885 Reacties

4 maanden geleden

Nou wij mogen ons ook weer aansluiten bij een goede 20 weken echo! Zoooo blij 🩷🩷

4 maanden geleden

Wie o wie heeft nog leuke sites voor meisjes kleding ?
Ohhh als je het kunt betalen, boek een zwangerschapsmassage 🥰 Echt heeeerlijk!

4 maanden geleden

Ik heb een heel actief kindje, voel het wel tussen 3-10momenten per dag meerdere keren bewegen. Maar kan het ook voelen met de hand en zat net naar mijn buik te kijken, maar kan het ook zien 🥰🥰😍

4 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Ik heb een heel actief kindje, voel het wel tussen 3-10momenten per dag mee ...
Wow! Hoeveel weken ben je nu

4 maanden geleden

Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰

Ohhh als je het kunt betalen, boek een zwangerschapsmassage 🥰 Echt heeeerl ...
Heb ik als cadeau gekregen voor zoveel jaar verkering laatst. Morgen staat hij gepland 🥰🤗

4 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Ik heb een heel actief kindje, voel het wel tussen 3-10momenten per dag mee ...
Bijzonder hè, dat heb ik inderdaad ook (al) weer. 🥰

4 maanden geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Wow! Hoeveel weken ben je nu
22weken. Wordt nog wat als de schopjes heftiger worden of tegen mijn blaas ofzo🙈

Reactie op Verliefdemama

Heb ik als cadeau gekregen voor zoveel jaar verkering laatst. Morgen staat ...
Ah wat een goed cadeau! Geniet ervan 💜

4 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

22weken. Wordt nog wat als de schopjes heftiger worden of tegen mijn blaas ...
Ik vind de schopjes nu ook al best hard! Niet echt pijnlijk maar wel ongemakkelijk of zo. Maar ook heel leuk, en de andere bewegingen zijn gelukkig minder onprettig haha. Ik voel het ook vaak wel de hele dag door, als ik zit in ieder geval.

4 maanden geleden

Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰

Ah wat een goed cadeau! Geniet ervan 💜
Gisten zoo genoten van een zwangerschapsmassage. Heerlijk los gemasseerd én fijn om even lekker op m’n buik te kunnen liggen 🤪

Reactie op Verliefdemama

Gisten zoo genoten van een zwangerschapsmassage. Heerlijk los gemasseerd én ...
Ja hè, zo genieten 😊

4 maanden geleden

Als je broek niet meer lekker zit kan je hem natuurlijk altijd passend maken. 😅🤭

4 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik vind de schopjes nu ook al best hard! Niet echt pijnlijk maar wel ongema ...
Ja hier hetzelfde, soms ook echt wel ongemakkelijk. Iedere keer als ik even ga zitten, begint het 😅

4 maanden geleden

20 weken echo gehad, alles zit erop en eraan ;) lekker lange benen net als mama en papa! En dan tijdens de echo de hik hebben, zo schattig om te zien. Foto was hoe het startte, met de voetjes (en handjes) bij het gezichtje🥰 dan smelt je toch haha

4 maanden geleden

Reactie op skimmies

20 weken echo gehad, alles zit erop en eraan ;) lekker lange benen net als ...
Zo schattig als ze zo opgevouwen liggen hè😍 Onze kleine frummel lag ook met voetje tegen het neusje tijdens de 20 weken echo 🥰

4 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Ja hier hetzelfde, soms ook echt wel ongemakkelijk. Iedere keer als ik even ...
Vooral als je wil slapen 😅🤭

4 maanden geleden

Vanmorgen heb ik onze kleine meid voor het eerst tegen mijn hand aan voelen schoppen 💕 Gelijk mijn vriend zijn hand op mijn buik gelegd maar helaas schopte ze niet nog een keer, zul je altijd zien 😂 🩷

4 maanden geleden

Mooie 20 weken echo gehad vandaag. Kleine man was wat eigenwijs maar op het eind is hij helemaal goed gekeurd 😍🩵

4 maanden geleden

Ik knal bijna uit elkaar van blijdschap, de 20 weken echo was goed. Inmiddels een kinderwagen aangeschaft en aan het kijken voor behang voor de kinderkamer, wat allemaal te schattig is. Net een paar goed passende zwangerschapebroeken gekocht (vero moda, h&m en mamalicious, allemaal lekker zittend en niet skinny) dus ik kan ook lekker genieten van hoe mijn lijf eruitziet.. ik vind het echt een genot allemaal.