881 Reacties
7 maanden geleden
Termijnecho gehad, zo leuk om het kindje al zo bewegelijk te zien ♥️ alles was goed, zelfs nog twee dagen vooruit gezet. Nu 11 weken. En blijkbaar kan het voorkomen dat je blaas te vol is dus ik moest hem juist legen voor ze iets kon zien, iets te enthousiast water gedronken 😂😅
7 maanden geleden
Reactie op Xx2021
Ik heb me dus door jullie allemaaaaaal (haha even overdrijven.. maar wel ve ...
Dit heb ik dus ook! Echt dol op chocolade altijd! Maar nu niet zo, je maakt me blijer met hartig eten😅
7 maanden geleden
Wat fijn, alle positieve echo’s!
Ik was voor de zwangerschap echt dol op chocola, maar het doet me nu helemaal niks. Ik heb ook veel liever hartige dingen. 🤣
7 maanden geleden
Ik heb nog geen cravings. Sterker nog… ik heb een behoorlijke afkeer tegen eten 🙈
Toen ik gisteren boodschappen ging doen ben ik alle rijen doorgelopen en heb ik de dingen gekocht waarbij ik géén kokhals neigingen kreeg haha 🤣
7 maanden geleden
Vandaag een goede dag gehad, begon een beetje misselijk, maar later trok het wat meer weg en kon ik best veel eten! Meer dan normaal iig 😁 dat is ook wel een keer weer fijn.
7 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Vandaag een goede dag gehad, begon een beetje misselijk, maar later trok he ...
Het lijkt erop dat ik zo’n dag heb vandaag.. waar ik afgelopen 2 dagen echt misselijk was heel de dag door, vandaag wakker worden en mij goed voelen… (maakt wel beetje onzeker) maar even genieten dat het vandaag beter gaat 🙈
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Het lijkt erop dat ik zo’n dag heb vandaag.. waar ik afgelopen 2 dagen echt ...
Genieten meid!
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Jaa ik probeer 😁
Ik vind het alleen zo jammer dat het dan gelijk ook voor ...
Ja dat snap ik, heb ik ook wel een beetje. Wat mij helpt, of ik onzeker ben of niet gaat niets in de situatie veranderen, dus kan maar beter genieten. En het feit, meer of minder symptomen zegt niets over mogelijke problemen. Daar houd ik me aan vast!
7 maanden geleden
Wij hebben het gister aan de buurtjes verteld dus vanaf nu kan ik weer aansluitende kleding aan en hoef mijn buik niet meer in te houden voor zover dat nog lukte 🤣 oh wat was dat fijn zeg !!!
De nipt gedaan, dus wachten op de uitslag en de 13w echo om het verder te delen. Super fijn als het lekker out en open is, misschien krijgen we dan iets meer hulp met onze baby want het is wel pittig hoor, foi!
7 maanden geleden
Ik realiseer me ineens dat ik al vier dagen niet overdag heb hoeven slapen! (Vanaf 3 weken iedere dag nodig geweest om de dag door te komen, morgen ben ik 11 weken). Zou dit het begin zijn van (tijdelijk) weer wat meer energie? 😁