Ik ben heb zo net de toekomstige baby kamer, helemaal leeg gehaald. Bij ons was dit het kantoor en mán wat kan een mens veel rotzooi verzamelen!
Mijn vraag;
Show je baby kamer van nu of van een eventueel eerste kindje!!!
Ik ben zo benieuwd en heb écht wat inspiratie nodig! Over 3 weken weten wij het geslacht en dan wil ik lossssss 😂😂
Bijgevoegd de kamer van onze jongste; ik wil echt iets totaaaaaal anders deze keer.
Ongeregeld als ik ben, begon ik eerst met de aanschaf van veel kleding, toen met het ledikantje en de linnenkast (inmiddels binnen en geïnstalleerd). Gisteren de commode besteld. En vandaag het behang. Nu een behanger zoeken met 19 weken. Ik vind dit ruim op tijd. Mijn voeten zijn erg gezwollen en heb al last van bekkeninstabiliteit. Ik wilde beginnen voordat ik niks meer kan
Wauw, wat een prachtige kamer! Waar is de commode van?
Even opgezocht maar dit is hem https://www.babypark.nl/kidsmill-levi-babykamer-naturel-eiken-incl-ronde-poten-582599.html?soort_artikel_babykamer=18315
Welnee… ik schuif ergens in okt een wiegje naast ons eigen bed et voila !
Hhaha dit inderdaad. Sterker nog, onze jongste ligt nu nog in onze kamer naast ons bed en we hebben eigenlijk alleen een bezemkast over om haar wiegje naartoe te verplaatsen 🫣