881 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Nicole1002
Ja inderdaad, allemaal zo saai he! Hahaha. Wij hebben de kamer vorige week ...
Super leuk groen! Ik zag van het merk Sebra leuke gekleurde bedjes en commodes. Wel duur. Maarja 😂. Bed is wel een meegroeibed zullen we maar zeggen haha
7 maanden geleden
Reactie op Nicole1002
Ja inderdaad, allemaal zo saai he! Hahaha. Wij hebben de kamer vorige week ...
Wat een mooie kleuren meubels 🤍
7 maanden geleden
Reactie op Marsha1995
Vandaag een pretecho om 5 uur 🥰 ik ben vandaag 8+2
De kleine jellybean bean was weer mooi gegroeid en mooi kloppend hartje❤️
7 maanden geleden
Wij hadden vandaag de eerste echo en ik was zoooooo zenuwachtig maar het zag er helemaal goed uit!!!! Ik heb wel 4 verschillende chronische aandoeningen in mijn buik dus de kans op complicaties was groot, we zaten al een tijdje in het traject. In januari hadden ze me teveel medicatie gegeven dus daarom even de medicatie geskipt in februari… wat betekent dat ik NATUURLIJK zwanger ben geworden, IN de baarmoeder, alles zag er goed uit!!!! Ik ben zo opgelucht. Na 15 jaar horen dat er een grote kans is dat het nooit zal lukken (en iemand te hebben die mij 100% daarin steunt) is daar dan ineens een wonderbaby 😂💖🌈🔥🥰
7 maanden geleden
Reactie op cbamf
Wij hadden vandaag de eerste echo en ik was zoooooo zenuwachtig maar het za ...
Wat een mooi verhaal. Het is je zo gegunt ❤️
7 maanden geleden
Reactie op cbamf
Wij hadden vandaag de eerste echo en ik was zoooooo zenuwachtig maar het za ...
Gefeliciteerd 🥰🥰🥰 blij voor jou!! Geniet er van 🥺💜
7 maanden geleden
Gistermiddag terug gekomen van onze 2 weken vakantie op Bali en konden het niet laten om even te spieken naar de kleine😍 nu 9 weken en de kleine groeit goed en bewoog al behoorlijk 🥰. Soms wat onzeker vanwege roze afscheiding na grote boodschap. Dus zo’n mooie echo zien is dan de beste bevestiging die wij kunnen wensen🩷🩵
7 maanden geleden
Ik mag een collega een complete babykamer overnemen met ledikantje, commode en box 💗 Zo ontzettend lief! En zo welkom! 🤗
7 maanden geleden
Vandaag goede echo gehad en echt veel foto's gekregen. Was ook grappig dat de baby bleef bewegen elke keer als de vk wou gaan meten hoelang de baby was 😂
7 maanden geleden
Reactie op RdenBosch
Gisteren een echo gehad met 11 + 4 en het is echt een danszaal daar binnen! ...
Haha dat deed mijne ook, zo schattig om te zien op de echo 😍