881 Reacties

6 maanden geleden

Goede nipt uitslag en met steeds minder kwaaltjes het weekend in 🎈

6 maanden geleden

Reactie op Eva F

Dit is wel gewoon een 3d echo denk ik 🤔 mijn gynaecoloog noemde het allesz ...
Ooh oke, ik wist niet dat kon. Ik ken het alleen als een extra echo die je zelf moet boeken en betalen en die wordt dan ook ergens tussen week 25 en 30 gedaan.

6 maanden geleden

Goede 13 weken echo vandaag 🥰 Deze langpoot groeit lekker door en kwam volledig door de keuring 🙏🧡

6 maanden geleden

Vandaag goed geslaagd voor baby spullen. Eerste zwangerschapsboek is een avondje aan geweest, verademing!

6 maanden geleden

Zo onwijs veel om dankbaar voor te zijn! 🙏🏻 - na spannende week met waterpokken bij zoontje (die ik nog niet had gehad en nu zwanger) is alles goed gekomen! Hebben we een mooie termijn echo gehad waarin ik een weekje vooruit ben gezet ☺️ - de nipt uitslag was helemaal goed! 🥳🩷💙🎉 - vanaf mei raak ik mn inkomen kwijt, hierdoor hadden we besloten de pretecho af te zeggen maar de man waar we hadden geboekt vond het zo vervelend voor ons dat hij het cadeau geeft, hoe lief! 🥰 Voel me zo gezegend! ❤️

6 maanden geleden

Weer lekker kunnen genieten van een ☕️ cappuccino! Wat was die weer heerlijk 🥰 tot 12 weken moest ik er echt niet aan denken

6 maanden geleden

Reactie op Mama18100

Weer lekker kunnen genieten van een ☕️ cappuccino! Wat was die weer heerlij ...
Dit hèb ik ook geprobeerd maar hier smaakt het nog niet 😂😂maaaaar die snoepjes mix van redband…. Hmmm 🥹 En veel Icethee green

6 maanden geleden

Reactie op MyrthetH

Goede 13 weken echo vandaag 🥰 Deze langpoot groeit lekker door en kwam vol ...
Haha wat een heerlijke lange beentjes zeg! 😍

6 maanden geleden

Vraagje, ik heb morgen mijn intake en dinsdag de termijnecho. Vanwege fout in de planning lukte het niet om direct achter elkaar te doen. Prima verder, zit bij ons om de hoek dus dat is het punt niet. Waar ik een beetje mee zit is toch die angst van "is alles wel goed". Met 8 weken mooi kloppend hartje, maar goed toch al 3 weken geleden in deze cruciale fase.. Het voelt voor mij een beetje raar om een uur een intake te hebben terwijl ik niet eens weet of alles wel echt goed is.. Ik weet dat ik zo niet hoor te denken, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. Kan ik vragen denken jullie of ze even naar t hartje kan luisteren o.i.d? Vind t gewoon zo spannend, voelt als een mijlpaal als je eenmaal een goeie termijnecho hebt 🥹

6 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Vraagje, ik heb morgen mijn intake en dinsdag de termijnecho. Vanwege fout ...
Ik snap je ongerustheid, die had ik ook. Bij mij hebben ze bij de intake “even snel” een uitwendige echo gemaakt omdat ze wilde checken of de ontwikkeling goed ging voor we aan het gesprek begonnen. Wellicht stellen ze dat bij jou ook voor en anders zou ik er zeker naar vragen. Maar hartje luisteren gaan ze waarschijnlijk niet doen. Veel praktijken doen dat niet voor 13w van wegen de onbekende risico’s.

6 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Vraagje, ik heb morgen mijn intake en dinsdag de termijnecho. Vanwege fout ...
Ik zou het gewoon gaan vragen, misschien willen we wel even gauw kijken..

6 maanden geleden

Misschien is deze vraag niet helemaal goede topic gesteld. Snap je helemaal hoor. Onder 12 weken doen ze heer luisteren naar hartje, omdat niet onderzocht is of het kwaad kan en omdat je baarmoeder onder schaambot nog is, is geluid vaak niet te horen, wat heel normaal is maar je onnodig ongerust kan maken. En een echo even gauw doen kan bij mijn verloskundige niet. Misschien kunnen ze de afspraken als ze ongeveer even lang zijn omdraaien, eerst de echo afspraak dan de intake?

6 maanden geleden

Ik bedoel ze*

6 maanden geleden

Niet echt gelinkt aan de zwangerschap, maar wij hebben vandaag een nieuwe woning gekocht! Super rustig gelegen, met twee extra kamers en een grote tuin. Super blij mee gezien we in onze huidige woning geen extra kamer hebben voor de baby. Midden september verhuizen we. 🤩

6 maanden geleden

Reactie op Eva F

Niet echt gelinkt aan de zwangerschap, maar wij hebben vandaag een nieuwe w ...
Wat leuk! Gefeliciteerd!! Op zich beetje gelinkt aan zwangerschap toch? Eigen kamer voor de baby 🥰 En het is positief nieuws! Dus altijd welkom 😁

6 maanden geleden

Nipt was goed hoorde ik gister en woensdag heb ik de echo om te zien of de rest ook goed is. Verder heb ik ook bijna alle babyboxen dichtbij inmiddels gehaald! Er is er nog eentje een stukje verder die ik misschien later nog ga halen, maak ik er een heel uitje van 😂 moet ook een kinderwagen en bedje uiteindelijk, dus misschien gewoon daar halen als ik er toch ben. Na de goede nipt uitslag wel echt aandrang gekregen om spullen aan te schaffen 😁

6 maanden geleden

Afgelopen vrijdag de uitslag gehad van de NIPT en vandaag had ik de 13 weken echo. Alles is goed met mijn kleintje. En zooo bijzonder om het hartje voor het eerst te horen 🥰

6 maanden geleden

Wij hebben zojuist de nipt uitslag binnen en alles was helemaal goed 🥺🥺 nu nog even 2 weekjes geduld tot de 13 weken echo

6 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Misschien is deze vraag niet helemaal goede topic gesteld. Snap je helemaal ...
Ging helaas niet. Fijne intake gehad verder maar nog even in spanning tot morgenmiddag! 🥹🙏🏼
Vandaag 12 weken en kwaaltjes worden minder, eindelijk niet meer de hele dag misselijk 😀 en ik heb meivakantie en de zon schijnt dus heerlijk relaxen in de tuin!!!