885 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Aaker52

Wij zijn getrouwd!!! Hebben een ontzettend mooie trouwdag gehad!!! Ben nog ...
Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Gewoon zo blij eindelijk zwanger te zijn 😀😃 😀 Het is gewoon ECHT zo!! Whoeeeeeijjjj

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Gewoon zo blij eindelijk zwanger te zijn 😀😃 😀 Het is gewoon ECHT zo!! ...
Haha mooi voor jou, maar dit heb ik nou echt niet🙈 Voel je de baby veel?

3 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Haha mooi voor jou, maar dit heb ik nou echt niet🙈 Voel je de baby veel?
Nee ik ben pas 9 weken vandaag. We hebben een lang traject gehad, voel me wel zwak en misselijk maar maakt me echt niet uit. Alleen maar n goed teken :)

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Nee ik ben pas 9 weken vandaag. We hebben een lang traject gehad, voel me w ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik snap dat je je zo voelt na zo’n traject. Maar misschien vindt je meer aansluiting bij je eigen geboorte maand? 😁 hier zijn de dames uitgerekend in november. Hele fijne zwangerschap gewenst! 🦋

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik snap dat je je zo voelt na zo’n traje ...
Oh oeps, was eerder ook zwanger vandaar dat de november topics ook bij mij kwamen te staan nog denk ik! Dat was n miskraam geworden helaas. Anyway veel babylove allemaal!!

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh oeps, was eerder ook zwanger vandaar dat de november topics ook bij mij ...
Wat verdrietig 😓 Maar heel mooi dat je nu weer zwanger bent en heel fijn dat je zo kan genieten! 🤗

3 maanden geleden

Mijn laatste werkdag gehad! 🥳 vanaf nu vakantie en daarna aansluitend verlof 🙏

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Wat verdrietig 😓 Maar heel mooi dat je nu weer zwanger bent en heel fijn ...
Wel ziek zwak en misselijk maar hey, dit is een positief topic:) Dus wel erg blij dat het na al die jaren gelukt is!!!!! Kijk uit naar de termijnecho volgende week.

3 maanden geleden

Suikertest & groei van de baby helemaal goed! Super fijn 🥰
Yeah! Derde trimester! Gewoon heel dankbaar vandaag al 28 weken zwanger te zijn! En ik geniet zo van alle bewegingen in m’n buik! Wat bijzonder 💜💫🙌🏻

3 maanden geleden

Net weer een goede controle gehad met 27 weken 🤗 Baby is zo gezellig elke dag lekker aan het rommelen. Ook de poes geniet ineens ontzettend van de zwangerschap en wil alleen nog maar met mij kroelen (en dan vooral met de buik). Geniet er zo van ❤️

3 maanden geleden

Babykamer is zo goed als af. Ik ben zo blij met het resultaat 🥰🥰

3 maanden geleden

🩵🩷

3 maanden geleden

Leukk, ben wel benieuwd naar meer baby kamers 🙈

3 maanden geleden

Krijg helaas niet de hele kamer op de foto. De kamer is bijna af. Er missen nog wat dingen zoals wat decoratie boven het bedje ( komt een aapje aan een linnen ballon, een lakentje en nog wat sierkussens in het bedje (die ik er uiteraard uithaal als de baby erin ligt) verder laat ik een 3d schilderij tje maken identiek aan de babykamer. Superblij met de kamer! Alhoewel de kids allemaal heel lang op onze kamer hebben geslapen hahaha

3 maanden geleden

Morgen 28 weken, gister een echo gehad. Alles is helemaal goed, veel vruchtwater, de baby groeit goed, de navelstreng ziet er goed uit. Hij is heel bewegelijk. Zo fijn om te horen en te zien. Kijk zo uit naar de komst van ons zoontje!

3 maanden geleden

Reactie op Happymom4

Krijg helaas niet de hele kamer op de foto. De kamer is bijna af. Er missen ...
Heel mooooiii!🥰

3 maanden geleden

Reactie op Happymom4

Krijg helaas niet de hele kamer op de foto. De kamer is bijna af. Er missen ...
Wauw!!

3 maanden geleden

Nog 3 weken, 9x werken en dan ben ik lekker vrij 😍🤩 heb een weekje vrij genomen voorafgaand het verlof. Lekker aftellen nu!!! Gaat snel dan ineens.