883 Reacties
vor 6 Monaten
Vandaag bij de geslachtsecho gehoord dat het inderdaad een meisje is zoals ik al die tijd la dacht 😁
vor 6 Monaten
Reactie op txanoniem
Mooie 13weken echo gehad! Iemand een gokje doen? 🩷🩵? Of echt nog onmogeli ...
Denk een jongetje😊
vor 6 Monaten
Reactie op txanoniem
Ik dacht ook wat te zien, maar is dat niet te “groot” en te snel? Dit is me ...
Dit is bij mij met 13+4, en als ik die met van jou vergelijk staat de nub ook best omhoog. Wij hebben de week erna een overduidelijke bevestiging gehad dat het ook echt een jongetje is
vor 5 Monaten
Gisteren wezen shoppen voor de baby. Wat babyboekjes, knuffeltjes, kleertjes en gekeken naar ledikantjes. Nu ik weet dat het een meisje is kan ik eindelijk jurkjes kopen 🤭 ironisch genoeg geen roze jurk gehaald maar een jurk met citroenen erop haha.
vor 5 Monaten
Reactie op RdenBosch
Waaah ik denk dat ik de baby voel. Vandaag wat krassende gevoelens in mijn ...
Bijzonder he!! Ik voel onze kleine meid ook al een paar weken (vanaf 14wk ongeveer), dacht eerst dat kan nooit zo vroeg maar ze zeggen dat je het bij een 2e vaak sneller voelt. Nu weet ik het ook echt wel zeker.
Mooiste gevoel wat er is 💗
vor 5 Monaten
Reactie op Mennos9
Bijzonder he!! Ik voel onze kleine meid ook al een paar weken (vanaf 14wk o ...
Ah zo speciaal! Ja ik ben ook niet van “normaal voel je de baby dan en dan”. Dat werkt gewoon niet zo. Als je goed naar je lichaam luistert voel je je baby echt eerder denk ik dan “ze zeggen”. Ik denk persoonlijk dat veel mensen het contact met hun lichaam of gevoelens uit het oog zijn verloren. Lekker genieten als je denkt wat te voelen, los laten van wat gemiddeld is 😍😍
vor 5 Monaten
Net terug van een controle met 15+1 en naar het hartje mogen luisteren 🥹
Wat een prachtig geluid! We hebben een audio-opname gemaakt en luister er de hele tijd naar ❤️❤️❤️🥰🥰🥰
vor 5 Monaten
Bij de Wibra heb je leuke neutrale dingentjes. Ik heb ook een boxkleed voor 12,99 gescoord van rib. En je hebt hier omslag doeken zonder klittenband, super zacht en best goedkoop. 🤍 dus RUN
En een hydrofiele deken dubbelzijdig
vor 5 Monaten
Vandaag weer eerste controle gehad na de termijnecho, het hartje klopte goed, stabiel en krachtig❤️. Nu kunnen we volgende week met een gerust hart op vakantie😁