882 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem1207

Hier zonet een goede NIPT uitslag (zonder nevenbevindingen) gekregen!🩵🩷 7 ...
Wauw wat snel! Ik heb ook gebeld maar ik heb helaas nog niks ontvangen (zelfde dag geprikt).
Yes! Net terug van prachtige 13-weken echo, ben nu 14 weken! Was vorige week op vakantie. En zo dankbaar! ☺️ Blijft een wonder en wat kunnen ze al veel in details bekijken. Wauw! 🤩

6 maanden geleden

Wauw wat snel! Ik heb ook gebeld maar ik heb helaas nog niks ontvangen (zel ...
Te vroeg gesproken, de mijne is ook binnen en alles (dus nipts & nevenbedingen) zijn goed! 👶🏻 Even het goede nieuws gevierd met de volgende nieuwe pakjes van de zeeman. Zo cute 🥺

6 maanden geleden

Konden jullie ook zo genieten van de 13 weken echo? Heerlijk om zo'n lange tijd naar je kleine te kunnen kijken en alle uitleg te krijgen en toen hoorde we ook nog even het hartje, wat was dat genieten zeg!

Reactie op skimmies

Konden jullie ook zo genieten van de 13 weken echo? Heerlijk om zo'n lange ...
Jaaaa! Vandaag gehad 🩵🩷

6 maanden geleden

De weg naar een tweede kindje is heel moeizaam voor ons verlopen. Eerst hebben we op 18 weken de bevalling moeten inleiden omdat het kindje leed aan een zeldzame aandoening met 0% kans op leven buiten de baarmoeder. Daarna had ik op 12 weken een missed miscarriage en ontdekten we dat ook dit kindje leed aan die aandoening. Brute pech werd ons gezegd want we zijn beide jong (30 jaar) en is niets genetisch. Gevolgd door een chemische zwangerschap. Ik ben nu zwanger geworden via een heel kort en vlot ivf programma met de bedoeling de embryo’s te testen op deze aandoening. Sinds we met traject gestart zijn in januari hebben we alleen maar positief nieuws ontvangen - al onze embryo’s bleken gezond, de eerste terugplaatsing lukte, de nipt kwam terug zonder afwijkingen en we hadden net een goede 13 weken echo. Eind november verwachten we een meisje (bij ons mogen ze het geslacht zeggen bij de nipt). Alleen dus maar positief, positief, positief voor ons - net als dit topic 🍀🍀🍀

6 maanden geleden

Wij krijgen een jongen! 🩵💙 zo blij 🤩

6 maanden geleden

Vandaag met de geslachtsecho te horen gekregen dat wij een zoontje krijgen! 🩵

6 maanden geleden

Na twee dagen lang ziek te zijn geweest op vakantie nu juist twee dagen niet ziek geweest! Vandaag ook mijn eetlust weer terug gekregen 😁 Na de vakantie heb ik nog een geslachtsecho gepland staan, dus kijk daarnaar uit 🤭

6 maanden geleden

Vandaag helemaal goed gekeurd bij de 13 weken echo 🥰🥰🥰

6 maanden geleden

Na een pittig 1e trimester hebben we met 13 weken al een kinderwagen gekocht. Resultaat staat nu al in de woonkamer met een rompertje erin. We rennen er random rondjes mee door de woonkamer haha<3

6 maanden geleden

Hier ook weer een goede echo gehad met 12 weken. Nog steeds zo onwerkelijk na het afgelopen pittig jaar. 🥰 Dinsdag krijgen we normaal (ten laatste) de uitslag van de nipt en dan weten we meteen ook het geslacht! Baby lijkt nu al op zijn broer (foto links grote broer, foto rechts baby nu). 🤍

6 maanden geleden

Reactie op annita1997

Vandaag helemaal goed gekeurd bij de 13 weken echo 🥰🥰🥰
Blijft bijzonder hoeveel ze kunnen zien door een apparaatje 😍

6 maanden geleden

Blijft bijzonder hoeveel ze kunnen zien door een apparaatje 😍
Ja, echt onwijs knap! Zo’n klein ukkie en dan al zo goed zichtbaar 🥰

6 maanden geleden

Vanavond op werk werd ik gebeld door de verloskundige (was al bang dat het pas dinsdag werd). Maar ondanks mijn doemdenken was de nipt met nevenbevindingen gewoon helemaal goed ❤️ merk nu pas dat ik denk: er groeit een baby in mij!🥰

6 maanden geleden

Reactie op EP93

De weg naar een tweede kindje is heel moeizaam voor ons verlopen. Eerst heb ...
Wat fijn joh!! Het is jullie gegund na zoveel ellende! ❤️

6 maanden geleden

Deze week een goede 13 weken echo gehad, een goede nipt uitslag. Gisteren weer eens lekker uit eten geweest met een vriendin, nu ik me eindelijk minder misselijk voel. Mini buikje wordt een beetje zichtbaar. Ik begin nu echt te genieten :)

6 maanden geleden

Gisteren te horen gekregen dat we een zoon gaan krijgen! Vandaag ff een koffie gedronken in de stad en gelijk in een babywinkel lekker ideeën op gedaan qua kleding. Zo leuk om meer beeld te gaan vormen 🥰

6 maanden geleden

Wij hebben ook gisteren gehoord dat we een jongen krijgen! 🩵 Het was nog even spannend want, net als bij alle echo’s die we tot nu toe gehad hebben, lag hij er wederom niet goed voor. Ze dacht eerst echt een meisje. Maar toen deed die eindelijk goed zijn beentjes open en kon je het niet missen 😂 Helemaal in de wolken! ☁️ En morgen gaan we lekker op vakantie, onze “baby moon”. Zo veel zin in 🌞

6 maanden geleden

Mijn man heeft een draagzak opgehaald, bijna nieuw, die we op marktplaats hadden gezien. Als ik die nu om doe voelt het ineens zo echt, kan me steeds beter voorstellen dat ons baby'tje daar straks in zit!