5 Reacties
5 maanden geleden
Hoi hoi.
Ik heb dit ook. Maar bij mij is de baarmoeder niet helemaal in 2e. Een hartje met een diepe boog zeggen we maar even..
Ik heb al 2 gezonde kindjes. Ben nu zwanger van de 3e. Ik zie/zag op de echo zeker wel dat het erger is geworden. Maar ik ervaar hier helemaal geen last van. De baarmoeder groeit nu en zal wel weer groot zwanger zijn omdat het de ruimte vanzelf maakt in de groote.
De angst van vroeggeboorte..te weinig ruimte...complicaties zal blijven.
Ik kon ook niet zelf zwanger worden en heb alles via het ziekenhuis gedaan bij alle zwangerschappen.
Maak je er niet te druk om. Er zijn ook heel veel mensen die het hebben maar dit nooit weten. Je kan er niets aan doen.
Groetjes!
5 maanden geleden
Hoi hoi,
Ik heb ook net als wat Babbel03 zegt een hartje met een diepe boog. Bij de eerste zwangerschap is hier veel aandacht aan besteed en werden wij ook best “bang” gemaakt. Uiteindelijk alles goed gegaan en een gezonde zoon gekregen. Hij is wel eerder gehaald bij 37 weken ivm zwangerschapsvergiftiging. Nu weer zwanger en zegt het ziekenhuis eigenlijk dat mijn lichaam eerder bewezen heeft een zwangerschap goed te voldragen dus er ligt nu minder focus op de baarmoeder. Zolang alles goed gaat ook geen indicatie voor inleiden deze keer. We lopen nu ook bij de verloskundige en deels het ziekenhuis ipv helemaal door het ziekenhuis en we worden nu zoveel meer gerust gesteld dan de vorige keer. Ik hoop dat het voor jou ook allemaal goed gaat maar laat je zeker niet bang maken door allerlei verhalen! ❤️
5 maanden geleden
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik maakte me er eerst ook niet erg druk om tot de eerste bloeding. Inmiddels 4 grote bloedingen gehad, het loopt er dan echt uit, heb in paar minuten een kraamverband vol en ook vuistgrote stolsels. Dan schrik je je wel suf. Althans, ik:)
Ziekenhuis waar we eerst liepen deed heel laconiek: Tja, ziet er niet goed uit. Kan mis gaan. Afwachten maar of het blijft zitten. Etc.
Zijn inmiddels in academisch ziekenhuis. Daar ligt nu ook een duidelijk plan en zijn ze veel positiever.
Alleen dat bloedverlies blijf ik akelig vinden. Gaat geen 'schone' dag voorbij.
5 maanden geleden
Reactie op Little_nov
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik maakte me er eerst ook niet erg druk ...
Tsjjee dat is natuurlijk echt helemaal niet fijn!! Dat had ik niet zo begrepen. Ontzettend onprettig! Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat ze je goed kunnen helpen.
Sterkte!
5 maanden geleden
Tsjjee dat is natuurlijk echt helemaal niet fijn!! Dat had ik niet zo begre ...
Hoi, Nee klopt is niet fijn.
Gelukkig inmiddels 15 weken en alles ziet er nog goed uit dus blijven positief;)
Dankjewel!