302 Reacties

4 maanden geleden

Wij zijn wezen kijken bij babypark, en daar staat deze (voor ons) super gave kamer waar we waaschijnlijk wel flink wat inspiratie uit kunnen halen voor de babykamer,, zondag is de vloer gelegt dus we kunnen nu kijken wat we met de muren gaan doen 🥰

4 maanden geleden

Wij gaan veel inspiratie uit deze babykamer bij prenatal halen🥰

4 maanden geleden

Wij moeten gaan schuiven 😂. De kamer waar mijn jongste ligt dat word de baby kamer. En de jongste gaat naar mijn hobby kamer. Dus al mijn hobby spul moet maar zolder verhuizen 😂. En ik heb er nogal wat. Maak haarstrikken voor mijn dochters. Eerst de hobby kamer maar leeg en dan gaan nadenken over wat ik wil. Moet dus 2 kamers verven en opnieuw inrichten 😂😂
Wij vinden dit erg mooi🥰

4 maanden geleden

Ik haal hier inspiratie uit qua kleur en stijl met hout

4 maanden geleden

Deze babykamer hebben we besteld

4 maanden geleden

Hier tweede kindje en wil nog niet aan de kamer denken. Krijg er stress van😂 Wij zitten in een verbouwing en hopen voordat de baby er is, een dakkapel geplaatst te hebben. We hebben nu namelijk 2 slaapkamers op de eerste verdieping maar er moeten dus kamers bij komen, op zolder!🤭 Nu ben ik dus al deze weken al mega in de twijfel wie er dan op zolder gaat slapen.. wij? Oudste zoon? Aan beiden vind ik voordelen en nadelen en ik kan niet meer denken😂 Overigens gaan wel alle meubels van zoontje door naar de baby. Zoontje gaat deze zomer over naar een groter bed en krijgt dan een nieuwe kast en dergelijke! Dat is wel makkelijk🤭

4 maanden geleden

Overigens was dit de babykamer van de eerste. Maar ondertussen verhuisd en heeft ie een groene kamer. Bewust nog neutraal in aankleding omdat ik dus nog niet weet of ie van kamer gaat verwisselen😂

4 maanden geleden

Bij mijn zoon hadden we niet echt een thema. We hadden een licht roze muur, welke snel turquoise geverfd is toen hij geboren was. Bij dit kindje gaan we voor een neutrale thema. Wij willen nu een gele muur en verder giraffen als thema verwerken in de kamer. Meubels zijn gewoon weer dezelfde als van mijn zoon, die zijn wit met zwarte stalen onderstel. Alleen nog opzoek naar muurstickers die wel goed te verwijderen zijn (van giraffen) dus als mensen ervaring en tips hebben waar je goede muurstickers kunt kopen, hoor ik het graag! 🤗

4 maanden geleden

Kamer van onze dochter, voor de baby willen we ook weer mooi behang en denk nu met zeeleven 😊

4 maanden geleden

Ja hier moeten alle meubels helaas gewoon dubbel aangeschaft worden ; zoon lief heeft het ledikant en alles ook gewoon nog nodig

4 maanden geleden

Voor mijn zoontje heb ik destijds een onwijs leuk kamertje ingericht. Ook hadden we een cosleeper op onze slaapkamer voor de eerste maanden. Uiteindelijk is hij nu 2,5 en ligt hij nog steeds bij ons op de kamer, we zouden niet anders willen! ☺️🥹 Zijn prachtig ingerichte kamertje is al snel veranderd in logeer/rommelkamer en de commode en kledingkast hebben we bij ons erbij gezet. Nu de volgende eraan komt hebben we besloten de voormalig 'babykamer' om te toveren tot kleedkamer. Alle kledingkasten gaan daarheen en onze slaapkamer wordt 'de slaapkamer'. Voor ons allevier dus ☺️🥰. Ons zoontje lekker bij ons in het grote bed en de kleine in de cosleeper ernaast. Wij wisten het zelf van te voren ook niet, maar blijkbaar zijn wij samenslapers. Mijn man en ik vinden het het fijnste wat er is en zodra onze kinderen om een eigen kamer gaan vragen dan regelen we dat voor ze. Onze slaapkamer is 8 bij 4,5, dus dat maakt het ook wel heel makkelijk. Lang verhaal kort, voor ons dus geen babykamer (wat ook wel jammer is want ik ben dol op inrichten) maar een gezellig hoekje in onze slaapkamer!

