjes. Gisteren in de winkel had ik ze daarom ook is gehaald. HAD IK NIET MOETEN DOEN! Ooh wat is het lekker. Ik was niet misselijk, maar wordt dat nu wel door de snoepjes geloof ik😅😂

7 maanden geleden

Reactie op Evievdmt

Jullie hadden aangegeven in het cravings-topic, dat jullie gek zijn op die ...
😂😂 Ohh noo Welke snoepjes zijn dat?

7 maanden geleden

😂😂 Ohh noo Welke snoepjes zijn dat?
Red band zoet/zuur of huismerk zoet/zuur. Maar ik waarschuw je haha

7 maanden geleden

Reactie op Evievdmt

Hm… 🤔🤔😅

7 maanden geleden

Reactie op Evievdmt

Ik ga de uitdaging aan🥸, zal m’n mannie even vragen om ze mee te nemen 😂😂

7 maanden geleden

Hou eigenlijk niet van zuur 😲 maar misschien nu wel

7 maanden geleden

Hou eigenlijk niet van zuur 😲 maar misschien nu wel
Hier hetzelfde. Ben normaal een echte chocoladezoetekauw, maar heb daar nu ook geen trek in. Ben nu echt van de hartige dingen (en die snoepjes dus haha)

7 maanden geleden

Hoi meiden, mijn naam is Stephanie ben 33 en in verwachting van ons 1e kindje ❤️🍀. Iemand hier uit de buurt van Gouda en omstreken? Ikzelf woon in Waddinxveen. Nu liep ik regelmatig hard voor de zwangerschap maar deed ik t al een tijdje rustig aan en nu ben ik lui en moe geworden 😂.. Iemand uit de omgeving die ook motivatie nodig heeft om af een toe een rondje te doen? Gewoon wandelen kan ook, ben allang blij als ik gewoon weer wat ga bewegen 🫣 Gezellig omdat we allemaal in dezelfde fase zitten 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Evievdmt

Hier hetzelfde. Ben normaal een echte chocoladezoetekauw, maar heb daar nu ...
Ik heb dus heel de dag trek in hamka's chips 😂 oh wat smerig en tegelijk zo lekker hahaha

7 maanden geleden

Reactie op Evievdmt

Ohh zo verslavend, eet normaal gesproken nooit snoep. Maar nu?! Precies die ook ;)

7 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Hoi meiden, mijn naam is Stephanie ben 33 en in verwachting van ons 1e kind ...
Ik ben fanatiek (hard)loper (5xpw totaal 50km pw) maar doe het nu ook een tandje terug. Ga nu vier keer per week en zit ergens tussen de 30-40 km, wat helemaal prima is. Ik merk dat ik vaak geen zin heb, maar het me wel ontzettend veel brengt als ik toch even ga. Dan voel ik me daarna een stuk beter en ik slaap beter op sportdagen. Als het echt niet lukt, wandel ik in ieder geval een klein rondje en dan meerdere keren per dag. Helpt voor mij ook tegen de misselijkheid die af en toe opkomt.

7 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Hoi meiden, mijn naam is Stephanie ben 33 en in verwachting van ons 1e kind ...
Zo herkenbaar. Woon zelf ook in Waddinxveen. Ik was net bezig met mijn cardio weer verbeteren na een periode van luiheid, maar opeens werd ik zo vermoeid.. duurde wel nog een paar weken tot ik me realiseerde dat ik zwanger was haha. Had denk iets eerder moeten beginnen met mijn cardio verbeteren, misschien had ik het dan beter volgehouden 😂 ben nu al blij als ik mijn wandelingen naar de supermarkt voltooi 😅

7 maanden geleden

Net een goede echo gehad met een sterke hartslag 🤍 termijn klopte precies! 🥹.

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Net een goede echo gehad met een sterke hartslag 🤍 termijn klopte precies! ...
Yesssss! Gefeliciteerd 🩷

7 maanden geleden

Ik ga het vanavond aan 2 vriendinnen vertellen (tot nu toe weten alleen onze families het) en ik vind het heel spannend! Ben zo benieuwd naar hun reacties. De rest vertellen we pas volgende week (na 11 weken echo) maar 1 van de vriendinnen die ik vanavond zie, zie ik niet zo vaak dus vind het leuk om het haar persoonlijk te kunnen vertellen. Ben benieuwd!

7 maanden geleden

Reactie op skimmies

Ohh zo verslavend, eet normaal gesproken nooit snoep. Maar nu?! Precies die ...
Ik heb me dus door jullie allemaaaaaal (haha even overdrijven.. maar wel veel!) laten influence en ben net naar de supermarkt gegaan en heb de zoet-zuur snoep van redband gekocht. Meteen toen ik de deur uit liep de zak open gescheurd en geproefd. Helaas, of juist gelukkig maar, vind ik ze momenteel niet heel bijzonder. Toch gek, normaal ben ik echt een snoepkont en er aan meerdere chocolade repen per week doorheen, maar tijdens deze zwangerschap wordt ik er allemaal niet blij van. Haha. 😅

7 maanden geleden

Mijn echo van zojuist!! 10 weken vandaag. Zo bijzonder om echt al een klein mensje te zien. Echo op eigen verzoek ivm afnemen van de symptomen maar alles is positief 💖

7 maanden geleden

Eerste echo ☀️💛 dacht op 7.4 te zijn maar blijkt 8.2! Heel erg gelukkig

7 maanden geleden

Reactie op a1999e

Mijn echo van zojuist!! 10 weken vandaag. Zo bijzonder om echt al een klein ...
Echt een mini mensje al!