884 Reacties
5 maanden geleden
Vandaag voor het eerst de baby echt heel duidelijk gevoeld 😁 en heb gordijnen besteld voor haar kamer. Heb al bijna alles, moet alleen alles nog in elkaar gaan zetten natuurlijk 🤭
5 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Vandaag voor het eerst de baby echt heel duidelijk gevoeld 😁 en heb gordij ...
Leuk! Hoe ver ben je?
5 maanden geleden
Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰
Leuk! Hoe ver ben je?
Precies 19 vandaag 😁
5 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Precies 19 vandaag 😁
Mooi! Dat ben ik maandag, voel de kleine nog niet… hopelijk komt het gauw 🙏🏻
5 maanden geleden
Reactie op Xx2021
M’n vriend heeft gister de baby voor het eerst gevoeld (18 weken). Zo grapp ...
Mijn man is echt geobsedeerd 🥹 paar keer per dag even aan de buik voelen of aanraken of kusjes geven als we gaan slapen. Er is nog niet veel te voelen hoor.. (17w) maar dat doet hij al vanaf de eerste maand. 🥺🥺. En samen luisteren we ook naar het hartje af en toe. Is ons eerste kindje.
5 maanden geleden
Reactie op kiim92
Mijn man is echt geobsedeerd 🥹 paar keer per dag even aan de buik voelen o ...
Hier hetzelfde, altijd even aaien over mijn buik of even voelen (we voelen de baby nog niet, ben bijna 19 weken). En mijn vriend praat ook tegen de kleine in m’n buik, zo schattig 🥹🤍
5 maanden geleden
Reactie op Momtobe🤍
Hier hetzelfde, altijd even aaien over mijn buik of even voelen (we voelen ...
😂 mijne doet dat ook. Wel lief ergens, voelen ze zich iig al verbonden met hun ongeboren kindje 🤭
5 maanden geleden
Reactie op Momtobe🤍
Hier hetzelfde, altijd even aaien over mijn buik of even voelen (we voelen ...
Hier ook 🥹 en elke avond even een momentje samen waarbij hij m’n buik masseert en contact zoekt met de baby.
Steeds als ik de baby denk te hebben gevoeld is hij geïnteresseerd en ‘jaloers’. Kan niet wachten tot hij ons kleintje kan voelen!!!
5 maanden geleden
Reactie op Xx2021
Haha oké mijn vriend is gewoon een rare snuiter dus… wel jammer! Zo lief wa ...
Mijn man heeft dat ook nooit gehad gehoor. 1x per week even een aai of kusje op de buik en dat is het wel😂 bij de eerste niet en nu niet. Het zegt gelukkig niks over hoe ze als vader zijn🥰