14 Reacties

5 maanden geleden

Heel normaal

5 maanden geleden

Ik ben 18+2 en dit is mijn tweede zwangerschap en ik voel nog helemaal niks. Ik let er erg op en probeer van alles maar ik voel helaas echt nog niks. Ik begrijp je onzekerheid🙈 Ik denk dat we gewoon nog iets langer moeten wachten, helaas.

5 maanden geleden

Reactie op Argine

Ik ben 18+2 en dit is mijn tweede zwangerschap en ik voel nog helemaal niks ...
Oh bedankt geeft toch wat rust, dit is ook mijn 2e zwangerschap ☺️

5 maanden geleden

Ligt aan de positie van je baby en waar je placenta zit. Dit is mijn eerste zwangerschap en normaliter zeggen ze dat het dan nog langer duurt tot je iets voelt. Ik was juist super vroeg met 12 weken. Gewoon puur geluk zeg ik dan. Tussen de 17-23 weken pas iets voelen is heel normaal! Maar snap je onzekerheid heel goed hoor. Ik heb het ook al als ik een dag niks voel

5 maanden geleden

Ik ben 18+6 placenta voor en voel nog niks, verloskundige gaf aan dat het tot 24 weken kan duren voor je wat voelt

5 maanden geleden

Haha de reden dat ik dus hier ben gaan checken kf anderen hetzelfde hebben. Dit is mijn derde zwangerschap en voel ook nog niks.

5 maanden geleden

Ik ben 16+6 placenta aan de achterkant en voel haar ook nog niet :(

5 maanden geleden

Ik ben vrijdag ook 18 weken en voel ook niks. Placenta aan de voorkant en helaas ook wel stevig, begreep dat het dan nog langer kon duren helaas.

5 maanden geleden

Ik ben 19 weken zwanger van een tweeling. Placenta’s aan de achterkant en voel nog niks! Zou mij geen zorgen maken hoor! (2e zwangerschap)

5 maanden geleden

Ik ben vrijdag ook 18 weken en voel ook niks. Placenta aan de voorkant en h ...
Gewicht zal toch niks te maken hebben met wat je van binnen voelt, lijkt mij? Wel voor de buitenkant kan ik me zo voorstellen😊

5 maanden geleden

Reactie op Rod

Gewicht zal toch niks te maken hebben met wat je van binnen voelt, lijkt mi ...
Nee ook vanbinnen. Want je moet je voorstellen dat je baby heel “hard” moet trappen om bij de eerste zenuwen te komen. Die zitten daar namelijk helemaal niet. Als je wat dikker bent heb nu gewoon wat meer laagje waar die eerst door heen moet trappen. Hoe slanker je bent hoe eerder je het dus voelt van binnen ook. Zo heeft de VK en huisarts (die heeft zelf 3 kinderen) aan mij uitgelegd.

5 maanden geleden

17+5, we lopen exact gelijk denk ik! 7-11 uitgerekend. Heb zelf ook al een kleine en ervaar het zelfde. Alleen soms wat gerommel :) heeel normaal wat mij betreft!

5 maanden geleden

Pas vanaf week 20 ofzo is het de bedoeling dat je de baby echt goed voelt en regelmatig dacht ik. Ervoor is het gewoon leuk meegenomen als je de baby een beetje voelt 🤭 ik voel mijne ook niet de hele dag door en ben 17+4, voel vaak eind middag een beetje geklopt/trapjes, en dat is het dan weer.