881 Reacties

7 maanden geleden

Wij mogen maandag een extra echo. Door het verleden bood ze het aan aan ons. Zo fijn 😍 en dan over 2 weken weer

7 maanden geleden

Vanwege een eerdere miskraam hebben we gisteren een extra echo gehad en alles was zo mooi gegroeid ten opzichte van een week geleden. Het begint een mini mensje te worden 🥰 Zelfs kleine bewegingen met het kontje kunnen zien! Ik zit voorlopig weer even op een roze wolk 😊 7+6 dus nu op 1 december gezet als uitgerekende datum.

7 maanden geleden

Vandaag een pret echo gehad. 😍 Hartje klopte stevig en regelmatig. ☺️ navelstreng was al zo goed als gevormd en klopte al. En frummeltje bewoog ook al 🥰 8+4 en volgens deze meting (uitwendig) 8+5 😄

7 maanden geleden

Ik bedenk me, gisteren precies 12 weken en alles is goed met het kindje tot nu toe. Moeder-to-be is erg moe, maar ook heel blij dat alles goed is!

7 maanden geleden

Yes een goede NIPT uitslag binnen!! Super fijn! Zondag nog een echo gehad nav wat bloedverlies maar was allemaal loos alarm. De kleine maakt het helemaal goed! Nu voelt het echt 😁🥳. Gebak gehaald om het te vieren! Op naar de 13 weken echo volgende week!

7 maanden geleden

Vandaag de termijnecho. Alles zit er op en er aan. Mooi kloppend hartje, armpjes, beentjes, voetjes, al twee goede hersenen helften en een dichte schedel. Het enige nadeel was dat de baby “scheef” lag en ze daarom hem niet kon opmeten. Ik moest toen lachen en hoesten om te kijken of die draaide maar daar had die geen zin in 🤣 Dus nu moet ik woensdag terugkomen om mijn termijn vast te stellen! Maar dat is helemaal niet erg, nog een keertje kijken ❤️😍

7 maanden geleden

Vandaag een tot zover goede 13 weken echo gehad 🥰 De kleine frummel is goed gegroeid, alles zag er goed uit zoals het hoort. Vrijdag word ik telefonisch gebeld om te bevestigen dat er geen “afwijkingen gevonden zijn”. Nipt + nevenbevindingen was goed. Dus ik denk dat ik er vanuit kan/mag gaan dat ik vrijdag gewoon goed nieuws krijg😊

7 maanden geleden

Gisteren een hele fijn echo gehad. Is goed gegroeid. Het hummeltje heeft flink lopen zwaaien "Hier ben ik mama, alles komt goed"

7 maanden geleden

Vandaag de termijnecho. Alles zit er op en er aan. Mooi kloppend hartje, ar ...
Vandaag een tweede poging, de kleine had wederom niet veel zin in. Hij wad wel druk aan het zwaaien en trappen maar even goed liggen moest die niks van hebben 🙈 Uiteindelijk meerdere metingen gedaan op verschillende manieren en daar kwam uit 08/11! Ik ben dus dik een week vooruit gezet, want ik was hiervoor op 14/11 uitgerekend. Ik ben nu 11 + 5. Ben echt intens gelukkig en zit eíndelijk op die roze wolk! ☁️💕👶🏻

7 maanden geleden

Vandaag een tweede poging, de kleine had wederom niet veel zin in. Hij wad ...
Leuk! Ik ben ook op 8 november (zover niemand gezien met dezelfde datum) toen ik mijn echo had bleef mijne ook niet stil zitten haha. Zo grappig dat ze nu al zoveel bewegen 😂

7 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Leuk! Ik ben ook op 8 november (zover niemand gezien met dezelfde datum) to ...
We hebben een mooie datum! 🤞🏻♏️☁️😍 En inderdaad, zo bijzonder om te zien hoeveel ze al draaien en doen!

7 maanden geleden

We hebben een mooie datum! 🤞🏻♏️☁️😍 En inderdaad, zo bijzonder om te zien ...
Ik sluit me ook aan bij de 8 november-club! 😄

7 maanden geleden

Zojuist een goede termijnecho gehad, op 17 november gezet… m’n vriend is de 18e jarig. 😅

7 maanden geleden

Vanmorgen echo gehad. De vorige die ik had waren heel twijfelachtig maar ik blijk gewoon nog wat priller zwanger te zijn. Mooi kloppend hartje en 7 weken zwanger nu, het wordt een december baby 💕

6 maanden geleden

Net weer een echo gehad! We kregen een extraatje omdat ik vorige week net niet de 10 weken aantikte. De VK zei dat ze dan eigenlijk een inwendige echo moest maken, maar omdat ik echt net niet op die 10 weken zat ze dat een beetje too much vond. Dus mochten we vandaag nog een keer langs komen 😊 Zo leuk om te zien, en wat kan zo'n kind groeien in een week!

6 maanden geleden

Net terug van de 10 weken echo. Definitieve datum wat vervroegd en staan nu op 18 november. Ik ben van 10+1 naar 10+4 gezet! Ons kindje werkte goed mee, zwaaide uitgebreid, en gaf een prachtige dansshow. Zo blij en trots… ik ben helemaal aan het zweven 🥰🥰🥰🥰

6 maanden geleden

Wij hebben gisteren ook weer een echo gehad met 9 weken. Al onze derde echo, gezien eerdere miskramen, maar alles zag er goed uit! Echt al een mini mensje 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Eva F

Wij hebben gisteren ook weer een echo gehad met 9 weken. Al onze derde echo ...
Wat voor soort echo is dit? Lijkt 3d maar dan anders.. mooi

6 maanden geleden

Reactie op First Time Mommy88

Wat voor soort echo is dit? Lijkt 3d maar dan anders.. mooi
Dit is wel gewoon een 3d echo denk ik 🤔 mijn gynaecoloog noemde het alleszins zo

6 maanden geleden

Goede NIPT uitslag!!