883 Reacties

vor 6 Monaten

Zonet een goede uitslag van de nipt ontvangen én meteen ook te horen gekregen dat we weer een jongen krijgen!! Super blij. 🥰

vor 6 Monaten

Vandaag bij de geslachtsecho gehoord dat het inderdaad een meisje is zoals ik al die tijd la dacht 😁

vor 6 Monaten

Vanmorgen een goede 13 weken echo gehad (met 14+2). Toch wel spannend na een icsi traject! Gelukkig naar de Hema geweest en paar rompertjes en hydrofiele doeken gehaald haha

vor 6 Monaten

Mooie 13weken echo gehad! Iemand een gokje doen? 🩷🩵? Of echt nog onmogelijk om te zien

vor 6 Monaten

Reactie op txanoniem

Mooie 13weken echo gehad! Iemand een gokje doen? 🩷🩵? Of echt nog onmogeli ...
Denk een jongetje😊

vor 6 Monaten

Reactie op Mama_M_1995

Denk een jongetje😊
Ik dacht ook wat te zien, maar is dat niet te “groot” en te snel? Dit is met 13+1

vor 6 Monaten

Reactie op txanoniem

Ik dacht ook wat te zien, maar is dat niet te “groot” en te snel? Dit is me ...
Dit is bij mij met 13+4, en als ik die met van jou vergelijk staat de nub ook best omhoog. Wij hebben de week erna een overduidelijke bevestiging gehad dat het ook echt een jongetje is

vor 6 Monaten

Wij hebben vorig weekend onze zwangerschap bekend gemaakt aan iedereen die het nog niet wist met deze foto, zo leuk om te doen 🥰 En komende donderdag hebben we de geslachtsecho! 🤍

vor 6 Monaten

Reactie op Mama_M_1995

Dit is bij mij met 13+4, en als ik die met van jou vergelijk staat de nub o ...
Mooie echo ook! we gaan het zien wat het word ook al ben ik natuurlijk heeeel benieuwd. Ik kan er in elk geval niet veel van maken 😂

vor 6 Monaten

Wij hadden vandaag een goede 13-weken echo! De nipt + nevenbevindingen was ook helemaal in orde 🥰 Zo dankbaar. Het genieten kan nu echt beginnen

vor 5 Monaten

Gisteren wezen shoppen voor de baby. Wat babyboekjes, knuffeltjes, kleertjes en gekeken naar ledikantjes. Nu ik weet dat het een meisje is kan ik eindelijk jurkjes kopen 🤭 ironisch genoeg geen roze jurk gehaald maar een jurk met citroenen erop haha.

vor 5 Monaten

Vrijdag pretecho gehad. Onze zoontje van bijna 2 zei al de hele tijd dat hij een zusje zou krijgen en... hij heeft gelijk!! Oh wat zijn we gelukkig . 💕

vor 5 Monaten

Vandaag met 16 weken een geslachtsecho gehad, we krijgen een meisje! 💕 ook hebben we voor het eerst haar hartje mogen horen, dit was een emotioneel moment voor ons beide 🤍🌸

vor 5 Monaten

Mijn migraine is weer "gewoon" om de paar weken, in plaats van een paar keer per week!! 🎉🎉🎉

vor 5 Monaten

Waaah ik denk dat ik de baby voel. Vandaag wat krassende gevoelens in mijn baarmoeder. Alsof er van binnen iemand tegen aan duwt. En nu op bed.. hele lichte bubbeltjes linksonderin de buik 😍 17 + 1 🥹

vor 5 Monaten

Reactie op RdenBosch

Waaah ik denk dat ik de baby voel. Vandaag wat krassende gevoelens in mijn ...
Bijzonder he!! Ik voel onze kleine meid ook al een paar weken (vanaf 14wk ongeveer), dacht eerst dat kan nooit zo vroeg maar ze zeggen dat je het bij een 2e vaak sneller voelt. Nu weet ik het ook echt wel zeker. Mooiste gevoel wat er is 💗

vor 5 Monaten

Reactie op Mennos9

Bijzonder he!! Ik voel onze kleine meid ook al een paar weken (vanaf 14wk o ...
Ah zo speciaal! Ja ik ben ook niet van “normaal voel je de baby dan en dan”. Dat werkt gewoon niet zo. Als je goed naar je lichaam luistert voel je je baby echt eerder denk ik dan “ze zeggen”. Ik denk persoonlijk dat veel mensen het contact met hun lichaam of gevoelens uit het oog zijn verloren. Lekker genieten als je denkt wat te voelen, los laten van wat gemiddeld is 😍😍

vor 5 Monaten

Net terug van een controle met 15+1 en naar het hartje mogen luisteren 🥹 Wat een prachtig geluid! We hebben een audio-opname gemaakt en luister er de hele tijd naar ❤️❤️❤️🥰🥰🥰

vor 5 Monaten

Bij de Wibra heb je leuke neutrale dingentjes. Ik heb ook een boxkleed voor 12,99 gescoord van rib. En je hebt hier omslag doeken zonder klittenband, super zacht en best goedkoop. 🤍 dus RUN En een hydrofiele deken dubbelzijdig

vor 5 Monaten

Vandaag weer eerste controle gehad na de termijnecho, het hartje klopte goed, stabiel en krachtig❤️. Nu kunnen we volgende week met een gerust hart op vakantie😁