885 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Xx2021
M’n vriend heeft gister de baby voor het eerst gevoeld (18 weken). Zo grapp ...
Mijn man hetzelfde hoor 🙈 hij wil wel soms voelen maar als ik een schattig nieuw gekocht pakje laat zien dan doet het hem echt helemaal niks 😅 hij zegt ook dat hij er nog helemaal niks mee kan totdat de baby er is
5 maanden geleden
Zojuist een goede 20-weken echo gehad 😊🥰 we zagen spierballen, een ontzettend mooi en schattig gezichtje en alles was helemaal zoals je wil met deze termijn.
Zelfs de echoscopiste zei dat we een mooie kindje hebben 😎😎😎
Weer helemaal in de wolken en aan het stralen vandaag ❤️🥹
5 maanden geleden
Heb vandaag mijn laatste vakantie geboekt 🤭 halverwege augustus een weekje Engeland. Zal dan (hoop ik) ook een mooie ronde buik hebben zodat er ook wat leuke vakantie fotos zijn met de baby erop 🤭
Donderdag heb ik de 20 weken echo, heb zin om de baby weer te zien. Ik maak me wel minder zorgen nu of alles goed gaat, want ik voel haar de laatste dagen constant 😁🩷
5 maanden geleden
Ik heb gisteren weer een controle gehad en alles zag er uitstekend uit!! Ik had alleen een beetje vitamine d tekort maar als ik daar pilletjes van slik ben ik niet meer zo vermoeid. Alles is top!!
5 maanden geleden
20 weken echo gehad en alles is goed 😁
Kan nu al zien dat ze super cute gaat worden met die kleine voetjes, handjes en dat neusje 🤭🩷
5 maanden geleden
20 weken echo gehad vandaag (ben ook precies 20 weken nu) en alles zat er op en er aan, klopte helemaal. Zo fijn en genieten van onze baby boy 🩵👶🏻
5 maanden geleden
20 weken echo gehad vandaag (ben ook precies 20 weken nu) en alles zat er o ...
Ik ook vandaag! Wij moesten onze ogen dicht doen af en toe omdat we het geslacht niet willen weten. Alles was goed, maar baby was wel erg bewegelijk en lag met zijn benen én armen voor zijn hoofd dus dat konden we niet zo goed zien :p
5 maanden geleden
Reactie op kristab88
Ik ook vandaag! Wij moesten onze ogen dicht doen af en toe omdat we het ges ...
Hihi! Wij moesten ook wegkijken. Dat vond ik zó leuk 🥰
Met een goede 20-weken echo kan ik nog veel meer genieten van het zwanger zijn. Kijk er zo naar uit om ons kindje te mogen ontmoeten ❤️
5 maanden geleden
Gister legde mijn man zijn hand op mijn buik en voelde hij ook eindelijk een keer de baby, haha. Duurde best even tot hij het voelde terwijl ik al een week lang flinke trapjes voel 😂
5 maanden geleden
Ik voel sinds vandaag de kleine heel veel. Had ik niet verwacht vanwege dat mijn placenta voor ligt. Ben nu 18+2🥰
4 maanden geleden
Vandaag 20 weken echo en alles goed gekeurd: prachtige baby 💜💜💜
We wilden het geslacht nog niet weten. Ze heeft het op een briefje geschreven en nu in enveloppe thuis, gaan we op vakantie op een speciaal moment openen 💌💫
4 maanden geleden
Gisteren de 20 weken echo gehad. Mooi kindje met alles erop en eraan. Helemaal zoals het zou moeten zijn. 🥰 Wij willen niet weten wat het geslacht is. 🩵🩷 Nu nog 20 weken wachten, wat duurt dat nog laaaang 😅