885 Reacties

3 maanden geleden

Ohhh jeeeej jaaa wil het liefst ook beginnen maar andere kant weer te vroeg ofzo straks moet je het weer wassen

3 maanden geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Hier 26 november uitgerekend en net 23 weken geweest! Er komt een meisje🩷 ...
Hier ook 26 nov 😁 hier komt er een jongetje! 🩵.

3 maanden geleden

🙈
😍 zo leuk!! Hang jij de grotere maten er ook al tussen? 62/68 enz?

3 maanden geleden

Hier 17/11 uitgerekend en houden het geslacht een verrassing 🩷🩵. Zijn nu druk bezig met het leeghalen van de babykamer. Dan kunnen we volgende week gaan verven en behangen. Dan wordt het toch steeds ‘echter’ 🥰

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

😍 zo leuk!! Hang jij de grotere maten er ook al tussen? 62/68 enz?
Jaaa, maar, al er meer kleins bij komt haal ik het weg en leg het in een mandje onder in de kast

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Hier ook 26 nov 😁 hier komt er een jongetje! 🩵.
Wat leuk!! 😊😊

3 maanden geleden

Jaaa, maar, al er meer kleins bij komt haal ik het weg en leg het in een ma ...
Onze kast 🙈

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Onze kast 🙈
😍😍😍

3 maanden geleden

Niet meest mooie jurkje ooit maarrrrr gekocht voor 15 ipv 50 en serieus het meest fijne stofje OOIT!🥳 Zit echt verrukkelijk, dus ik ga erin wonen deze zomer. Een tip, bij de Zalando😎

3 maanden geleden

Oooh ik ben ZO blij! Vandaag uitslag van de OGTT test en ik heb geen zwangerschapsdiabetes🎉 Waarde na t drankje was zelfs 6.1 (Ze zei dat t zelfs bijna voldoende was voor een nuchtere waarde🎉). Zo, nu kan ik me weer concentreren op werk (werd zo afgeleid van 't niet weten🙈)

3 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Oooh ik ben ZO blij! Vandaag uitslag van de OGTT test en ik heb geen zwange ...
Wat een fijn nieuws!!!

3 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Oooh ik ben ZO blij! Vandaag uitslag van de OGTT test en ik heb geen zwange ...
Wat fijn 🎉 Wij zijn heerlijk 2 weekjes op vakantie in Mallorca ☀️ Nog even een keer genieten met z’n tweetjes #babymoon 😋

3 maanden geleden

Vandaag een zwangerschapsmassage gehad. Niet verwacht dat mijn rug zoveel beter zou voelen naderhand 😂 ook wel fijn, want had al een paar weken wat last.

3 maanden geleden

Een maand geleden een kinderwagen + autostoel uitgezocht, zou eeergens in september komen. Krijgen we vanmorgen mail dat de bezorger vandaag komt. Zo'n zin om alles te mogen ontvangen 🤩

3 maanden geleden

Vandaag het gepersonaliseerd dekentje ontvangen voor ons zoontje… 🩵 Besteld bij: @liefgemerkt (Instagram) #steun de kleine ondernemer! 🥰

3 maanden geleden

Wij zijn getrouwd!!! Hebben een ontzettend mooie trouwdag gehad!!! Ben nog helemaal aan het nagenieten. Paar daagjes wel geweest. 🥰🥰🥰🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op Aaker52

Wij zijn getrouwd!!! Hebben een ontzettend mooie trouwdag gehad!!! Ben nog ...
Gefeliciteerd, wat leuk! Was het goed vol te houden als zwangere?

3 maanden geleden

Reactie op Aaker52

Wij zijn getrouwd!!! Hebben een ontzettend mooie trouwdag gehad!!! Ben nog ...
Gefeliciteerd! Dat is zeker superleuk!

3 maanden geleden

Suikertest was goed, weer een zorg minder 🤗.

3 maanden geleden

Reactie op kristab88

Gefeliciteerd, wat leuk! Was het goed vol te houden als zwangere?
Ja, we hadden relaxte dag, met genoeg tijd ruimte voor alles. Geen feest, doen we later nog een misschien, daar had ik geen energie meer voor gehad. Plus ik wil lekker een cocktail kunnen doen op mijn feest😅 en door bekkeninstabiliteit kan ik niet dansen of lang staan. Maar super dag!