4 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Voor mijn zoontje heb ik destijds een onwijs leuk kamertje ingericht. Ook h ...
Wat ik vooral wilde zeggen is dat ik het héél leuk vindt om hier al die schattige prachtkamertjes voorbij te zien komen!

4 maanden geleden

Een vraagje: waarom heeft een baby een kamer nodig? Wij hebben een kleedkamer en een kantoor als extra kamers. Ik wil eigenlijk geen van beiden opgeven tot een baby 1/1.5 jaar is. Baby kan best bij ons slapen op de kamer en de kleertjes kunnen ook in onze eigen kast. Commode komt wel goed. Is het meer voor de leuk of is een baby kamer heel erg praktisch?

4 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Een vraagje: waarom heeft een baby een kamer nodig? Wij hebben een kleedkam ...
Denk dat je moet doen wat goed voor je voelt. Persoonlijk heb ik ervaren dat als een kind meteen op eigen kamer ligt minder last krijgt van het niet alleen kunnen slapen enzo. En privacy vind ik ook wel belangrijk. Haha maar ieder zijn eigen keuze.

4 maanden geleden

Reactie op 71124

Denk dat je moet doen wat goed voor je voelt. Persoonlijk heb ik ervaren da ...
Ken namelijk nu nog mensen die de baby eerste paar maanden bij hun op kamer lieten slapen, waarvan het kind nu alsnog tussen ze in slaapt en niet anders meer wilt. En dan spreek ik over kids van 4/5 jaar

4 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Een vraagje: waarom heeft een baby een kamer nodig? Wij hebben een kleedkam ...
Baby heeft zeker geen eigen slaapkamer perse nodig. Wij hadden zelf het idee omd e baby sowieso de eerste 6 maanden in de co-sleeper bij ons te hebben. Alleen kwamen we er na een paar weken achter dat baby en ik elkaar gigantisch wakker hielden/maken. Toen was het dus wel fijn dat ie een eigen kamer had!🤭

4 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Voor mijn zoontje heb ik destijds een onwijs leuk kamertje ingericht. Ook h ...
Dit zet me behoorlijk aan het denken! Wat een lief en leuk verhaal deel je. Wat ik me wel afvraag, is hoe je het dan doet met dutjes. Slaapt je kindje dan ‘los’ in je grote bed?

4 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Een vraagje: waarom heeft een baby een kamer nodig? Wij hebben een kleedkam ...
In zou persoonlijk toch wel voor een eigen kamertje zorgen vanaf een leeftijd van ongeveer 6 maanden. Ons zoontje was (en is) een heel lichte slaper en werd hierdoor heel vaak wakker toen hij nog bij ons op de kamer sliep. Hij sliep er slechter door, en wij dus ook. Vanaf een bepaalde leeftijd beseffen ze ook dat ze aandacht kunnen vragen, beginnen spelen, .. in bed. Reken er dan maar op dat ze om 6u 's ochtends staan springen in hun ledikantje. 🤪 Ons zoontje is een stuk rustiger geworden van zodra hij zijn eigen kamertje had. Het is ook echt een veilige haven voor hem!

4 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Een vraagje: waarom heeft een baby een kamer nodig? Wij hebben een kleedkam ...
Ik heb ook geen baby kamer! Hebben wij geen ruimte voor helaas. Baby komt lekker op mijn slaapkamer te liggen 🥰