885 Reacties

Reactie op 2510Melanie

Ik knal bijna uit elkaar van blijdschap, de 20 weken echo was goed. Inmidde ...
Zo fijn 🥰

4 maanden geleden

Flink wezen shoppen voor de baby vandaag 🤭

4 maanden geleden

Ik zou de tijd wel even stil willen zetten.. genoeg energie, de baby elke dag voelen, mooie zichtbare buik zonder dat je er teveel last van hebt.. als ik denk aan het 3e trimester en wat er dan allemaal nog moet gebeuren schrik ik toch wel! :P

Reactie op kristab88

Ik zou de tijd wel even stil willen zetten.. genoeg energie, de baby elke d ...
Haha! Ja ik voel me ook zo. Heel fijn dat gekriebel daarbinnen en nog een kleine buik dus ook nog goed mobiel. Lekker van genieten 💜

4 maanden geleden

Net de 20w echo gehad met 21+1. Onze kleine man is helemaal goedgekeurd. 🩵🦋 werkte voorbeeldig mee waardoor we op half uurtje al klaar waren 🤭 (beetje jammer ook) Op het einde liet hij zijn drink vaardigheden laten zien en ging hij duimen. 😍 helemaal verliefd! 🥰

4 maanden geleden

Met 25 weken zwangerschap zojuist mijn Pre-master Management gehaald op de universiteit! 🥳 nu met schoolverlof en over 7 weken met werkverkof🎉🎉🎉

4 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Met 25 weken zwangerschap zojuist mijn Pre-master Management gehaald op de ...
Yes, gefeliciteerd power mama!

4 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Ahhh wat goed!!!!

4 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Allereerst gefeliciteerd met het behalen van je pre-master! Vraagje wat bedoel je met schoolverlof?

4 maanden geleden

Reactie op Turtle3

Allereerst gefeliciteerd met het behalen van je pre-master! Vraagje wat bed ...
Normaal doe je na de pre-master meteen je master. Maar ik heb een half jaar school school verlof! In februari start ik met de master (laatste 2 jaar) ☺️

4 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Normaal doe je na de pre-master meteen je master. Maar ik heb een half jaar ...
Dat snap ik (master na pre-master). Maar is het dan eerder vergelijkbaar met een tussenjaar? (Alleen ander tijdsbestek.) Of betaal je wel collegegeld door en/of krijg je letterlijk zoals bij (als) je werk(t) verlof?

4 maanden geleden

Eindelijk bij 23 weken voel ik me wat energieker en heb ik mijn bekkenklachten redelijk onder controle. Mentaal ging het al goed (vooral accepteren en aan toegeven) maar nu lichamelijk ook weer wat. Wat een opluchting is dat, helemaal happy haha. En heb gister 2 truitjes bij de zeeman gescoord en ik ben er zo gelukkig mee 😂 en t duurt nog kei lang voordat ie ze aan kan 😂

3 maanden geleden

Gisteren hebben we samen onze aanwinsten bij elkaar gelegd en gekeken wat we al hadden qua kleding voor de baby. Super leuk om dit zo bij elkaar te zien liggen in de commode! (gaan het binnenkort wel wassen) Daarna naar mijn zus geweest en daar kleding 'geshopt', ze had drie tassen vol waar we uit konden kiezen. Wat ons betreft voldoende voor de eerste weken 😄.

3 maanden geleden

Ik zie dat deze topic van 3 maanden geleden is dat we allemaal aan het begin zaten. Mijn vraag is hoe het nu gaat met al deze mama’s aangezien ik rond die tijd ook 8 weken was en nog niet deze app had. Denk dat we nu bijna allemaal op het aantal gelijke weken zitten🥰 Morgen ben ik 26 weken🥹 Ik ben uitgerekend op 8 november van een jongen 💙

3 maanden geleden

Reactie op MommytobeVal

Ik zie dat deze topic van 3 maanden geleden is dat we allemaal aan het begi ...
Haha ik ben even ver. Ook 26 weken morgen, maar zwanger van een meisje die 8 november komt 😁

3 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Haha ik ben even ver. Ook 26 weken morgen, maar zwanger van een meisje die ...
Suuuper leuk! Allebei 8 november 🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op MommytobeVal

Ik zie dat deze topic van 3 maanden geleden is dat we allemaal aan het begi ...
Hier 26 november uitgerekend en net 23 weken geweest! Er komt een meisje🩷 Haar slaapkamer is zo goed als klaar en de box staat ook al 🙈

3 maanden geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Hier 26 november uitgerekend en net 23 weken geweest! Er komt een meisje🩷 ...
Jaa ik ben ookal helemaal klaar, kan niet wachten om al die kleine kleertjes te wassen 😍

3 maanden geleden

Reactie op MommytobeVal

Jaa ik ben ookal helemaal klaar, kan niet wachten om al die kleine kleertje ...
Neeee ik ook niet

3 maanden geleden

Reactie op MommytobeVal

Jaa ik ben ookal helemaal klaar, kan niet wachten om al die kleine kleertje ...
🙈