884 Reacties

5 maanden geleden

Ik word toch al zooo blij als ik alleen al deze kleuren zie 🩷🌸😍 We hebben al een zoontje en dat we nu een meisje krijgen, is toch echt wel een prachtig geschenk 💖

5 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad (14weken zwanger) Alllles is goed en het geslacht is ook te zien. Zien jullie het op deze foto? Ik wil hem delen in de familie app, maar we hebben de gender reveal pas volgende week.

5 maanden geleden

Reactie op Mennos9

Ik word toch al zooo blij als ik alleen al deze kleuren zie 🩷🌸😍 We hebb ...
Dat eerste pakje van waaar?😍

5 maanden geleden

Net heel wat baby kleertjes besteld bij de HEMA. Met wel 40% korting. Tip! 😊

5 maanden geleden

Bij de Wibra heb je leuke neutrale dingentjes. Ik heb ook een boxkleed voor ...
Super mooi! Hier ook alleen opzoek naar neutrale dingen omdat wij het geslacht niet willen weten tot de geboorte. Bij baby nr 1 (nu 3 jaar) had ik heel veel geel en nu bij baby nr 2 veel licht groen 😊 maar deze kleuren die jij hebt zijn helemaal perfect!
Gisteren zo’n heerlijke zwangerschapsmassage gehad. Wauw! Ik geniet zo heerlijk na. Gelijk over paar weken nog eentje geboekt 🥰

5 maanden geleden

Reactie op mijnprofiel

Super mooi! Hier ook alleen opzoek naar neutrale dingen omdat wij het gesla ...
Jaaaaaa echt heen gaaaan

5 maanden geleden

Dat eerste pakje van waaar?😍
Die linksboven bedoel je? Die is van de Prenatal 🥰 https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/boxpakjes-en-jumpsuits/prenatal-newborn-boxpakje-5067030.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwx-CyBhAqEiwAeOcTdaIYZ2DCHQfXMsGbKXYbDZVFq69PmmQkqUJJVFd-uFnmRtGw7VB5oRoC-mIQAvD_BwE

5 maanden geleden

Deze week voor het eerst de baby gevoeld!! Misschien al wel eerder, maar nu kon ik het onderscheid voelen van de darmen. Meestal als ik dacht ow kindje, waren het darmen en volgde een dikke scheet. Nu wordt het steeds duidelijker onderscheid!! 😊

5 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Deze week voor het eerst de baby gevoeld!! Misschien al wel eerder, maar nu ...
Zo leuk!! Hoeveel weken ben je nu?

5 maanden geleden

Hier ook enorm genieten van het voelen van de bewegingen van de kleine! Al een paar weken wat plopjes, maar gisteravond in bed na een druk weekend was de baby ook lekker actief en wist ik zeker dat het niet m'n darmen waren. Ook vanaf de buitenkant heeft m'n vriend een paar schopjes kunnen voelen 🥰 zo bijzonder

5 maanden geleden

Ik ben trouwens 17+3 weken zwanger en mijn placenta ligt aan de achterkant.

5 maanden geleden

Vandaag met 14+2 de 13 weken echo gehad. Alles zag er perfect uit. Ik ben zo opgelucht! En we kregen als verrassing het geslacht ook nog heel duidelijk te zien!! Ze zei van te voren dat ze het niet mocht zeggen maar dit was ook echt niet te missen 💙💙💙

5 maanden geleden

Reactie op kiim92

Zo leuk!! Hoeveel weken ben je nu?
Nu vandaag 18+1, placenta achterkant.

5 maanden geleden

Kijk nou dat beentje en voetje 😍😍😍 vanavond 20 weken echo gehad en alles zag er mooi uit 🥳🥳

5 maanden geleden

Gisteren mijn afspraak bij de verloskundige gehad en nog even het hartje van de baby gehoord. Was heel stabiel en druk, ze was blijkbaar lekker aan het bewegen 😂 Ben ook veel wezen shoppen voor de baby. Heb bij de Hema een babybadje gehaald en een schattig vestje zodat ze het in november niet te koud heeft 🤭

5 maanden geleden

🤓

Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.

Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.

5 maanden geleden

Zonnet de 20weken echo gehad! Alles is goed, zoals het moet zijn! En we krijgen een meisje🩷

5 maanden geleden

Gister naar de tandarts geweest 🤭 maakte me wat zorgen om mijn gebit nu ik zwanger ben, maar gelukkig was alles orde. Heb ook een ledikant en commode gekocht, dus heb bijna alles al voor de kleine 😁

5 maanden geleden

Gisteren een mooie 20-weken echo gehad 😊