881 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op MyrthetH

Gisteren een goede termijn echo gehad 🧡 zelfs al wat ‘gezwaai’ kunnen zien ...
Wat fijn! Wij zijn even ver ik ben ook uitgerekend op 2 nov van een tweeling 😍 heb je een foto van je echo ? Ik mag pas volgende week woensdag voor termijn

7 maanden geleden

Heerlijk een weekje op vakantie nu! Ben 9+4 en kan zo even als doe zwangerschapskwaaltjes vergeten!!

7 maanden geleden

Reactie op Eline En Vriend

Dit geweldige broekje gekocht voor mijn zoontje of dochtertje in spe!
Die is leuk!

7 maanden geleden

Reactie op melissa199524

Volgens mijn eigen berekening vandaag 6+5 , zijn er hier nog meer die al zo ...
Ja hoor, hier nog een 🤰🏼 ik lijk al over de 12 weken, terwijl ik vandaag 5+3 ben 🤣 ik ben wel zwanger van mijn tweede kindje, misschien ligt het daar aan? Geen idee hahaa. Ik had vanochtend afgesproken met twee vriendinnen en ik zag ze ook al naar mn buik kijken... 🙈

7 maanden geleden

Reactie op MyrthetH

Gisteren een goede termijn echo gehad 🧡 zelfs al wat ‘gezwaai’ kunnen zien ...
Hier ook uitgerekend op 2 november! En gisteren met 9 weken en 5 dagen voor het eerst zien dansen. Zo bijzonder hè om beweging te zien😊

7 maanden geleden

Reactie op Kruumelke

Ja hoor, hier nog een 🤰🏼 ik lijk al over de 12 weken, terwijl ik vandaag ...
Dit is voor mij de eerste maar echt verbaasd dat ik al zo’n buik heb 🙈 hahaha ja zo is het echt lastig om nog verborgen te houden 🤣

7 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Heerlijk een weekje op vakantie nu! Ben 9+4 en kan zo even als doe zwangers ...
Ohhh hoe heerlijk! Lekker genieten!!! 🌞

7 maanden geleden

We dachten even dat het helemaal mis was. Maar vandaag een ontzettend sterk kloppend hartje gezien! Ik heb lopen janken als een baby. Zo blij ❤️

7 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap kon je met 20 weken echt nog geen buik zien. Tweede zwangerschap kon je de eerste 20 weken ook nog echt niet zien dat ik zwanger was... Dit was mijn buik bij 40 weken van de eerste :) Heb er toch ook wel weer zin in!

7 maanden geleden

Wij gingen het mijn schoonouders vertellen, dat ik dus in verwachting ben. Ze reageerde echt heel leuk, en gaven gelijk felicitaties. Waarop mijn schoonvader gelijk zei,. Ja dan gaan jullie binnekort week op vakantie en dan zwaaien de baby en ik jullie uit. Daaag papa en mama kan opa lekker oppassen😂😂😍😍 zon leuke reactie, hij ging ook gelijk voordoen hoe we een luier moeten verschonen bij een jongen 🤭 en mn schoonmoeder ging gelijk voordoen hoe het moet bij een meisje 🤭 Echt zo leuk die reacties 😌

7 maanden geleden

Reactie op Caglatt

Vanochtend een hele fijne echo gehad. Ben voorlopig uitgerekend op 11.11. W ...
Wat leuk! Ik ook voorlopig uitgerekend op 11.11 en nu 8 weken en paar dagen.

7 maanden geleden

Reactie op melissa199524

Hier 7+2 en al wel echt een bolling soms. Ik heb een sportief en slank lichaam. Morgen gaan we het aan m’n broer en zus vertellen. Vandaag zag ik m’n zus ook en had ik een wijde blouse aan. Toen we een moment alleen waren vroeg ze direct of ik zwanger was want ze zag het aan mijn buik!!! 🥹🥲☺️ Ik probeer elke week een foto te maken, en zie echt verschil steeds!

7 maanden geleden

Reactie op melissa199524

Heb ik ook hoor! Ben zelf ook wat steviger maar die darmen he 💀 Man man man, dat was al een ramp bij mij (prikkelbaredarm) maar nu nog veel meer. Draag eigenlijk altijd al veel truien dus gelukkig zie je het niet echt nog aan me (maak ik mezelf wijs haha).

7 maanden geleden

Hi ladies, Wat een geweldige reacties, eindelijk lekker positief! <3 Wij zijn eindelijk ook in verwachting na 2 miskramen en na een traject.. Hier ook as dinsdag termijnecho super spannend! Week geleden gelukkig goede echo gehad, de kleine was al lekker aan het bewegen! Gisteren 10 weken <3 Iedereen die dit prachtige nieuws heeft, van harte gefeliciteerd!! ❤️ Xxx

7 maanden geleden

Reactie op lisalisalisa1995

Wat fijn! Wij zijn even ver ik ben ook uitgerekend op 2 nov van een tweelin ...
Zeker! Heel veel plezier alvast voor woensdag ☺️ super mooi om dan je kleintjes weer te zien!

7 maanden geleden

Geniet van het mooie weer vandaag mooie zwangere vrouwen🥰

7 maanden geleden

Reactie op Flowersgrow

Geniet van het mooie weer vandaag mooie zwangere vrouwen🥰
Ja ik geniet er echt van vandaag🤩

7 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Hier 7+2 en al wel echt een bolling soms. Ik heb een sportief en slank lich ...
Ja ik heb vanaf 5 weken foto’s gemaakt. Vind het leuk om te zien hoe het veranderd

7 maanden geleden

Reactie op melissa199524

Ja ik heb vanaf 5 weken foto’s gemaakt. Vind het leuk om te zien hoe het ve ...
Ik ook!! Dinsdag ben ik 7w heb het idee dat er nu onderaan wel een klein bollingetje aan het ontstaan is. 🥹 zo benieuwd om het verloop in foto’s te zien. 😄

7 maanden geleden

Deze binnen gekregen dit weekend, zo leuk 🥺 Voor de aankondigingsfoto op instagram/naar onze vrienden toe. En misschien neem ik hem mee naar mijn werk 🥰