55 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de co sleeper bij onze eerste aangeschaft. Zowel de oudste als de jongste hebben toch wel 4/5 maand bij ons op de kamer geslapen. En nu kan de derde er straks weer in slapen.

3 maanden geleden

Bij de eerste hadden we een wiegje naast ons bed en hebben we zijn kamertje het eerste half jaar niet eens gebruikt. Bij de tweede hadden we geen ruimte voor een extra kamer en heb ik een goede co sleeper gekocht (snuzpod). Zij heeft daar 6/8 maanden in gelegen. En dat doen we nu weer. Ik blijk het fijn te vinden om de kleine bij me te hebben. En het is makkelijker en warmer met voedingen en troosten in de nacht.

3 maanden geleden

Eerste jaar op onze kamer gelegen. Wiegje naast mijn bed. Later gewoon het ledikantje. Meest natuurlijk, geborgen en veilig om ze dicht bij je te hebben🩷

3 maanden geleden

Ons eerste kindje heeft +-7 weken op onze kamer gelegen snachts. Overdag al sinds de 1e week in z'n kamertje. Wij vonden het zo onrustig slapen met ons kindje op de kamer in de nacht terwijl sommige mensen het echt heel fijn vinden.. ik zou zeggen kijk of je een 2e Hands co-sleeper kan kopen, evt nieuw matrasje er in als je dat fijn vindt en toch echt zelf ervaren hoe je het zelf vindt..

3 maanden geleden

Inderdaad wordt aangeraden om de baby eerst op je kamer te laten slapen. Wij hebben dit zo'n 3-4 maanden gedaan bij onze 1e. Ik heb toen zelf een wiegje aangeschaft, maar heb deze later ook nog een keer uitgeleend aan een vriendin, misschien kan jij m ook van iemand lenen? Anders kan je m uiteindelijk ook weer verkopen natuurlijk.

3 maanden geleden

Wij willen ons kindje eerst bij ons op de kamer laten slapen in een wieg, maar dat komt ook omdat wij beneden slapen en de overige slaapkamers boven zijn. Ik had het denk ik anders ook gedaan, maar dit weegt wel zwaar mee in het besluit natuurlijk! Mocht het niet bevallen dan kan het kindje altijd nog naar de eigen kamer, we richten alles wel gewoon in hiervoor

3 maanden geleden

Wij hebben de cosleeper van ons dochtertje nog, zij is nu 1.5 jaar oud. Wij vonden het heel handig om te hebben de eerste 6 maanden en gebruikten het als bedje om te slapen maar ook om in te liggen als box. Pas na 6 maanden ging ons dochtertje over op haar eigen kamertje in de ledikant.

3 maanden geleden

Cosleeper hier echt lang gebruikt, uiteindelijk zelfs nog extra ledikant aangeschaft voor naast het bed aangezien we tot 1 jaar deden aan co sleepen. Sliep ook erg veel tussenin

3 maanden geleden

Bij de eerste de co-sleeper tot 9 maanden gebruikt. Grote kans dat dat nu weer zo gaat zijn. 🥰

3 maanden geleden

We hebben bij ons zoontje de baby de eerste 6 mnd bij ons in een wiegje naast ons bed gehad en daarna in eigen kamer.

3 maanden geleden

De jongste is hier drie en nog steeds niet 'naar zijn eigen kamer'* * Omdat we dat alle drie niet willen, niet omdat we hem 'verwend' zouden hebben Dat is een enorm achterhaalde gedachtegang.

3 maanden geleden

Via marktplaats aangeschaft. Een Chico next to me co-sleeper. Kan het randje van naar beneden dat vond ik echt super fijn. Eerste 3 maanden zo’n houten onding vond ik echt niks. Uiteindelijk tot 10 maanden gebruikt en toen een IKEA ledikant omgebouwd tot co-sleeper. Overigens was dit alleen in de nacht dus overdag sliep ze in een ledikant.

3 maanden geleden

Babykamer was helemaal klaar, co sleeper via marktplaats en alles kunnen wassen. Na 3 weken werd ik gek van haar gebrabbel in haar slaap en mocht ze naar haar eigen bed. Heel jammer maar wel veeeeel meer rust voor allemaal. ♡ co sleeper gebruikte ik lang voor opslag, en later voor in de tuin om te slapen of spelen als ik even niet kon opletten

3 maanden geleden

Ik vond bij ons zoontje een cosleeper helemaal niet zo handig en vooral een groot ding. Die heb ik uiteindelijk gelukkig wel goed kunnen verkopen en nu gewoon via marktplaats een wiegje gekocht. Overdag legde wij ons zoontje al wel in zijn ledikant😊

3 maanden geleden

Wij hebben vorige keer een cosleeper gekocht. Heeft onze zoon 4 maanden in geslapen. Echt geen spijt van gehad. Op marktplaats kan je ook goedkopere vinden

3 maanden geleden

Onze zoon heeft twee maanden bij ons geslapen, daarna is die naar z’n eigen kamertje gegaan. Echter was de cosleeper complete onzin, want hij lag altijd tussen ons in. Heb hem nu toch dus zet hem wel weer neer bij deze baby, maar vraag me af hoe vaak we hem gaan gebruiken

3 maanden geleden

Het advies van het bedrijf van mijn kraamverzorgende is dat de baby 6 maanden op de slaapkamer blijft slapen. Mede doordat het de kans op wiegendood wat vaker in de eerste 4 maanden voorkomt te verkleinen.

3 maanden geleden

8 weken bij ons in de slaapkamer geslapen in een co sleeper en afentoe op ons uiteraard. Maar ik vind een co sleeper of wiegje geen onzin.

3 maanden geleden

Zijn er hier meer die niet van plan zijn om de baby op de kamer te laten slapen maar in het begin gewoon in de kinderwagen op de kamer laten slapen? En dan vrij snel gewoon in het ledikantje op het eigen kamertje?

3 maanden geleden

Heb een geboorte wiegje opgeknapt, Mijn eerste dochter heeft daar 4 weken on gelegen bij ons op de kamer, daarna eigen kamer ledikant. Dat is voor nu ook weer de plan.🥰