881 Reacties

7 maanden geleden

Termijnecho gehad, zo leuk om het kindje al zo bewegelijk te zien ♥️ alles was goed, zelfs nog twee dagen vooruit gezet. Nu 11 weken. En blijkbaar kan het voorkomen dat je blaas te vol is dus ik moest hem juist legen voor ze iets kon zien, iets te enthousiast water gedronken 😂😅

7 maanden geleden

Wat hebben jullie allemaal mooie en heldere echo foto’s, zijn het in- of uitwendige echo’s? Ik heb zojuist een eerste uitwendige echo gehad (9wk) maar de foto is erg wazig..

7 maanden geleden

Vanmiddag een goede vitaliteitsecho gehad met een sterk kloppend hartje 🌈🩷 Allermooiste verjaardagscadeau!! En een mega lieve en meedenkende versloskundige die vanwege mijn spanning door een miskraam nog twee extra echo’s heeft ingepland tot de termijnecho 🫶🏼

7 maanden geleden

Reactie op Xx2021

Ik heb me dus door jullie allemaaaaaal (haha even overdrijven.. maar wel ve ...
Dit heb ik dus ook! Echt dol op chocolade altijd! Maar nu niet zo, je maakt me blijer met hartig eten😅

7 maanden geleden

Reactie op Dixie nagt

Dit heb ik dus ook! Echt dol op chocolade altijd! Maar nu niet zo, je maakt ...
Precies dit, ik eet uit mezelf eigenlijk nooit chips of nootjes ofzo. Nou nu wel. 😂

7 maanden geleden

Ik heb m’n craving ook ontdekt. Gisteren avond man lief naar maccie gestuurd voor kipnuggets.. toen viel het mij op dat het de 3e x was in nog geen 2 weken tijd.. terwijl ik het daarvoor nooit at 😂

7 maanden geleden

Wat fijn, alle positieve echo’s! Ik was voor de zwangerschap echt dol op chocola, maar het doet me nu helemaal niks. Ik heb ook veel liever hartige dingen. 🤣

7 maanden geleden

Ik heb nog geen cravings. Sterker nog… ik heb een behoorlijke afkeer tegen eten 🙈 Toen ik gisteren boodschappen ging doen ben ik alle rijen doorgelopen en heb ik de dingen gekocht waarbij ik géén kokhals neigingen kreeg haha 🤣

7 maanden geleden

Gisteren prachtige extra echo gehad. Ik wou heel graag nog een keertje kijken of alles goed was. Ik was gisteren precies 11 weken 🥰

7 maanden geleden

Reactie op xmxx

Gisteren prachtige extra echo gehad. Ik wou heel graag nog een keertje kijk ...
Ooh! Zo mooi! Zo leuk de lijntjes van het gezichtje al te kunnen zien.

7 maanden geleden

Ik had toen ik gister avond in bed lag ineens soown zin in een warm ham/kaas croissantje 🤤🤤🤤 dus net lekker 2 gehaald in de winkel en opgewarmd in de oven, was helemaal blij

7 maanden geleden

Vandaag een goede dag gehad, begon een beetje misselijk, maar later trok het wat meer weg en kon ik best veel eten! Meer dan normaal iig 😁 dat is ook wel een keer weer fijn.

7 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Vandaag een goede dag gehad, begon een beetje misselijk, maar later trok he ...
Het lijkt erop dat ik zo’n dag heb vandaag.. waar ik afgelopen 2 dagen echt misselijk was heel de dag door, vandaag wakker worden en mij goed voelen… (maakt wel beetje onzeker) maar even genieten dat het vandaag beter gaat 🙈

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Het lijkt erop dat ik zo’n dag heb vandaag.. waar ik afgelopen 2 dagen echt ...
Genieten meid!

7 maanden geleden

Ik ben nu bijna 11 weken, na 10+2, begonnen mijn klachten te verminderen. Nu geen misselijkheid meer, lust (bijna) alles weer. Lust weer koffie :). Ben niet zo moe meer, nog maar een beetje. Oww wat heerlijk dit! En dan schijnt de zon ☀️ buiten ook nog. 😁

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Het lijkt erop dat ik zo’n dag heb vandaag.. waar ik afgelopen 2 dagen echt ...
Heerlijk!! Genieten!

7 maanden geleden

Genieten meid!
Jaa ik probeer 😁 Ik vind het alleen zo jammer dat het dan gelijk ook voor wat onzekerheid zorgt 🙄

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Jaa ik probeer 😁 Ik vind het alleen zo jammer dat het dan gelijk ook voor ...
Ja dat snap ik, heb ik ook wel een beetje. Wat mij helpt, of ik onzeker ben of niet gaat niets in de situatie veranderen, dus kan maar beter genieten. En het feit, meer of minder symptomen zegt niets over mogelijke problemen. Daar houd ik me aan vast!

7 maanden geleden

Wij hebben het gister aan de buurtjes verteld dus vanaf nu kan ik weer aansluitende kleding aan en hoef mijn buik niet meer in te houden voor zover dat nog lukte 🤣 oh wat was dat fijn zeg !!! De nipt gedaan, dus wachten op de uitslag en de 13w echo om het verder te delen. Super fijn als het lekker out en open is, misschien krijgen we dan iets meer hulp met onze baby want het is wel pittig hoor, foi!

7 maanden geleden

Ik realiseer me ineens dat ik al vier dagen niet overdag heb hoeven slapen! (Vanaf 3 weken iedere dag nodig geweest om de dag door te komen, morgen ben ik 11 weken). Zou dit het begin zijn van (tijdelijk) weer wat meer energie? 😁