884 Reacties
5 maanden geleden
Vandaag de 13 weken echo gehad (14weken zwanger)
Alllles is goed en het geslacht is ook te zien. Zien jullie het op deze foto? Ik wil hem delen in de familie app, maar we hebben de gender reveal pas volgende week.
5 maanden geleden
Reactie op Mennos9
Ik word toch al zooo blij als ik alleen al deze kleuren zie 🩷🌸😍
We hebb ...
Dat eerste pakje van waaar?😍
5 maanden geleden
Net heel wat baby kleertjes besteld bij de HEMA. Met wel 40% korting. Tip! 😊
5 maanden geleden
Bij de Wibra heb je leuke neutrale dingentjes. Ik heb ook een boxkleed voor ...
Super mooi! Hier ook alleen opzoek naar neutrale dingen omdat wij het geslacht niet willen weten tot de geboorte. Bij baby nr 1 (nu 3 jaar) had ik heel veel geel en nu bij baby nr 2 veel licht groen 😊 maar deze kleuren die jij hebt zijn helemaal perfect!
5 maanden geleden
Gisteren zo’n heerlijke zwangerschapsmassage gehad. Wauw! Ik geniet zo heerlijk na.
Gelijk over paar weken nog eentje geboekt 🥰
5 maanden geleden
Reactie op mijnprofiel
Super mooi! Hier ook alleen opzoek naar neutrale dingen omdat wij het gesla ...
Jaaaaaa echt heen gaaaan
5 maanden geleden
Dat eerste pakje van waaar?😍
Die linksboven bedoel je? Die is van de Prenatal 🥰
https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/boxpakjes-en-jumpsuits/prenatal-newborn-boxpakje-5067030.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwx-CyBhAqEiwAeOcTdaIYZ2DCHQfXMsGbKXYbDZVFq69PmmQkqUJJVFd-uFnmRtGw7VB5oRoC-mIQAvD_BwE
5 maanden geleden
Hier ook enorm genieten van het voelen van de bewegingen van de kleine! Al een paar weken wat plopjes, maar gisteravond in bed na een druk weekend was de baby ook lekker actief en wist ik zeker dat het niet m'n darmen waren. Ook vanaf de buitenkant heeft m'n vriend een paar schopjes kunnen voelen 🥰 zo bijzonder
5 maanden geleden
Gisteren mijn afspraak bij de verloskundige gehad en nog even het hartje van de baby gehoord. Was heel stabiel en druk, ze was blijkbaar lekker aan het bewegen 😂
Ben ook veel wezen shoppen voor de baby. Heb bij de Hema een babybadje gehaald en een schattig vestje zodat ze het in november niet te koud heeft 🤭
5 maanden geleden
🤓
Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.
Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.
5 maanden geleden
Gister naar de tandarts geweest 🤭 maakte me wat zorgen om mijn gebit nu ik zwanger ben, maar gelukkig was alles orde. Heb ook een ledikant en commode gekocht, dus heb bijna alles al voor de kleine 😁