9 Reacties

3 maanden geleden

Ja hebben wij! We hebben een commode met verschoonkussen en een plakje erboven voor schoentjes en knuffels etc. Tussen de uiteinden van de plankjes hangt een naamslinger (dus boven de commode). We hadden eerst een cosleeperwiegje naast het bed, toen een omgebouwd ikea ledikant (diy tot cosleeper via google) en inmiddels is de kleine man twee en ligt bij bij ons in bed. Zijn kleine broer krijgt dadelijk weer de cosleeperwieg naast het grote bed. We hebben overigens genoeg ruimte en kamers, dit doen we omdat we zo allenaal het fijnst slapen.we hebben de ooit eens beoogde babykamer omgebouwd tot grote walk in closet voor ons allemaal. Dit is voor ons echt een ideale opzet 馃憣

3 maanden geleden

Jep wij! Nu gaan wij wellicht nog verhuizen maar in deze woning hebben wij geen extra kamer en komt de baby op de slaapkamer te liggen. Plankje hangt er al voor boekjes etc (staat nu al jaren mijn parfum op haha) en verder doen er (helaas) niet veel aan want de baby komt in de cosleeper te liggen.

3 maanden geleden

Wij hadden 3 slaapkamers maar 1 kamer opgeofferd voor een badkamer. Nu voor de 2e hebben we geen eigen kamer. Hij wordt in nov geboren en in dec/jan haan we de zolder verbouwen tot kamer. Totdat klaar is zetten we het ledikant op onze slaapkamer. Ons washokje gaat verdwijnen en daar maken we iets van een tafel zodat we de baby daar kunnen verzorgen in de nacht. Met de eerste hebben we eigenlijk alle verzorging best lang beneden gedaan dus dat zijn we nu ook van plan.

茅茅n maand geleden

Bij ons komt de baby op onze slaapkamer ivm ruimte gebrek. Wij gaan deze beginnen met het uitzoeken van nieuwe meubels om alles passend te maken, als het af is zal ik een foto plaatsen 馃槉

茅茅n maand geleden

Wij hebben een soort inloopkast in onze kamer en dat is nu de babyhoek geworden. Indien gewenst kunnen we nog een muur of glazen tussendeuren oid laten plaatsen.. maar we vinden het sowieso belangrijk de eerste 6 maanden samen te slapen en daarna zien we wel 馃槉 We hebben wel getwijfeld over verhuizen en sommige mensen verklaren ons voor gek dat we het zo doen.. maar wij vinden het eigenlijk juist heel fijn en zijn nog te blij met ons plekje om nu iets anders te kopen. Wie weten denken we daar anders over zodra de baby er is, maar dat zien we dan wel weer! Overigens verder wel een groot huis hoor, maar geen extra slaapkamer.. verbouwen zou dus ook nog kunnen.

茅茅n maand geleden

Wij hebben dus een verschoontafel ipv commode gekocht. Dat scheelt een boel ruimte! Nu hebben wij wel de luxe dat er een grote kastenwand is bij ons bed waarbij de baby 1 kastdeel krijgt. We hebben dus geen extra opslag nodig. Wij hebben er 1 van quax maar ze hebben ook prima tafels bij de ikea. . https://www.babypark.nl/bybo-metalen-wandcommode-pippi-wit.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwqf20BhBwEiwAt7dtdXdSmpu_GZTEOAmovJGJ4VHtwRLtURe5A1M7olgriFNQD388tcFIkxoCVg4QAvD_BwE Zoiets ook nog overwogen, maar uiteindelijk niet voor gekozen. Wel een tip voor anderen met weinig ruimte.

茅茅n maand geleden

Hier! Onze dochter ligt nog in de babykamer. Onze (toekomstige) zoon die komt eerst bij ons op de kamer in een cosleeper en pas na 6 maanden gaan wij naar zolder, dochter naar onze kamer en zoon naar babykamer! Wij hebben een kleine commode gekocht, Sundvik van Ikea. Lekker tweedehands, voor die paar maanden helemaal prima :)

茅茅n maand geleden

Ja, ik woon in een studio met kleine zelfgemaakte slaapkamer van 2 bij 2,5. Ik heb gekozen voor een kleiner bed, zodat de cosleeper er tussen kan. Na een half jaar (of zolang goed voelt) gaat het bed er uit en zal ik er een babykamer van maken. Ik ga zelf dan naar de woonkamer op de slaapbank.

23 dagen geleden

Reactie op First Time Mommy88

Bij ons komt de baby op onze slaapkamer ivm ruimte gebrek. Wij gaan deze be ...
Inmiddels is er een nieuwe kledingkast en de muren geschilderd.. de rest is nog onderweg. Nog even geen foto dus