881 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op SanneVA1993

Ik realiseer me ineens dat ik al vier dagen niet overdag heb hoeven slapen! ...
Ooh, wat heerlijk! Ik duim voor je dat het zo blijft!

7 maanden geleden

Ik was gisteren precies negen weken en heb zo'n productieve dag gehad! Mijn vriend en ik gaan over 1,5 maand verhuizen en we hebben gisteren lekker lopen ontspullen en dozen ingepakt. Vervolgens in de avond samen een filmpje gekeken en uiteindelijk om 1:00 naar bed gegaan. Bizar, want de afgelopen twee/drie weken lag ik om 22:00 al te pitten én had ik ook in de middag een powernap nodig.

7 maanden geleden

Ik moet even een grappig verhaal delen. Ik word misselijk van geuren en stank en moest zojuist overgeven van een scheet van mijn vriend 😂😂😂

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Jaa ik probeer 😁 Ik vind het alleen zo jammer dat het dan gelijk ook voor ...
Ja snap ik.. Alleen gelukkig zegt dat echt niets. Als je ook andere forums leest. De baby gunt je vast gewoon een fijne dag zonder vervelende dingentjes, denk daar maar aan! 🍀🥰

7 maanden geleden

Reactie op SanneVA1993

Ik realiseer me ineens dat ik al vier dagen niet overdag heb hoeven slapen! ...
Ik hoop het voor je!

7 maanden geleden

Ik ben zo blij dat wij zwanger mogen zijn met alle aankomende maanden in het vooruitzicht!! Zon, ijsjes, vers fruit, warme temperaturen en leuke kleding!! 🌞🌸🥗🍓🍍🍦💛 En dan straks lekker in de winter en met de feestdagen cocoonen met de baby! 👶🏻

7 maanden geleden

Ik ben zo blij dat wij zwanger mogen zijn met alle aankomende maanden in he ...
En de schattige beren🐻pakjes 😍

7 maanden geleden

Vandaag 15km hard gelopen! Paar weken terug was 30-40 minuten achter elkaar een beetje de max maar nu gaat het weer lekkerder, heel fijn! Gewoon per dag bekijken hoeveel energie ik heb om te sporten, maar hopelijk kan ik de hele zwangerschap lekker blijven bewegen. En ook nog eens in een heerlijk weertje vandaag!

7 maanden geleden

Reactie op kristab88

Vandaag 15km hard gelopen! Paar weken terug was 30-40 minuten achter elkaar ...
Wat fijn en goed! Ik heb vandaag meegedaan met een cityrun, zag er een beetje tegenop want ik wilde onder m’n tijd van de vorige keer dat ik mee liep en afgelopen weken niet heel veel gelopen. Niet zo’n afstand als dat jij loopt maar toch 5 km in 24:45 dus ik ben tevreden! Heerlijk weer om te lopen. 😃

7 maanden geleden

Girlpower 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🤩 Lekker bezig dames!

7 maanden geleden

Reactie op Xx2021

Wat fijn en goed! Ik heb vandaag meegedaan met een cityrun, zag er een bee ...
Knap! Loop je dan ook echt voluit? Ik durf niet echt harder dan duurloop hartslag, behalve op de baantraining intervallen 1x per week, maar dat is max 4 minuten achter elkaar.

7 maanden geleden

Ik volg! Met 7+3 een goede echo gehad met kloppend hartje en goede groei! 30 april de termijn echo (10 weken)🥰

7 maanden geleden

Reactie op Anne 9 weken

Ik volg! Met 7+3 een goede echo gehad met kloppend hartje en goede groei! 3 ...
Ik precies zelfde
Ja dat denk ik ook steeds 😀

7 maanden geleden

Reactie op kristab88

Knap! Loop je dan ook echt voluit? Ik durf niet echt harder dan duurloop ha ...
Ja ik liep wel voluit, ik loop eigenlijk nooit op m’n hartslag. 🙈 Luister wel naar mijn lichaam, afgelopen weken een paar keer interval training gedaan waarbij ik op een gegeven moment niet meer kon versnellen. Daar ben ik dan ook oké mee en dan is dat wat het is. Vandaag ging zelfs beter dan verwacht. Maar moet zeggen dat ik dat bij langere afstanden niet (meer) doe hoor, alleen bij de 5km. Langere afstanden loop ik een langzamer tempo. Vorige zwangerschap tot zo’n 22 weken lekker gelopen, wel telkens iets langzamer. Kreeg op een gegeven moment bandenpijn dus toen ben ik gestopt. Maar zolang het goed voelt voor jouw lichaam en je loopt lekker: lekker blijven doen!

7 maanden geleden

Zwanger van tweeling en gisteren ineens bruin bloedverlies verlies... en vandaag nog steeds. Gebelt en mocht komen aangezien onze geschiedenis met vele miskramen en gelukkig ALLES GOED met de TWINNIES 🥰🩵🩷 wat een opluchting 🤩

7 maanden geleden

Gisteren familie ingelicht, iedereen was wel blij voor me. Alleen mijn broer vond dat ik gezonder moest gaan eten 😂 nu ik minder misselijk ben wil ik dat sowieso gaan doen. Volgend weekend naar de schoonfamilie en daar het nieuws delen 😁

7 maanden geleden

Net de 11 weken echo gehad en de kleine was lekker actief aan het bewegen. Ook al het hartje kunnen luisteren🤩

7 maanden geleden

Ik heb net met elf weken de eerste echo gehad!!! Echt super leuk. Ik dacht precies elf weken, maar ben nu op 11+1 gezet, dus best goed ingeschat. Het kindje was heel beweeglijk, armpjes en beentjes. En draaide meerdere keren, daardoor duurde het maken van een echo wel langer, maar dan konden we ook langer kijken naar ons kindje. Een goed kloppend hartje! Ik ben heel blij :)

7 maanden geleden

Ga alleen wel m'n glas rosé in de zon erbij missen 😂 maar hebben het er voor over hé hahaha