9 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier ook het zelfde geval, het is als ze proberen te oefenen met ademhalen en het niet goed lukt had ik ergens gelezen. Ze zijn nu extra veel aan het oefenen denk ik馃槀

茅茅n maand geleden

Ja, hier ook. Heb van de vk begrepen dat het juist goed is. Zijn blijkbaar slik en adem oefeningen. Ik maak me geen zorgen meer iig.

茅茅n maand geleden

Merk ook toename daarin , maar ik Had ergens gelezen dat het een goed teken is en de verloskundigen dat juist graag horen

茅茅n maand geleden

Hier ook vaak de hik. Was rond week 33/34 wel het ergst en nu 37+3 en wordt minder. Is geen slecht teken en hoort erbij. Ik kom door het hikken ook heel duidelijk voelen dat haar hoofdje al beneden lag. Voelde ze hik namelijk echt onderaan.

茅茅n maand geleden

Ik ben inmiddels bevallen (35+2) en ons kindje had in de buik super vaak de hik, 5/6 keer op een dag. Nu ze geboren is is dit net zo veel 馃槉

茅茅n maand geleden

Dat is heel normaal dat ze dat hebben, ik las dat hier in de app dat ze dat gemiddeld 5-6x hebben. Het schijnt juist goed te zijn want hiermee trainen ze bepaalde spieren en reflexen.

茅茅n maand geleden

Ik voel het trouwens ook vaak! Vind het zelf een beetje een irritant gevoel, maargoed. Heb ook een kort lontje tegenwoordig

茅茅n maand geleden

Ik heb dit ook en mijn gynaecoloog zei dat dit juist goed is. Het is een teken dat baby goed aam het oefenen is met drinken. De ene vrouw voelt dit alleen wat beter de andere wat grotendeels met positie van de baby (en placenta) te maken heeft

茅茅n maand geleden

Reactie op Queen4

Ik voel het trouwens ook vaak! Vind het zelf een beetje een irritant gevoel ...
Ja dit 馃き in het begin is alles cute, daarna begin je toch wel gek te worden van alle constante actie 馃槄