882 Reacties
6 maanden geleden
Een goede nipt, een goede 13 weken echo.. en een vakantie geboekt voor volgende week! 🥳
Ik voel me ook eindelijk ietsje beter en energieker en heb geen nood meer aan een middagslaapje. Zo verhelderend heerlijk! Het avondeten smaakt ook iets beter. ♡
Ben zoooo benieuwd naar de geslachtsecho ♡
6 maanden geleden
Vandaag een bloeding gehad maar er is niks aan de hand🤍
Stressen en volledig in paniek om bloed dat was mijn eerste reactie.
Gelijk naar de verloskundige gegaan en de baby zwaaide naar ons.
Het hoeft dus lang niet altijd slecht te zijn. Dat wilde ik jullie meegeven.
6 maanden geleden
Reactie op annita1997
Vandaag de termijn echo gehad. Een dag vooruit gezet, dus nu 11+2. Heel bij ...
Er zit een hartje in zijn hoofdje ! ❤️❤️
6 maanden geleden
Eindelijk van mijn misselijkheid af. Of iig van de zware. Geen idee of het blijft deze keer, maar merk wel dat mijn maag opeens echt beter voelt. Heb ook sinds eind maart moeite gehad met water drinken, maar nu lukt het eindelijk weer! Hopelijk is dit niet allemaal tijdelijk want wat is weer normaal hydrateren toch fijn 😂
6 maanden geleden
Vandaag een bloeding gehad maar er is niks aan de hand🤍
Stressen en volled ...
Wat een schrik! Fijn dat er niks met de baby was. Lief, even zwaaien; ‘Hoi, alles is goed!’ 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Annesoof83
Er zit een hartje in zijn hoofdje ! ❤️❤️
Wat leuk dat je dat ziet! Was mij nog niet opgevallen haha. Maar kan nu niets anders meer zien 🥰🥰🥰
6 maanden geleden
De 13 weken echo gehad vanmorgen en alles was zó mooi! 😍 Meer kan je toch niet wensen als je ziet dat er zo klein mensje in je aan het groeien is ❤️
6 maanden geleden
Vandaag met de geslachtsecho de definitieve bevestiging gekregen dat het een jongetje is 😊🩵
6 maanden geleden
Vandaag met 11+3 de termijnecho gehad en alles zag er perfect uit! Kleintje beweegt ontzettend en voor zover de verloskundige tot nu toe kon zien, zag ze geen afwijkingen. Uitgerekende datum is 24-11-2024 🤍
6 maanden geleden
Hier ook een goede termijn echo!!! ♥️ volgens de echo was ik 5 dagen eerder uitgerekend vanwege de grote van de baby maar ik weet niet hoe accuraat dat nu is! Baby lag lekker te slapen dus geen beweging maar wel een mooi hartje 😊
6 maanden geleden
Net een hele fijne 13 weken echo gehad! (Of eigenlijk morgen al 14 weken) Ik vond het echt fascinerend om te zien, die ruggengraat en gewrichten en bewegende hartkleppen. Merkte dat mijn man het juist maar niks vond, die was ook zenuwachtiger dan ik vanochtend haha. Die wil het liefste gewoon in een keer een complete baby en verder geen medisch 'gedoe' haha.
6 maanden geleden
Wat ik trouwens ook heel leuk vond, bij deze praktijk hadden ze van die modellen van baby's van allerlei termijnen, en ik verbaasde me echt over hoe groot de 13/14 weken baby al was! Met zo'n model kun je je ook veel beter en voorstelling maken, met de armpjes en beentjes eraan, dan 'je baby is nu een tulp'.