882 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op kristab88

Mijn man heeft een draagzak opgehaald, bijna nieuw, die we op marktplaats h ...
Super leuk!!

6 maanden geleden

Vanochtend een mooie 13 weken echo! Zowel uitwendig als inwendig, omdat de baby lekker zn eigen gang ging. Daarna om het te vieren even langs de Hema (tip; stapelkorting!) en de eerste rompertjes gekocht, zo schattig.

6 maanden geleden

Eindelijk de nipt uitslag binnen na 3 bezoeken aan het ziekenhuis 😃 haha. Alles is goed. Super super blij ☺️❤️

6 maanden geleden

Reactie op Anlie30

Vanochtend een mooie 13 weken echo! Zowel uitwendig als inwendig, omdat de ...
Even gekeken, deze Hema waren al veel moeders voor mij geweest denk ik. Wel een super dunne slaapzak gevonden voor de warme dagen voor mijn peuter 👌🏼🫶🏻

6 maanden geleden

Even gekeken, deze Hema waren al veel moeders voor mij geweest denk ik. Wel ...
Aah jammer dat er niet veel keuze meer was!

6 maanden geleden

Vandaag een goede 13 weken echo gehad🥰🥰 ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben🤭

6 maanden geleden

Hier 13+1 en positieve uitslag van de nipt test binnen gehad vandaag! Ik begrijp je onzekerheid helemaal dat had ik ook! Ik ben alleen nog zoooooo benieuwd naar t geslacht van onze baby!!

6 maanden geleden

Wij krijgen een meisje🥰 Ze zwaaide even naar ons!

6 maanden geleden

Gister een goede nipt uitslag op weg naar de 13 weken echo - die ook helemaal goed was! Wat een heerlijke kalmte dan ineens.

6 maanden geleden

De nipt uitslag is hier ook binnen, geen aanwijzingen gevonden dus dat is toch wel weer een geruststelling. Vrijdag de 13weken echo!

6 maanden geleden

Nipt uitslag binnen 13/5 geprikt gelukkig alles goed een pak van mijn hart 🙏🏼🙏🏼medische nipt gehad gezien de vorige keer met mijn dochter uit de nipt kwam dat zij triosomie 21 had maar na de vlokkentest bleek dat dit enkel in mijn placenta zat daarom nu onwijs dankbaar dat het nu goed is 🍀

6 maanden geleden

Net terug van een goede 13w echo! Over het geslacht hoeven we niet meer de gissen! 🩵🦋 wij krijgen een jongetje!

6 maanden geleden

14w1d, ze gaf aan dat het geslacht al duidelijk was maar wilde niks zeggen 🥹 Ik snap de hele NUB niet, zien jullie het hahaha. Maandag de pretecho. Belangrijkste is alles was goed en gezond 🧸😍

6 maanden geleden

Wij hebben net een geslachtsecho gehad. En er komt een broertje bij 🥰🥰.

6 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

14w1d, ze gaf aan dat het geslacht al duidelijk was maar wilde niks zeggen ...
Meisje?

6 maanden geleden

Ik heb zonet mijn laatste Progebel (Utrogestan) pil genomen! 🤩 Echt intens blij om want ik had best wat bijwerkingen ervan. Ook een echte mijlpaal na 4 miskramen. 💪🏼💪🏼💪🏼

6 maanden geleden

Reactie op Eva F

Ik heb zonet mijn laatste Progebel (Utrogestan) pil genomen! 🤩 Echt intens ...
🥳🥳🥳 ik heb vanavond mijn laatste!

6 maanden geleden

Reactie op Marsha1995

🥳🥳🥳 ik heb vanavond mijn laatste!
Yay!!!

6 maanden geleden

It's a boyy💙💙 We hebben dinsdag nog een keer een geslachtsecho bij een andere praktijk! Dit om er zeker van te zijn😂😂😂

6 maanden geleden

Wij krijgen een meisje! 💕