881 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ik moet eerst deze proberen.. werken ze niet voldoende, krijg ik andere… he ...
Ik heb deze mijn hele 2e zwangerschap gebruikt, let wel op dat je de eerste weken wat bijwerkingen kunt krijgen. Maar voor mij werkte het! Mijn misselijkheid was niet helemaal weg maar ik kon wel ietsje meer eten 😊

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik heb deze mijn hele 2e zwangerschap gebruikt, let wel op dat je de eerste ...
Ze zeide alleen dat je suf kon worden… welke bijwerkingen zeide ze bij jou? Iets eten zou al fijn zijn.. het idee aan eten alleen maakt me nu extra misselijk.. en slapen… een onafgebroken nacht slapen 🙈 zelf mijn zwangerschapsvitamine slikken ga ik al kokken..

7 maanden geleden

Heb het net aan een vriendin verteld, kon simpelweg niet langer wachten ❤️🙈 We wachten met onze families en verdere vrienden tot respectievelijk de eerste en tweede echo is geweest. Maar jeetje wat voelde dit goed 🥰

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ze zeide alleen dat je suf kon worden… welke bijwerkingen zeide ze bij jou? ...
Ik herken het! Ik heb nu nergens last van, naja, niet misselijk. Ik probeer positief te blijven maar ik kan niet ontkennen dat het mij onzeker maakt. Ik had een beetje een dronken? gevoel. Hoofdpijn, alles werd trager, duizelig en beetje wazig in mn hoofd (suf dus). Maar als je het frequent gebruikt dan gaat dat weg. Echt! Ik heb er alsnog een hele gezonde jongen uit gekregen ❤️

7 maanden geleden

Reactie op laupstra

Heb het net aan een vriendin verteld, kon simpelweg niet langer wachten ❤️� ...
Het liefst schreeuw je het van de daken!!!

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik herken het! Ik heb nu nergens last van, naja, niet misselijk. Ik probeer ...
Ja precies.. ik neem het nu voor t slapen gaan en voor de ochtend heb ik een gember capsul.. kijken of die combi werkt.. dan heb ik minder last van die sufheid. Werkt die gember capsul niet.. dan in de ochtend ook deze.

7 maanden geleden

Oh ik had precies een topic zoals deze nodig! Positive vibes!!! Thanks topic writer! 🩵🩷

7 maanden geleden

Supplementen niet kunnen wegklikken/ weerstand er tegen is een befaamd kwaaltje. :p heel bizar hoe je lijf werkt. Evenals tandenpoetsen. Poets je achterste kiezen straks maar eens, haha! Ik vond het bij nr1 allemaal zo stom en spannend en nu is het zoveel releaxeder omdat je weet wat je te wachten staat en rond week 16 wordt alles minder erg !! :-) bijna iedereen is al op de helft van de heftige weken woehoe!!

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ik moet eerst deze proberen.. werken ze niet voldoende, krijg ik andere… he ...
Is dat normaal voor het vliegtuig?

7 maanden geleden

Reactie op Maan14

Morgen een echo op eigen verzoek ingepland omdat ik niet kan wachten op de ...
Oh ik wil dat ook hahahah

7 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik heb nog niks gekocht omdat ik de eerste echo afwacht, maar ik zag net bi ...
Kijk nou hoe leuk!

7 maanden geleden

Is dat normaal voor het vliegtuig?
Ja, vliegtuig, auto, boot… voor reisziekte… Moet zeggen heb gisteren 1 genomen en 40 min later heb ik zowaar een paar hapjes kunnen eten en zakte het zover weg dat ik kon slapen. Werd wakker en voelde me nog oké.. dus gelijk gember capsul genomen een banaan en een vanille wafeltje gegeten. En voel het wel weer opkomen maar valt wel mee tot nu. 😁

7 maanden geleden

Zeker ik ben er 1 van ik ontwijk ook die negatieve dingen. Vind dat ook moeilijk te lezen. Hier een hele blije mama. Donderdag mijn echo gehad met 8+ 3 en alles is goed met de kleine smurf. Zo blij! Zwanger van mijn 2e kindje en 11 november uitgerekend

7 maanden geleden

Reactie op Caglatt

Vanochtend een hele fijne echo gehad. Ben voorlopig uitgerekend op 11.11. W ...
Ik ben ook voorlopig op 11-11 uitgerekend 😍

7 maanden geleden

Reactie op RachelleVerkaik

Zeker ik ben er 1 van ik ontwijk ook die negatieve dingen. Vind dat ook moe ...
Gefeliciteerd!! Ah weer zo’n mooie datum 😍

7 maanden geleden

Gisteren een goede termijn echo gehad 🧡 zelfs al wat ‘gezwaai’ kunnen zien van het armpje to be. Vandaag precies 10 weken en uitgerekend op 2 november ☺️

7 maanden geleden

Reactie op Abietje

Deze van mijn moeder gehad, het liedje wat die speelt is “you are my sunshi ...
Wat leuk is die!! Waar is die van? 😍

7 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Wat leuk is die!! Waar is die van? 😍
Hij is van Jollein 😍

7 maanden geleden

Dit geweldige broekje gekocht voor mijn zoontje of dochtertje in spe!

7 maanden geleden

Volgens mijn eigen berekening vandaag 6+5 , zijn er hier nog meer die al zo’n buik hebben? 🙈 Ik ben wel iets steviger maar zo bol is mijn buik nooit geweest 😅