882 Reacties

6 maanden geleden

Eergisteren een 3D echo gehad met geslachtsbepaling met 13+6. Zo bijzonder om te zien! Geslacht maken we over 2 weken aan onszelf bekend op het strand op Mallorca 😍

6 maanden geleden

Hallo allemaal. Ik ben 15 november uitgerekend en heb vandaag een hele goeie 13 weken echo gehad. Alles zag er goed uit. En het kindje lag lekker te trappelen en bewegen. Nog even wachten op de uitslag van de nipt. Maar voor nu ziet alles er goed uit. 🥰

6 maanden geleden

Dit super schattige pakje gekocht vandaag 😍

6 maanden geleden

Vandaag de geslachtsecho ingepland en een schattig spijkerjasje voor de baby gehaald 🥰

6 maanden geleden

Oja en het hartje gehoord van de baby, daar had ik misschien mee moeten beginnen 🤭

6 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Dit super schattige pakje gekocht vandaag 😍
Zo lief! Waar is die van?

6 maanden geleden

Na de bruiloft had ik 2 dagen een bloeding(zondag/maandag), doordat we op we huwelijksreis waren moest ik tot gisteren wachten voor controle. Maar ons frumeltje was zo goed gegroeid en er was niks aan de hand. Wellicht door de stress/drukte/dansen een vaatje geknapt. En even snel hartje geluisterd klopte sterk! Toen gelijk de uitslag van de nipt en het bloed gekregen en die waren beide heel goed! 🎉 🥰 Ik twijfel enorm of ik het ook op social bekend wil maken of niet… Wat hebben jullie gedaan en hoe gaan jullie om met socials?

6 maanden geleden

Reactie op kiim92

Na de bruiloft had ik 2 dagen een bloeding(zondag/maandag), doordat we op w ...
Wat fijn dat alles goed was! Bij ons na een bloeding op maandag was ook alles goed gelukkig ❤️ ik heb het nu aan de mensen het dichtst bij mij verteld en ik wacht de 13 weken echo af om het verder bekend te maken of ik het ook online ga zetten weet ik nog niet maar als ik dat zou doen dan zou dat na de 13 weken echo zijn.

6 maanden geleden

Reactie op kiim92

Gefeliciteerd!! Wij hebben het al bekend gemaakt, ook omdat het niet meer te verbergen valtt😊

6 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ah wat goed allemaal! Spannend van die bloeding, maar gelukkig niks met de baby. Wij hebben dinsdag de 13 weken echo en vanaf dan gaan we het echt actiever aan de omgeving vertellen (tot nu alles heel zorgvuldig gedaan). Denk dat we ergens in week 14 een foto op instagram willen zetten, dan is er nog een weekje dat ook mijn familie het aan mensen kan vertellen die wij zelf niet spreken zonder dat ze het via socials zien. Toch leuk als zij het ook kunnen vertellen aan mensen 🥰.

6 maanden geleden

Net de uitslag van de nipt gehad. En na een goeie 13 weken echo gister. Ook nu goed nieuws. Er is niks gevonden. 🥰.

6 maanden geleden

Fijne Moederdag voor jullie allemaal! Ik ben vandaag in het zonnetje gezet door mijn lieve vriend die het boek ‘mama’en’ van Nina Pierson aan mij gaf. Mijn eerste Moederdag 🥹🥹 Vieren jullie het ook? 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Fijne Moederdag voor jullie allemaal! Ik ben vandaag in het zonnetje gezet ...
Ik ben met mijn moeder op vakantie, en heb een boekje met gedichten van haar gekregen dat zij zelf van haar schoonmoeder, mijn oma heeft gekregen toen.. heel lief! Moet wel zeggen dat het nog een beetje gek voelt om het nu te vieren, voel me nog geen moeder

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Fijne Moederdag voor jullie allemaal! Ik ben vandaag in het zonnetje gezet ...
Hier ook! Heb al een zoontje maar m’n man had ook wat gedaan “namens de baby” Heel erg lief. Een lekker ontbijtje en een super lieve kaart. M’n zoon had een shirt aan met “mijn mama is de liefste” 🥹❤️ Hopelijk hadden jullie ook een fijne dag

6 maanden geleden

Hier zonet een goede NIPT uitslag (zonder nevenbevindingen) gekregen!🩵🩷 7 mei geprikt en niet verwacht zo snel al iets te horen maar super blij

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem1207

Hier zonet een goede NIPT uitslag (zonder nevenbevindingen) gekregen!🩵🩷 7 ...
Oeee snel

6 maanden geleden

Al ruim een week hadden mijn vriend en ik geen zin om te koken. Friet, restjes, brood of soep gegeten of uit eten geweest. Gisteren bleek dat we toch nog konden koken! 🥳

6 maanden geleden

Vorige week maandag geprikt voor de NIPT met nevenbevindingen en vanochtend gebeld dat alles goed bleek! Eind van de middag ook nog de 13-weken echo gehad en die was ook helemaal goedgekeurd. Heeeeeel blij mee. Ik dacht gezien te hebben dat het een meisje is, maar nog even 2 weken geduld tot de geslachtsecho. Moeilijk, wil het zo graag weten!!

6 maanden geleden

Hoera! Ook de 13-weken echo is helemaal goed gegaan en ons kleintje is goedgekeurd 🥰

6 maanden geleden

Vandaag een mooie termijn echo gehad en van 11 weken naar 11+5 gezet! Kindje was prachtig aan het bewegen en alle ledematen zaten er aan. ❤️