881 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Ging helaas niet. Fijne intake gehad verder maar nog even in spanning tot m ...
Succes ermee! Lastig hendan zo moeten wachten! Maar om het positief te houden, heb je een goede intake gehad. Dat is mooi!

6 maanden geleden

Reactie op Eva F

Niet echt gelinkt aan de zwangerschap, maar wij hebben vandaag een nieuwe w ...
Wat fijn zeg, gefeliciteerd!

6 maanden geleden

Vandaag ben ik naar de verloskundige geweest en het lukte haar niet het hartje te luisteren, ik mocht gelijk doorlopen naar het echocentrum. De baby was erg druk maar ik heb het hartje voor het eerst gehoord! En natuurlijk weer een paar foto’s meegekregen ❤️

6 maanden geleden

Vandaag mijn termijn echo gehad. Baby was lekker aan bewegen maar wilde niet mee werken haha uit eindelijk wel gelukt🥳

6 maanden geleden

Lekker aan het duimen ❤️

6 maanden geleden

Vandaag de termijn echo gehad. Een dag vooruit gezet, dus nu 11+2. Heel bijzonder om die kleine zo te zien bewegen. Kleine ligt op z’n kop haha, het is nu al een kleine druktemaker 🥰

6 maanden geleden

Termijn echo was helemaal goed. Hopelijk kan ik nu echt gaan genieten 😍😍🥹

6 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad en alles was goed 🥰. M’n kwaaltjes worden ook steeds iets minder, dus dat is ook superfijn. Helemaal happy! 18 november uitgerekend.

6 maanden geleden

Maandag termijnecho gehad in ziekenhuis en 2 dagen vooruit gezet. Dus vandaag 11 weken. Kwaaltjes en angsten worden minder omdat het kindje lekker bewegelijk was!

6 maanden geleden

Vandaag 13 weken echo, over minder dan uurtje! Zin om de baby weer te zien en hopelijk is deze gezond. NIPT was iig goed, dus blijf positief 😁

6 maanden geleden

Ben zo onwijs goed geslaagd voor nieuwe (zwangerschaps)kleding!! Geen enkele broek zat meer lekker dus goed ingeslagen bij de H&M en de Prenetal (gelijk De Blije Doos gehaald)! 🤩 Ik heb gekocht: - 2 spijkerbroeken - 2 flared broeken - 1 legging - 1 kortebroek - twee tshirts - 1 lange mouwen tshirt - 1 tuniek Voel me een heel anders mens nu haha. En bij de Prenetal alles in de sale! 😁💕

6 maanden geleden

Vandaag een geweldige 13 weken echo, alles ziet er goed uit. En weer zoveel beweging gezien 😍

6 maanden geleden

Net een hele mooie 13weken echo gehad. Kindje was wakker en dronk vruchtwater. Leuk om te zien.

6 maanden geleden

Mijn 13 weken echo was goed! En ondanks dat ze geheimzinnig deed over de gender gaf ze wel weg dat mijn aanname waarschijnlijk correct is 😂

6 maanden geleden

Vandaag online bekend gemaakt 🥰

6 maanden geleden

Net de termijn echo gehad met 10+2 Kleintje was erg bewegelijk en ging zwaaien en trappelen en ontwikkelt zich super goed! 🥰 We hebben (geheel onverwachts) naar het hartje mogen luisten! Zo zo bijzonder! 26 nov uitgerekend! ❤️

6 maanden geleden

Wij hebben zojuist een goede uitslag van de NIPT + nevenbevindingen binnen gekregen 🤍🥹
Zojuist uitslag uitgebreide nipt: alles goed! Zo blij en dankbaar 💜

6 maanden geleden

Joepie! Ook hier een goede uitslag van de NIPT + nevenbevindingen 😊🥰 heerlijke start van het weekend

6 maanden geleden

Yes !!! Ook hier een positieve uitslag van de nipt met nevenbevinding binnen 💕 Laat het weekend maar beginnen ! ❤️