881 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Nicole1002

Ja inderdaad, allemaal zo saai he! Hahaha. Wij hebben de kamer vorige week ...
Super leuk groen! Ik zag van het merk Sebra leuke gekleurde bedjes en commodes. Wel duur. Maarja 😂. Bed is wel een meegroeibed zullen we maar zeggen haha

7 maanden geleden

Reactie op Nicole1002

Ja inderdaad, allemaal zo saai he! Hahaha. Wij hebben de kamer vorige week ...
Wat een mooie kleuren meubels 🤍

7 maanden geleden

Reactie op Marsha1995

Vandaag een pretecho om 5 uur 🥰 ik ben vandaag 8+2
De kleine jellybean bean was weer mooi gegroeid en mooi kloppend hartje❤️

7 maanden geleden

Wij hadden vandaag de eerste echo en ik was zoooooo zenuwachtig maar het zag er helemaal goed uit!!!! Ik heb wel 4 verschillende chronische aandoeningen in mijn buik dus de kans op complicaties was groot, we zaten al een tijdje in het traject. In januari hadden ze me teveel medicatie gegeven dus daarom even de medicatie geskipt in februari… wat betekent dat ik NATUURLIJK zwanger ben geworden, IN de baarmoeder, alles zag er goed uit!!!! Ik ben zo opgelucht. Na 15 jaar horen dat er een grote kans is dat het nooit zal lukken (en iemand te hebben die mij 100% daarin steunt) is daar dan ineens een wonderbaby 😂💖🌈🔥🥰

7 maanden geleden

Reactie op cbamf

Wij hadden vandaag de eerste echo en ik was zoooooo zenuwachtig maar het za ...
Wat een mooi verhaal. Het is je zo gegunt ❤️

7 maanden geleden

Reactie op cbamf

Gefeliciteerd 🥰🥰🥰 blij voor jou!! Geniet er van 🥺💜

7 maanden geleden

Reactie op cbamf

Wauw wat bijzonder! Hopelijk kan je genieten van je zwangerschap! 🥰

7 maanden geleden

Gistermiddag terug gekomen van onze 2 weken vakantie op Bali en konden het niet laten om even te spieken naar de kleine😍 nu 9 weken en de kleine groeit goed en bewoog al behoorlijk 🥰. Soms wat onzeker vanwege roze afscheiding na grote boodschap. Dus zo’n mooie echo zien is dan de beste bevestiging die wij kunnen wensen🩷🩵

7 maanden geleden

Ik merk dat ik het elke dag een beetje leuker begin te vinden om zwanger te zijn. En steeds meer een verbinding voel met het kindje dat in mij groeit. Het blijft toch zo iets bijzonders 🥹❤️

7 maanden geleden

Na een hele goede vitaliteitsecho (7+3) Willen we toch nog een keertje spieken naar het wondertje in mn buik. Aanstaande zaterdag een pret echo ingepland met 8+4 😍 kan nu al niet meer wachten 🥹.

7 maanden geleden

Reactie op Caglatt

Vanochtend een hele fijne echo gehad. Ben voorlopig uitgerekend op 11.11. W ...
Huh, ik ben ook voorlopig uitgerekend op 10/11 en nu 10+4.. hoe kan dat, of reken jij vanaf innesteling?

7 maanden geleden

Reactie op kristab88

Huh, ik ben ook voorlopig uitgerekend op 10/11 en nu 10+4.. hoe kan dat, of ...
Hey wat leuk ik ben ook 10+4 💕

7 maanden geleden

Ik mag een collega een complete babykamer overnemen met ledikantje, commode en box 💗 Zo ontzettend lief! En zo welkom! 🤗

7 maanden geleden

Vandaag goede echo gehad en echt veel foto's gekregen. Was ook grappig dat de baby bleef bewegen elke keer als de vk wou gaan meten hoelang de baby was 😂

7 maanden geleden

Gisteren een echo gehad met 11 + 4 en het is echt een danszaal daar binnen! Er wordt flink bewogen, gedanst en gehupst. Zo leuk om te zien. Er was geen seconde rust bij de baby 😍😂

7 maanden geleden

Reactie op RdenBosch

Gisteren een echo gehad met 11 + 4 en het is echt een danszaal daar binnen! ...
Haha dat deed mijne ook, zo schattig om te zien op de echo 😍

7 maanden geleden

Ik heb ineens zin in een kippenpoot met chilisaus, dus die ben ik aan het bakken 🤣

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Na een hele goede vitaliteitsecho (7+3) Willen we toch nog een keertje spie ...
Dit is zo leuk! Wij hadden gisteren een echo met 8+2 en het bewoog gewoon al 🥰 Zoooo bijzonder om echt een teken van leven te zien. Geniet ervan!

7 maanden geleden

Reactie op Abietje

Ik heb ineens zin in een kippenpoot met chilisaus, dus die ben ik aan het b ...
Heel de ochtend beroerd, maar plots heel erge trek in frietje oorlog 😂😂 het leven is zwaar 😂

7 maanden geleden

Reactie op Emma7632

Dit is zo leuk! Wij hadden gisteren een echo met 8+2 en het bewoog gewoon a ...
Oohh ik hoop zo dat ons kleintje ook al leuk beweegt 🥹