16 Reacties

5 maanden geleden

h&m!

5 maanden geleden

Ik ben heel blij met de Carriwell. Geen beugels maar wel voldoende ondersteuning.

5 maanden geleden

Reactie op rozy1990

h&m!
Welke dan?

5 maanden geleden

De voedings Bh van de Hema vind ik heel prettig. Geen beugel, rekt goed mee en tevens handig bij borstvoeding🤱

5 maanden geleden

Ik vind de cake lingerie sugar candy fijn. Vorige zwangerschap gedragen en nu weer. Is een meegroei/voedingsbh. Vorige keer de xxl van een cup I tot een cup K meegegroeid.

5 maanden geleden

Ik droeg in mijn vorige zwangerschappen veel sport bh’s. Mijn borsten deden uiteindelijk zo veel pijn en alleen die zaten lekker

5 maanden geleden

Feelou is ook fijn

5 maanden geleden

Heb er hier inmiddels 3 van, zitten heerlijk. Ook handig voor als je straks eventueel borstvoeding gaat geven

5 maanden geleden

Ik draag op het moment van die sport bh's 🤭

5 maanden geleden

Voedings bh van de h&m

5 maanden geleden

Reactie op Miloutje

Ik vind de cake lingerie sugar candy fijn. Vorige zwangerschap gedragen en ...
Dankjewel voor de tip. Fijn dat ze in grote maten beschikbaar zijn

5 maanden geleden

Een tijdje terug heb ik bij de zeeman hele fijne bralettes gekocht voor in de nacht. Zitten super fijn en hebben veel stretch

5 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Er zit geen echte beugel in. Wel een versteviging dus ze zitten ook echt stevig wel. De boel hangt niet op de knieën zoals met sommige topjes 🫢 Samen met de eigenaar hebben we de maat uitgezocht. Ik wist niet of ik erin zou passen.

5 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Ja ze die cake maternity zijn echt superfijn! En de sugarcandy voor normaal (dus zonder voedingsoptie) draag ik nu ook elke dag!

5 maanden geleden

Ik heb van die bh verlenger van de Hema gekocht. Werkt bij mij goed genoeg om het weer een paar maanden uit te zingen met mijn eigen bh's :)